Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi Musta on päiväyksellä 3.5. tehty Jula-klubin jäsen ja lähetetty erikseen tervetuliaismaili ja bonusmaili. En ole koskaan antanut tuonne henkilötietojani enkä anonut jäsenyyttä.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Tekoäly tunnisti sut potentiaaliseksi asiakkaksi. Ensiostotkin on tehty puolestasi, tulossa on varasto 7m2, laattaa 130 m2 ja ajettava ruohonleikkuri. Näin aluksi Varmaan turha varoitus, mut ei kauheesti moisen mailin linkkejä kannattane klikkailla..
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi Laitoin asiakaspalveluun räyhämeilin. Saas nähdä palaute. Ei tullut heti mieleen, että tuo voisi olla ulkopuolinen kusetuspostiviesti. Muokattu: 5. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kerrankin poliisi keskittyy ydintehtäviinsä eikä jahtaa lukupiirinasseja.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi Poiken olisi van pitänyt selittää, että heillä on vain menossa pyöränkantokilpailu - tyyliin eukonkantokilpailu.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi Tuttu kertoi noin 10 vuotta sitten että Lahdessa suositussa pyörävarkauspaikassa (toiselta tutulta varastettiin 3 pyörää tästä) näki kun 2 äijää tuli kuorma-auton kanssa ja lappasi lukitut pyörät kyytiin. Tuttu ehti huutaa "toi on mun pyörä", jolloin kaksikko kohteliaasti ojensi tämän pyörän takaisin ja jatkoi toimiaan.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi Tuossa aiemmin oltiin myös Julassa. Kassalla, siinä edessä sattui olemaan pariskunta, jonka rouva hoksi, nyt tienataan kanta-asiakkuudella ja huuteli miehelle, annahan kanta-asiakkuuskortti tai jotain. Asiaa setvittiin ja alettiin kyselemään äijän puhelinnumeroa, johon tämä ilmoitti, että hän kyllä ala numeroaan julkisesti huutelemaan ja asia inttämiseksi. Jono kasvoi. Sitten kassa ilmoitti, että josko Rouva sitten ottaisi asiakuuden, johon sitten suostuttiin. Sitten alkoi huutokauppa kassan kanssa; nimet, osoitteet, puhelinnumerot verkkaisesti kassaan nakutellen. Äijää silminnähden vitutti ja hävetti samanaikaisesti. Ja jono kasvoi. Varmaankin sen tähden ilman ostoskoria kauppaan tullut manneryhmäkin ohitti kassan vilkaisematta. En muuten ole koskaan nähnyt mannella kaupassa ostoskoria, mutta ei ne kyllä toisaalta koskaan mitään ostakaan. Ehkäpä tilaavat sitten netistä ja käyvät vain katselemassa. Mutta sitten saatiin kanta-asiakkuus luotua, maksu suoritettua ja Rouva iloitsi kuinka paljon säätyi äijä murahdellessa kirosanoja vastineeksi. Mutta jono nytkähti ja tuli meidän vuoro. Kassa kysyi, onko kanta-asiakkuutta. Siinä kohden ärähdin Rouvalle kassan kuullen, että nyt sanot, että ei ole, eikä tule. Asiointi hoituikin sen jälkeen sukkelaan ja takana olijat vaikuttivat helpottuneilta. Muokattu: 5. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi 8 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Mä käsitän ton yhtenä lenkkinä kun en käynyt kotona välillä. Tulkintajuttu. Joo olkoot, ihan sama. Mä olen lenkkini ajanu, iloinen että tuli tehtyä ne jutut ja nyt kaikkem parasta on havannoida lintuja. Tai ylipäätään konkata pieni ulkoilmalenkki. ps. varmaan jostain syystä sitä on naisten ja miesten sarjat. Hyväkuntoinen nainen vastaa vähemmän hyväkuntoista miestä samanikäisenä. Nainen ja mies on about tasa-arvoisia urheilussa kun mies on 15 vuotta naista vanhempi. ^ kaupassa kansii käydä aamulla, vähempi jonoa ja parkkitilaakin on paremmin. Jos nyt joku ostos menee ilman sitä "kanta-asiakkuutta" tai "etukorttia" niin mitä väliä? Mitäh, onko nyt maanantai 😄 Muokattu: 5. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi Muistui mieleen kuinka aiemmin naureskelitiin Neuvostovirolle, kun siellä oli K-kaupan Väiskin mainokset se katsotuin. Tuli tuo sama mieleen nyt kun osui silmiin tuo Espanjan kaupan video. On kuin olisi osat vaihtuneet ja itsestä tullut se katselija. https://www.facebook.com/reel/733520256005776/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi 20 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ps. varmaan jostain syystä sitä on naisten ja miesten sarjat. Ultrapyöräkisoissa ei ole naisten ja miesten sarjoja. Toki puheissa voidaan sanoa että "oli nopein nainen" tai "oli nopein mies" mutta esim euroopan läpi ajettavan Transcontinentalin on voittanut nainen (en muista nimeä, oli muistaakseni tosin vielä ammatiltaan LÄÄKÄRI ja pyöräily oli vain harrastus) miesten ja muiden naisten nenän edestä. Lisäksi naisella on voimassa tämän hetken maailmanennätys unsupported maailmanympäriajossa (Lael Wilcox). Mies taas omistaa supported maailmanympäri ennätyksen (Mark Beaumont). Tämän viimeisimmän tosin tullee viemään lähiaikoina/vuosina Lachlan Morton (EF Education First tiimin amattilainen). Vetää ammattipyöräilijän nopeudella ultria läpi, ajaen juuri pari kk sitten Australian ympäri aivan julmettua vauhtia. Tehden siinä siis ennätyksen toki. Edit: Ja kun kuitenkin kisu leikkii tyhmää ja valittaa "mitään ymmärrä supportunsupporsupporteista" niin selostan jo valmiiksi: supported = huoltoauto ajaa perässä kokoajan ja tarjoaa ikkunasta ruuat ja muut härpäkkeet että kuski voi keskittyä vain ajamiseen. Huoltoautossa mukana voi olla lääkäriä ja hierojaa jne. unsupported = et saa mitään ennaltasovittua apua ottaa mistään, mukana ei saa seurata huoltoautoa vaan joudut tyytymään itse niihin kauppohin ja paikkoihin joita löydät matkan varrella. Et saa käydä "kaverin luona kylässä" matkan varrella vaikka kaverisi tulisi matkan varrelle vastaan jossain sovitusti. Muokattu: 6. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Toi on kyl väärin, kun luolaihmisten aikaankin sapelihammastiikerikin antoi naisille 200m etumatkaa Tuli mieleen yksi kaveri, joka halus pojastaan urheilijaa ja tämä pärjäsi tosi huonosti, niin äijä keksi että "se on älyttömän hyvä urheilija, kun ottaa huomioon kuinka pienikokoinen se on". Mäkin olen painonnostokisoissa ihan kärkitekijöitä, kun ottaa huomioon kuinka heikko mä olen.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi Purjehdus lienee toinen laji missä on sekajoukkueet. Se, kuten tiedämme, ei ole turhaa. Hesarissa oli taannoin yleisönosastokirjoitus jossa (käsittääkseni, oli aika sekava teksti) ehdotettiin kaikkiin lajeihin kokosarjoja. Näin transurheilijat olisi helpompi ottaa mukaan.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi 5.5.2025 klo 12.26, alpensau kirjoitti: Musta on päiväyksellä 3.5. tehty Jula-klubin jäsen ja lähetetty erikseen tervetuliaismaili ja bonusmaili. En ole koskaan antanut tuonne henkilötietojani enkä anonut jäsenyyttä. Tuli vastaus. Mun nimikaimalle olisi annettu mun sähköpostiosoite. Uskoisko ?
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 2 hours ago, MV said: Purjehdus lienee toinen laji missä on sekajoukkueet. Se, kuten tiedämme, ei ole turhaa. Hesarissa oli taannoin yleisönosastokirjoitus jossa (käsittääkseni, oli aika sekava teksti) ehdotettiin kaikkiin lajeihin kokosarjoja. Näin transurheilijat olisi helpompi ottaa mukaan. Tai sitten voi tehdä kaksi sarjaa: avoin sarja (ihan kaikille) ja naisten sarja ( xx-naisille)
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi ^^^ VesaP, mietipä nyt itekin mitä sanoit mulle että käännän kaikki toisten halveksintaan ja kehut iteäsi. Nyt teit ihan samaa että kuule kyllä niitä kovempiakin akkoja on. No tottakai on! Ja mun tavoitteeni oli voittaa SM-tempot, ja 2009 katsoa miten pitkän lenkin teen. Sitten ne pitkille lenkeille lähtö alkoi jännitään niin että oli pakko luopua. Ihan hirvee tunne kun jo 5km kohdalla huomaat että syke on tapissa ja hengitys tosi nopeeta ja ihan voimaton olo > ajelen "vaan" ( silloin se oli sitä) satasen. Mä olen täällä ollu ihan rehellinen ja voisin sanoa kaiken myös "face to face" sori en "leiki" tyhmää vaan omasta mielestänikin olen tyhmä, tai hömppä olisi parempi ilmaus. Ja kyllä nämä kaikki mun sairaudet vaikuttaa, kuten sanottu ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Englanninkieli ei ole kovin hyvin hallussa, tämä supportunsupporsupporteista...epäjärjestelmättömyydellänsääkään. Ei vapaa-ajan pyöräily ole mitään kisaa ole ( paitsi itsensä kanssa )sitä voi ajella just niinkun parhaaksi katsooja pyöräily ( ja hölkkä) on aina ollut "vain" harrastus minullekin. Oli äärettömän hienoa kun yön jälkeen aurinko nousi ja usvaiset pellot, ja sitten näki eläimiä kettu, jänikset, mäyrä, hirvi ( on muuten iso eläin) peuroja. Ja aamuyöstä ilves. Enkä kisaa kenenkään kanssa, en arvosta ihmistä ammattinsa kautta. Tai onhan tässä nyt varsinainen selviytymiskisa elämästä ja että jotenkin jaksaa käydä ulkoilemassa kävellen 1-2 km hitaasti Oon laittanu varakeppejä ( puunoksia) tiettyihin paikkoihin jos siinä jossain vaiheessa keppiä tarttee. En tule enää ikinä ajamaan pitkiä lenkkejä, jos nyt ensi kesänä sillai että voisi hoitaa kauppareissut pyörällä, kuten myös pienet asioinnit, lintukävelyille ja marjapaikalle. Mutta on sekin mahdollista, etten pyöräile enää ikinä. eh, se mitä mun piti oikeesti ihmetellä...en edes muista kun Vesap tuli taas päsmäröimään 😄 No ainakin se että (Aamulehti) tehty testi miten lenkkarit puhdistuu parhaiten. Yksi keino oli ruokasooda, joka ei auttanu. Mutta kun sen ruokasoodan kanssa pitä laittaa astianpesuainetta. Sappisaippuakaan ei testissä kokeiltu. ^ xx-sarja? olisiko xxs-sarjaa? onhan niitä ikäkausisarjoja, ajattelin jossain vaiheessa ajella vielä N50 sarjassa, mutta jalkaterän vamma estää klossikenkien käytön, ja olisi pitäny ostaa myös uusi tempopyörä joka on sääntöjen mukainen. Mutta arvostan kovasti tämän Jade Nyströmin päätöstä lopettaa korkeushyppykisat, koska on teini-iässä kuitenkin harjoitellut poikana, mielestään olisi epäreilua kisata naisten sarjassa. Muokattu: 6. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu xxs sarja pienikokoisille
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään