Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

...tuota, se estolista-ehdotus ei ollu tarkoitettu sinulle Sulo.
No palaan asiaan jos mulle tapahtuu joskus jotain hyvää..

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
9 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

VesaP!

On se vaan äijä! Legenda jo ennen syntymäänsä!

Jos vain suinkin jotenkin teknisesti mahdollista, niin Sulo voisi viritellä jotain jäämies-kunkku arvomerkkiä Vesalle ja mitä postaamisen määrällä ei olisi saavutettavissa. Tai jotain!

Mutta onhan tuo aivan hurja mies lajissaan! Viime kesänkin se Keskisuomen veto!

Vaasa +6º, vesisadetta 😬

No pistin piruuttani kunnianimeen 😄

image.png

Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

Kirjoitettu

Saarioisten perinteinen mannapuuro - paketin päällä "saattaa sisältää katkarapua" 😄 

( ja tokihan se niin on että....joo antaa olla )

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

Missä on VesaP?

Joko miehestä on havaintoja?  Vai löysikö hän elämänsä rakkauden Honkajoelta ja jäi sinne? 🤔😆

Kirjoitettu

Jossain ketjussahan jo kommentoi uskomatonta matkaansa. Tupee nousee päästä kunnioituksen merkiksi. Meinaan tää mun aina puhumani "ajoin fillarilla Brysseliin" oli siis lautalla Travemundeen, eli matka oli vain kaksi kertaa ton pitunen kun Vesa täräytti nyt paskassa säässä. Meiltä meni 12 ajopäivää...

Mukava lukea sohvalta tollasta tarinaa...

Kirjoitettu
10 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Jossain ketjussahan jo kommentoi uskomatonta matkaansa.

Ah, odotustopsussa...

Mekin ajettiin joskus nuorina ja notkeina rouvan kanssa Ylöjärveltä Mjöbäckiin, mutta sekin meni sellaisissa pätkissä nejässä päivässä.

Kirjoitettu

Onnittelu VesaP:lle, mutta.....anteeksi nyt vain 711km putkeen ilman taukoja, olisiko siinä sulle seuraava tavoite.
On äijiä ja sitten muijia.

Terveenä ja nyt ei ole muuta kun aikaa, olisin kyllä aloittanu nää pitkät lenkit uudelleen, mutta nyt tavoitteena on ensi keväällä jos pystyisi pyöräilemään vaikka kauppareissut.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
näin se ny vaan meni

Kirjoitettu
50 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Onnittelu VesaP:lle, mutta.....anteeksi nyt vain 711km putkeen ilman taukoja, olisiko siinä sulle seuraava tavoite.

Ensin onnittelee ja sit vähättelee samassa lauseessa heti perään... Onko tämä se 0.1% kamaa kun sanoit omassa ketjussasi että 99.9% varmuudella tää oli tässä?

Ja älä huoli, ei tuo 711 ole mikään tavoite minulla. Toki joskus jos ajan 712km niin voin kertoa asiasta sillä tiedän että jotain Pirkkalassa vituttaa kovasti kun ei olis enää PARAS.

Kirjoitettu

Eikä tuo 711 ole edes se yli 800km jonka itse ajoin vain hyppysellisellä yön yli taukoja ja parilla lepopäivällä.

Kirjoitettu
59 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Eikä tuo 711 ole edes se yli 800km jonka itse ajoin vain hyppysellisellä yön yli taukoja ja parilla lepopäivällä.

Pointti on se että ajat sen putkeen, siinä välissä oli 4 välipalataukoa, seisaaltaan. Pari vaatteidenvaihtoa. Yksikin lepopäivä nollaa tilanteen.
Täällä ny kaikki yrittää halveksua, moniko teistä on voittanut sm-kultaa 3 lajissa....ja jos verrataan pyöräilyä, nainen vs. mies niin ikäero 15vuotta on tasoitus. ( elikkä 60v akka ja 75v ukko )

Mennääkö seuraavaksi pyöräilymaksimisi vuodessa....tai kympin tempoaika. Joo:
5 lepopäivää/vuosi ajellin joskus sen 40 240km vuodessa. Siinä on teille kaikille haastetta.
Kympin tempon paras aikani oli 13.01 ( pahus sentään nää kymmenykset....)

Mä olen pitäny sua Tomppa kivana kaverina, mutta sori mokasit. Otatko haasteet vastaan?

Hienot kokemukset, mutta kyllä luontokokemukset ovat olleet niin paljo palkitsevampia ja antaneet paljon enempi iloa. Toivottavasti ensi keväänä pystyn pyöräilemään, ja kun aikaa on vaikka miten paljo...

Kirjoitettu

^ mun sanomani käsitetäään ( ehkä tahallaan) väärin, tai valitukseksi. Se 700km oli haaste.

Mähän olen sössinyt koko elämäni ja epäonnistunut kaikessa mitä oon yrittäny. Jos nyt pari yli 700km lenkkiä ajelee, niin se ei nyt mitään suurta ole  "Lousku"  ( r.i.p.) ajoi tuhannen lenkit. Eikä peruslenkkeilyllä saavutetut sm-mitalit mitään suurta ole, mutta omassa mittakaavassani antoi edes ripauksen itsetuntoa ( jonka sittemmin menetin)

Nyt on niin paljo sairautta että toi tavoite pystyä ajamaan ensi keväänä on toive, mutta tuntuu epätodennäköiseltä, että kyllä mä ihan oikeesti arvostan jos joku ajaa yli satasen lenkkejä. Tai ylipäätän pystyy fillaroimaan,  tai hölkkäämään.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.