Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Miks itsepalvelukassalta ei saa rabattia koska ite tekee työn? NImim. ite tein enkä säästänyt
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Eilen baarista firman juhlista kotiin (taksikuitin mukaan) 4:55 ja kympin nurkilla meni tunnin lumityöt kolahommina ja rekkulenkki siihen päälle ihmeen helposti.
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Ei varmaan tästä kyse, mutta aikana jollon tuli ite vedettyä raskaammin, niin jos seuraavana päivänä oli joku homma mikä piti tehdä (ei autoilu tms.) niin veti myöhään vinettoa ja ehkä aamusella loivarit ja eikun hommiin... meni vielä vanhoilla huuruilla
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Meinasin perustaa itsekin tämän otsikon joku päivä sitten mutten saanut aikaiseksi. Laitoin sen päivän ihmettelyn jonkin toisen otsikon alle.
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta 2 hours ago, tommi2 said: Ei varmaan tästä kyse, mutta aikana jollon tuli ite vedettyä raskaammin, niin jos seuraavana päivänä oli joku homma mikä piti tehdä (ei autoilu tms.) niin veti myöhään vinettoa ja ehkä aamusella loivarit ja eikun hommiin... meni vielä vanhoilla huuruilla Loivarit on se kaikkein haasteellisin ottamisen muoto, siinä saa olla erittäin tarkkana. Vaikeusaste luokkaa ripulin parantaminen piereskelemällä. Muokattu: 19. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: bici74
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Jos tarkoitus on tosta hommasta "selvin päin" jatkaa, ennakkoon varattu annos on ehkä paras. Mulla kävi monesti niin, että loivaripäivänä tuli juotua enempi kun itse vetopäivänä . Tykkäsin leppoisasta tunnelmasta ja siitä että yleensä oli sitten kotona tai ainakin siirtymässä kotiin... monesti tossa tuli grillailtuakin sitten. Ah, mitä muistoja. Tosiaan ittellä rupes tulee niin paha olo fyysisesti ja henkisesti juopotteluista, että olen ollut kunnon kännissä viimeksi vuonna 2016 ja silloinkaan en juonut enää lärvejä kun kerran pari vuodessa. Nykyisin se 6-pack päivässä on hyvä raja ja yleensä yhdellä pintillä tai kahdella pienellä kerrallaan mennään
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Se tunne, kun heräät keittiön lattialta, musiikia on soitettu naapureille saakka. Ruoto on jumissa, eikä orastava morkkis juurikaan edistä toipumista....
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta ^Tossa just kun rapsauttaa peltisen psykiatrin auki, niin morkkis helpottaa . Vähäksi aikaa. Pääsyy mulla törpöttelyn lopetukseen oli se että noin 4-7 päivää jälkikäteen mieliala laski tosi alas. Paljon parempi fiilis kun ottaa vaan pari tai ei mitään.
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta En mä liikaa kupittanut, eli jätin jäykät suosiolla ammattilaisille. Toki iso osa juodusta betonista tuli varmaan otsan läpi tanssilattialla. 00-04 tunneille tuli kuitenkin tampattua liki 14k askelta.. 😆 Ja topikin mukaan nuoret kollegat ihmetteli, että sedät jaksaa heilua...
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Lonkkupatteri ja lumihommat con liiteri saivat taas elämän raiteilleen. Siivosin kalasammion ja latasin taas vähän halkoja uuniin, sivussa pällistelin miesten mutkamäen mm-kisailua. Vakaana aikomuksena hyödyntää kuumaa kiveä appeen valmistuksessa. Muokattu: 19. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta 4 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Meinasin perustaa itsekin tämän otsikon joku päivä sitten mutten saanut aikaiseksi. Laitoin sen päivän ihmettelyn jonkin toisen otsikon alle. No mulla oli pitkään että perustan "jeesustelua ja ihmettelyä" mutta nyt on sitten tämä ihmettely. Aika moni jeesusteltava asia on ihmettelyä. Kuten esimerkiksi miksi ihmeessä kauniista ja lahjakkaasta erittäin laulutaitoisesta Erika Vikmanista on tullu....no siis yhdellä musavideolla on seksinukkena? Minä en ymmärrä, ja ihmettelen kyllä kun lukee niitä videoitten kommentteja että oo olet niin ihana ja kaunis ja uskallat ????? mun mielestä et uskalla, kun pitää muka "kohahduttaa ja ravistella käsityksiä" ..no Erika kyllä vahvistaa sellaista naiskäsitystä josta pitäisi päästä eroon. Se esitys Suomen Urheilugaalassa oli mielestäni mauttominta ikinä. Ei, kun se esiintyminen Venla-gaalassa, porukalla ihmeteltiin miten tyylittömäksi voi nuori naisihminen mennä. Jos on lahjakkuutta, ei tarvi yrittää ns. kohahduttaa - esimerkiksi Adele ja BEHM. Voi että miten kauniita ja tyylikkäitä. Mun käsittääkseni halutaan vaan huomiota. Jossain vaiheessa herätään, kuten mm. tämä Jade Nyström, että voi että olen ollu tyhmä ja halunnu muka olla mahdollisimman muovinen, kaduttaa - ja sitten ollaankin menossa huulitäytteiden poisto-operaatioon.... Tiedän joo, että olen itekin sortunut siihen harhaisuuteen että pitää olla jotain - mitä ei oikeesti ole. Olisi pitäny tajuta paljon aikaisemmin, mutta hyvä että myöhemmin kumminkin. Vai hakeeko Erika hyväksyntää ja tukea sille että on näin 20kg painavampana ( oli ihan hoikka tangokuningatar-aikoihin ja tosi upea, kuten myös Tähdet, tähdet-ohjelmassa )? Harmittaa että lahjakas laulaja ....ihan hukkaan, samoin yksi Suomen lahjakkain laulaja ikinä, Diandra, olisi kyllä rahkeita paljon enempään kuin "Elämäni biisi"-esityksiin. Muokattu: 19. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Muhun ei hänen tyylinsä myöskään iske yhtään mutta ilmeisesti moni tykkää. Edit. Erikaa siis tarkoitin. Muokattu: 19. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20233 vuotta No toinen on nämä tämän vuoden UMK-kappaleet. Iltiksen kautta kävin lukemassa mitä ihmiset on mieltä...ai että parhaita umk kappaleita ikinä. Toivottavasti Robin, PortionBoys tai Lxandra EI voita. Jättää väliin Samu Haberin takia ( juontaja) mä oon ihan päinvastoin, en pidä yhdestäkään kappaleesta ja viimeiseksi siitä nyrkkeilijäpojasta. Yritän jaksaa katsoa ohjelman just Samu Haberin takia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään