Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Taidan vain kuulua toisinajattelijoihin, eikä varsinkaan suvaitsevat heitä hyvällä katso. Naapurissa jopa vainotaan.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi 🤣 mä olen taiteellinen, mutta kiinnostunut myös luontohavainnoinnista ja valokuvauksesta. No onhan ne taidetta....
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Erika, tai enemmänkin Erikan perse. Erikan perseestä nyt tuntuu riittävän iltapaskoissa juttua ja kuvaa joka päivälle. On se perse meillä muillakin, että jos nyt vain annettaisiin tytön olla. Edit: Tämäkin nyt sitten vielä Erikan takapuoli pantiin piiloon, toisen viisuedustajan ei Muokattu: 8. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi 🤣 no voi vitsulat sentään, olkee iloisia jos on peppu, ja jota kehtaa näyttää. Joillain nimittäin on vaan lommot siinä...
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi Se on hienoo ku naisella on perse ja tissit. Kiva katsella ja puristella (kunhan on omat)!
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi Taksikuskeilla tuntuu olevan ihmeellinen taipumus lähteä huijarimuijien kelkkaan. Appiukon taksari-pikkuveli menetti aivan toisenlaisia summia (yx nolla perään). Heppu oli kuulema osin dementoitunutkin. Muokattu: 9. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi 13 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Se on hienoo ku naisella on perse ja tissit. Kiva katsella ja puristella (ku juunhan no on omat)! Tähän liittyen espanjalaisella kielialueella ja eritoten naisten pyöräkilpailussa Grupo Perseguidor on ehkä muualla vähän huvittava
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi Tätä "aamiaiskaappi" trendiä vähän olen noh ehkä enemmänkin naureskellut kuin ihmetellyt, joo ajatuksena ehkä tavallaan kätevä että sulla on kaikki aamiaisella tarvittavat vermeet saman oven takana mutta kyllähän tuossa vaan taas tyhmille myydään yksi turhake lisää, jos sä et omasta keittiöstäs löydä puurohiutaleita, kahvinkeitintä ja vaikka blenderiä helposti ilman että ne on yhdessä kaapissa kaikki niin voihan uusavuttomuus sentään... ja tietysti koska trendikäs tämän hetken hitti niin luonnollisesti tommoselle perus lastulevykaapille on saatu hintaa aika kivasti.
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi silä olen oikeesti niin iloinen ja kiitollinen mitä nyt on tapahtunu ja mistä olen selvinny. Todellakin kiittäny Luojaani, vaikka en pyöräilisi enää ikinä, on silti olo että luonto auttaa. Ei ole yhtään valittamisen aihetta, kuten sanottu ainoastaan kiitollisuutta. Ai että mä tässsä aina valitan? tsemiä kaikille selkä/olkapäävaivaisille.
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi Moderoin pois pienen ilkeilyni. Muokattu: 10. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Densen Moderoin itse itseäni
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ fine, sillä minusta alkaa tuntua siltä että on kyse suomalaisten kansantaudista...mieti mikä se on... ilkeile nyt ihan mitä haluut, mutta kun tempokisu voittaa aina ( nyt on nimittäin tämä olotila) Muokattu: 10. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Ihmedyttää miten Erika Viksman lähestyy valonnopeudella Tunkki Tukiaisen habitusta.
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20251 vuosi Uudet kuvat Erikan perseestä. En katsonut, mutta ihmettelin otsikoita.
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20251 vuosi ^^ oon ajatellu tuota, nykypäivän Kikka hän ei nimittäin ole. Erika oli tangokuningatarvuotenaan ja vähän sen jälkeenkin esimerkiksi Tähdet Tähdet -ohjelmassa hoikka ja erittäin kaunis ( kaunis hän on toki nytkin mutta ei kaunis tyyli ). Lauloi muistaakseni TT:ssä Adelen Fire into the Rain ( tjsp) ja oli kaunis tyylikäs musta paljetti-iltapuku. Ilmeisesti sillä tyylillä ei sitten menestytty, päätti että pitää "kohahduttaa" ja Danny ei enää tykänny. Mutta Lady Gaga on vaihtanut tyyliä, sekä asujen että biisien suhteen. Nythän se "Abracadabra" soi joka päivä Novalla, tykkään. Ja esiintymisvaatteet ei ole enää överioutoja vaan hienoja. Muokattu: 11. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu jopo ehti väliin
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20251 vuosi No Tomppahan oli ennen mun kaveri. Ok, olen valittanu - mutta en enää, laittanu vaan hyvää asiaa. Miksi ihmeessä Tomppa on alkanu vihata mua? ja toivoo vielä ikibanneja. Ja mä uskouduin Tompalle vanhalla fillarifoorumilla pienen kikkailun ansiosta.....mä olen ollu samanlainen ihan koko ajan, tämmöinen vanha jäärä, että se muutos on kyllä nyt Tompassa. Jotain on. Tsemiä! Elämässä on kaikista harmista huolimati kivoja asioita ja ainakin itelläni ne pienetkin kivat asiat on alkanu tuntua isoilta kivoilta asioilta ( tiainen/punarinta tulee viereen 5cm....) Sairastelu ja työttömyys ei ole kivaa ( eikä varsinkaan korttilompakon hukkaaminen minä pska sen pudotin...), mutta parhaani olen tehny ja teen selvitäkseni. Oikeastaan vasta nyt työttömänä olen pystyny iloitsemaan asioista jotka ennen oli itsestäänselvyyksiä. Kaikella on tarkoitus. Sitä ei aina heti ymmärrä, mutta myöhemmin tajuaa. Tsemiä kaikille! Muokattu: 11. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään