Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu
19.10.2024 klo 12.51, VesaP kirjoitti:

No et varmaan näillä tunnuksilla pysty kirjautuu myöskään Kotipizzaan, pankkiin, Amazoniin tms?

Pankkiin menee, mutta kotipizzat teen kotona ja Amazon on jotain mulle täysin tuntematonta 😄 

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tuo koulutetun ja oletettavasti sivistyneen hahmon totaalinen kädettömyys digitaaliympäristössä. Kuitenkin näin  ikätoverina, suosittelisin lämpimästi siirtymään nykyaikaan, kun vielä pystyy/kykenee. Tässä tapauksessa kun jälkikasvukaan ei tule avuksi.

Kirjoitettu

^ Ai mä vai, en ole koulutettu ( kun en pärjänny yliopistossa)  enkä sivistyny ja kädet kyllä toimii ( mutta kylkikipu haittaa) kuten myös jalattomuus . Pankkitunnukset on, mutta kotipizzaa en tarvi enkä amazooniinkaan ole menossa, taikka temuun. mun puhelin+ netti on 50e/kk. Digi on mulle ihan out, uskoisin pärjääväni loppuelämän ilman muita älyttömyyslaitteita.Kyllä tää netti varmaan toimii lokakuussakin.
Mutta mulla on rahhaa säästösssä! en rupee vaihtaan liittymiä tai sähkösopimuksia. Enkä valittaan kun eilen oli mun elämäni kolmanneksi paras päivä. ( mieti mitkä oli ne eka ja toinen...) eikä se ollu tämä ( kas, Pasi Ahlroos sielä vasemmalla v***uuntena mulkoilee 😄  ) sillä toiseksi tuli Teija Alaviiri ja kolmanneksi Tarja-Leena Lehtimäki. Lippiksen annoin äiteelle, ja paidan nuoremmille seuran jäsenille kun käytin sitä vaan kerran. SM-tempon voitin v 2000 puolentoista vuoden "harjoittelulla" elikkå lähinnä lenkkeilyllä.
Py%C3%B6r%C3%A4ily00%20sm-%20tempokultaa
Ja tässä puhuu LEGENDA. Revi siittä päällikkö.
Suosittelen lämpimästi olla v***uilematta, koska minä olen iloinen 🙂 ja sinä et sitä iloa minulta vie.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
no huh,ja mitalistit

Kirjoitettu

Jouduin nousemaan viideltä ja saavuin töihin 06.10 ja olo on yllättävän pirteä! Työpäivä loppuu laskennallisesti jo 13.55 minkä jälkeen jäis kyllä hienosti vapaata ennen nukkumaanmenoaikaa. On tässä hyvät puolet! Noo palaveri on kuitenkin vielä 15-16 eli plussatunteja kertyy.

Kirjoitettu

Kisulta on riistetty päivän vanha Legendan titteli! Toisaalta, ehkä hän luopui siitä itse, ettei tarvitse lunastaa omaa lupaustaan: 

25.3.2025 klo 23.43, tempokisu kirjoitti:

Heti kun saan legendan arvonimen, mä poistun täältä.

Ja toisaalta toisaalta, eipä ainakaan minun puolestani tarvitse poistua. Jos vain käyttäisi vähän sordiinoa noihin lopullisen exitin uhkailuihin ja muihin vaivojen esittelyihin. Niistä on kirjoitettu tänne vähän joka lankaan, joten on tullut jo selväksi. Tai laittaa tuon tyyppiset jutut yhteen topikkiin (vaikka Sairaus ja kipu...), ettei tarvitse niitä väistellä täällä ympäri foorumia.  

Edit:

Ai mutta olinkin hieman myöhässä tässä. Kisu muutti kuukaudeksi banaanisaarille.

Muokattu: , käyttäjä: Vierringe

Kirjoitettu

Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin.

Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahempi lesottaminen ja muiden solvaaminen. Ei voi ymmärtää muutaman keltaisen pikselin tähden..

Pistin jäähylle ja nostin legendan pistevaatimuksen takaisin.

Kirjoitettu

Tempokisua ei oo kukaan kiusannut. Tuo ei vaan kestä oman toimintansa arviointia. Helvetti repesi, kun kerroin arvioini loppuun käytetyn mazdan päivän hinnasta. Sama, kun suosittelin vaivojensa haarukointia verikokeilla. Mä oon siis stalkkeri tuon jälkeen. Mutta tulipa näkökulmaa siihen, millaisia lahjakkuuksia taannoinen koulujärjestelmä palkitsi. Huh huh.

Kirjoitettu

Puhelimesta löytyi askelmittari, tänään kävelin sen mukaan työpaikalla 3964 askelta, mietin vaan että kuinkahan tarkka tuokin on ja miten se edes mittaa askeleet kun ei ole mitään sensoreita minussa kiinni ja sijaintitiedot on pois päältä, toissa viikolla parhaana päivänä olisin kävellyt tuon mukaan reilut 9000 askelta.

Kirjoitettu

Tämän nykyisen alueurakoitsijan toiminta. Talvella ei juuri aurauskalustoa näkynyt, nyt tälle viikkoa on käyty raapimassa tietä jo kolmena päivänä. Onneksi patti ei ollut jäätynyt, vaan pääsi autolla pihalle. Ei kehdannut yön kähmässä ryhtyä siirtohommiin, ehtii päivänvalollakin. Jotenkin tuntuisi, että intensiivisempi talvipuuhastelu olisi ehkä sittenkin ollut parempi ratkaisu, ainakin liikkumismukavuuden puolesta.

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, Nickname kirjoitti:

Puhelimesta löytyi askelmittari, tänään kävelin sen mukaan työpaikalla 3964 askelta, mietin vaan että kuinkahan tarkka tuokin on ja miten se edes mittaa askeleet kun ei ole mitään sensoreita minussa kiinni ja sijaintitiedot on pois päältä, toissa viikolla parhaana päivänä olisin kävellyt tuon mukaan reilut 9000 askelta.

"Liiketunnistin" huomaa kävelyn eli toistuvat peräkkäiset suht tasaiset "tärähtelyt".

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, Nickname kirjoitti:

Varmaan kaikista nykypuhelimista löytyy kiihtyvyysanturi. Sitä se käyttää. Ei se nyt mitenkään kovin tarkka ole ja paljon kiinni siitäkin missä puhelintaan kuljettaa mukana.

Kirjoitettu

Mulla tuo on varsin tarkkaan näyttänyt, tai siis ainakin kuljetuin matkan.
Askelmäärästä ei nyt tietty voi olla varma, koskaan ei tullut tehdyksi tarkistuslaskelmaa siinä talsiessa.
Oma etenemisvauhti on sujuvilla osuuksilla se 6 km/h ja siitä onkin helppo laskeskella se kuljettu matka = 1km/ 10min.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.