Jump to content
IGNORED

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Recommended Posts

Ei varmaan tästä kyse, mutta aikana jollon tuli ite vedettyä raskaammin, niin jos seuraavana päivänä oli joku homma mikä piti tehdä (ei autoilu tms.) niin veti myöhään vinettoa ja ehkä aamusella loivarit ja eikun hommiin... meni vielä vanhoilla huuruilla :D 

2 hours ago, tommi2 said:

Ei varmaan tästä kyse, mutta aikana jollon tuli ite vedettyä raskaammin, niin jos seuraavana päivänä oli joku homma mikä piti tehdä (ei autoilu tms.) niin veti myöhään vinettoa ja ehkä aamusella loivarit ja eikun hommiin... meni vielä vanhoilla huuruilla :D 

Loivarit on se kaikkein haasteellisin ottamisen muoto, siinä saa olla erittäin tarkkana. Vaikeusaste luokkaa ripulin parantaminen piereskelemällä.

Edited by bici74

Jos tarkoitus on tosta hommasta "selvin päin" jatkaa, ennakkoon varattu annos on ehkä paras. Mulla kävi monesti niin, että loivaripäivänä tuli juotua enempi kun itse vetopäivänä :D . Tykkäsin leppoisasta tunnelmasta ja siitä että yleensä oli sitten kotona tai ainakin siirtymässä kotiin... monesti tossa tuli grillailtuakin sitten. Ah, mitä muistoja. Tosiaan ittellä rupes tulee niin paha olo fyysisesti ja henkisesti juopotteluista, että olen ollut kunnon kännissä viimeksi vuonna 2016 ja silloinkaan en juonut enää lärvejä kun kerran pari vuodessa. Nykyisin se 6-pack päivässä on hyvä raja ja yleensä yhdellä pintillä tai kahdella pienellä kerrallaan mennään 

^Tossa just kun rapsauttaa peltisen psykiatrin auki, niin morkkis helpottaa :D . Vähäksi aikaa. Pääsyy mulla törpöttelyn lopetukseen oli se että noin 4-7 päivää jälkikäteen mieliala laski tosi alas. Paljon parempi fiilis kun ottaa vaan pari tai ei mitään.