Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi 2 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: FK on alkanut mystisesti postata ilmoja sähköpostiin. Mulle tuli kans ilmoituksia "seuratuista" ketjuista, ainut vaan etten ole seurannut mitään. Asetuksista kävin nappaamassa ilmoitukset pois niin loppuivat heti, en ole kyllä ite muuttanut asetuksia toiseen suuntaan.
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, Olutmoottori kirjoitti: Mulle tuli kans ilmoituksia "seuratuista" ketjuista, ainut vaan etten ole seurannut mitään. Asetuksista kävin nappaamassa ilmoitukset pois niin loppuivat heti, en ole kyllä ite muuttanut asetuksia toiseen suuntaan. Seuraaminen menee automattisesti päälle, kun aloittaa tai osallistuu viestiketjuun.
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kävin asetuksista päästelemässä ilmot pois. Jostakin syystä olivat vain nyt aktivoituneet.
Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 20251 vuosi Mutku edelleen tipahtelee ilmoja. Kävin tsekkaamassa asetukset ja kyllä kaikki valintaruudut loistivat tyhjyyttään. Kummallista.
Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 20251 vuosi Tuon näkköstä sivua en löytänyt, mutta nyt siellä on kruksit jokkasessa ja ei ilmoja. Että olikohan se sitten näin perin sinne ne kruksit.
Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 20251 vuosi ps. no onpa kiinnostanu mun "terveiset". Muokattu: 2. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 20251 vuosi ˄ Siisi ihan oikeasti nyt. Ne perustelut on kerrottu täälläkin, mutta eivät ilmeisesti ole menneet jakeluun. Mutta jos yksi ihminen manaa tääällä suurin piirtein jokaisessa säikeessä omaa henkilökohtaista maailmanloppuaan, ja samalla karkottaa täältä muita, jotka eivät halua tuon tyyppiseen keskusteluun tai seuraamiseen osallistua, niin eikö se riitä perusteluiksi? (Mielen)terveyteen liittyvistä asioista voisi keskustella ja jakaa pahaa oloaan ihan ihan muualla kuin näillä palstoilla. Minun puolestani tervetuloa takaisin, mutta noiden tämänpäiväisten viestien perusteella ei tuo meno taida muuttua.
Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 20251 vuosi Kiitos VesaP ja Tomppa 🙂 Muokattu: 2. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu kelpaako ny?
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Alahan @tempokisu havainnoimaan. Seuraavasta ylläolevaa asiaa sisältävästä viestistä johonkin muuhun, kuin omaan ketjuusi, lennät pysyvästi pihalle. Minä en estoja voi käyttää. Minun tehtävä on seurata, että keskustelut pysyvät asiallisina. Yksi ihminen ei voi myrkyttää koko sivustoa. Lisäksi on huomioitava mahdolliset uudet käyttäjät, jotka joutuvat lukemaan vuodatustasi täysin väärissä ketjuissa. Näin pienillä käyttäjämäärillä ei ole varaa menettää ketään tiedostetun syyn takia. Ja et saa tasoa takaisin, ansaitse se. Lue aikaisemmista viesteistä miksi ja miten sen sait. Havainnointi on hyvä aloittaa vaikka siitä.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Luin juuri, että 80-vuotias Lahden postimerkkikerho kaipaa jäsenistöönsä nuoria harrastajia. Tää on melkein kuin Talvisodan veteraanit kaipaavat jäsenistöönsä nuorta polvea. Mulla olis käyttämättömiä kenttäpostimerkkejä rimpsu. Muokattu: 2. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Anteeksi, mutta minä sähläri en oikeesti nyt tiedä mitä saan sanoa ja mitä en. Eli saako lokkeja laittaa siihen "terveisiä", vai "linnut"? Havannointia on harrastettu melkein joka päivä. ^ mullakin on niitä kenttäpostimerkkejä, jätin itelleni suomalaiset postimerkit ja edelleen keräilen "hienoja", sekä joulupostimerkit. Muokattu: 2. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Eikai se nyt noin vaikeaa ole. Kirjoitat otsikon alle otsikkoon kuuluvia asioita paitsi, että et valita missään otsikossa elämän kurjuutta ja kuolemantuskaa yms vaikka otsikko kuten "ketuttaa" voisi niin antaa ymmärtää.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi VesaP! On se vaan äijä! Legenda jo ennen syntymäänsä! Jos vain suinkin jotenkin teknisesti mahdollista, niin Sulo voisi viritellä jotain jäämies-kunkku arvomerkkiä Vesalle ja mitä postaamisen määrällä ei olisi saavutettavissa. Tai jotain! Mutta onhan tuo aivan hurja mies lajissaan! Viime kesänkin se Keskisuomen veto! Vaasa +6º, vesisadetta 😬 Muokattu: 2. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään