Mikähän elukka käynyt vääntämässä sontansa nurtsille? Läpimitta n. 25..30 mm ja n. 20 cm pitkästi.
Peurahan tuossa yleensä, mutta nyt ei taida olla sen tekosia?
Edit, Gemini:
Kuvassa näkyvä jätös on koon ja muodon perusteella mitä todennäköisimmin supikoiran (Nyctereutes procyonoides) tai vaihtoehtoisesti mäyrän (Meles meles) tekemä.
Tässä on tarkempi analyysi tuntomerkeistä, jotka viittaavat näihin lajeihin:
1. Supikoira (Vahvin ehdokas)
Koko ja muoto: Supikoiran jätökset ovat usein pötkömäisiä, noin 20–30 mm paksuja ja koostuvat useammasta osasta. Niissä näkyy usein sulamatonta kuitua, kasvinosia, siemeniä tai karvoja.
Käyttäytyminen: Supikoirat käyttävät usein vakiintuneita "vessoja" (jätöskasoja), joihin ne tekevät tarpeensa toistuvasti.
Lähettänyt
Jopotuinen, · Kirjoitettu