Jump to content
IGNORED

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Recommended Posts

En mä liikaa kupittanut, eli jätin jäykät suosiolla ammattilaisille.  Toki iso osa juodusta betonista tuli varmaan otsan läpi tanssilattialla. 00-04 tunneille tuli kuitenkin tampattua liki 14k askelta..  😆

Ja topikin mukaan nuoret kollegat ihmetteli, että sedät jaksaa heilua... 

Lonkkupatteri ja lumihommat con liiteri saivat taas elämän raiteilleen.

Siivosin kalasammion ja latasin taas vähän halkoja uuniin,  sivussa

pällistelin miesten mutkamäen mm-kisailua.

Vakaana aikomuksena hyödyntää kuumaa kiveä appeen valmistuksessa.

Edited by Köfte

4 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Meinasin perustaa itsekin tämän otsikon joku päivä sitten mutten saanut aikaiseksi. Laitoin sen päivän ihmettelyn jonkin toisen otsikon alle. 

No mulla oli pitkään että perustan "jeesustelua ja ihmettelyä" mutta nyt on sitten tämä ihmettely. Aika moni jeesusteltava asia on ihmettelyä. 
Kuten esimerkiksi miksi ihmeessä kauniista ja lahjakkaasta erittäin laulutaitoisesta Erika Vikmanista on tullu....no siis yhdellä musavideolla on seksinukkena? Minä en ymmärrä, ja ihmettelen kyllä kun lukee niitä videoitten kommentteja että oo olet niin ihana ja kaunis ja uskallat ????? mun mielestä et uskalla, kun pitää muka "kohahduttaa ja ravistella käsityksiä" ..no Erika kyllä vahvistaa sellaista naiskäsitystä josta pitäisi päästä eroon. 
Se esitys Suomen Urheilugaalassa oli mielestäni mauttominta ikinä. Ei, kun se esiintyminen Venla-gaalassa, porukalla ihmeteltiin miten tyylittömäksi voi nuori naisihminen mennä. 
Jos on lahjakkuutta, ei tarvi yrittää ns. kohahduttaa - esimerkiksi Adele ja BEHM. Voi että miten kauniita ja tyylikkäitä.
Mun käsittääkseni halutaan vaan huomiota. Jossain vaiheessa herätään, kuten mm. tämä Jade Nyström, että voi että olen ollu tyhmä ja halunnu muka olla mahdollisimman muovinen, kaduttaa - ja sitten ollaankin menossa huulitäytteiden poisto-operaatioon....
Tiedän joo, että olen itekin sortunut siihen harhaisuuteen että pitää olla jotain - mitä ei oikeesti ole. Olisi pitäny tajuta paljon aikaisemmin, mutta hyvä että myöhemmin kumminkin.

Vai hakeeko Erika hyväksyntää ja tukea sille että on näin 20kg painavampana ( oli ihan hoikka tangokuningatar-aikoihin ja tosi upea, kuten myös Tähdet, tähdet-ohjelmassa )?  Harmittaa että lahjakas laulaja ....ihan hukkaan, samoin yksi Suomen lahjakkain laulaja ikinä, Diandra, olisi kyllä rahkeita paljon enempään kuin "Elämäni biisi"-esityksiin. 

Edited by tempokisu

No toinen on nämä tämän vuoden UMK-kappaleet. Iltiksen kautta kävin lukemassa mitä ihmiset on mieltä...ai että parhaita umk kappaleita ikinä. Toivottavasti Robin, PortionBoys tai Lxandra EI voita. Jättää väliin Samu Haberin takia ( juontaja) :D mä oon ihan päinvastoin, en pidä yhdestäkään kappaleesta ja viimeiseksi siitä nyrkkeilijäpojasta. Yritän jaksaa katsoa ohjelman just Samu Haberin takia. 

Viitaten kisun viestiin. Mä taas en siedä oikein tuota Haberia. Biisejä vielä vähemmän. Muita antisuosikkeja Lauri Tähkä, edesmennyt yön Olli, Tero Vaara, Länä ja erityisesti muutoin kuin laulujen osalta Juha Tapio. Naisista esim Irina ei iske sitten yhtään. Laulajana siis hän, muutoin en osaa sanoa kun ei ole ollut musiikkiohjelmien tuomarina tms. Ja Vikmanista olikin jo toisaalla puhetta ja oltiin kisun kanssa samaa mieltä 😀

No onhan noita paljon paljon muitakin mutta nuo nyt tyli näistä tunnetuista laulajista äkkiseltään mieleen. Umk:n biisejä en ole kaikkia varmaan edes kuullut mutta muutama aika erikoinen siellä kyllä jälleen oli.

Se mikä mua ihmetyttää tai harmittaa on tuo aamukahvin nopea jäähtyminen. Olis pitänyt maitokin varmaan lämmittää kun nyt esilämmitin vain kupin.

Edit. Tauskin ja Willbergin unohdin.

Edited by Densen

Kyllä noi eurohumppia tulee katsottua , mutta ihmetyttää se kuinka joka vuosi täällä ajatellaan, että nyt me voitetaan. Jos pakassa  olisi joku Queenin we are the champion - tyylinen biisi, joka tarina kuvaisi jollain tavalla tätä pienen hyvän (Ukraina) pinnistelyä suurta pahaa (putleristit) vastaan ja yyhtenäisen Euroopan voimaa siinä, niin sellaisella voisi vaikka pärjätä.

Muutoin eurohumpissa naapurimaat antavat pisteet toisilleen, huolimatta siitä millaisia biisit ovat.

Musateemalla jatkuu, ihmetyttää Voicessa tuo Apulantakaksikko... miksi, voi miksi se Sipe on tonne raahattu? Vaikka tulee Heinolasta, ei musikaalista lahjattomuutta pitäisi antaa anteeksi. Toni on ihan hyvä puhuja, pärjäis yksinäänkin. 

Toi Voice on jännä kisa, sen voittajista tai muutenkaan esillä olleista arteista ei tule juuri koskaan mitään. Idolsista sentään jokunen ponnisti, Voicesta en muista kun Eveliinan ja sit oli joku äijä joka joskus on jossain. Tuotakin veivattu 10000000 kautta.  Miksi sitten katson? Se tässä myös ihmetyttää.. .kai se on viihdettä?

Laulukilpailuista taitaa voittajien sijaan nousta ennemminkin niitä kakkosia/kolmosia musamarkkinoille. Voittajan pitää tehdä joku sopimukseen kuuluva ennalta suunniteltu levy, joka tulee vielä ulos joskus vuosi kisan jälkeen, ettei kukaan enää muista kuka se olikaan.  Sitten on niitä kärjen takana tulleita (Antti Tuisku, Anna Abreu, Katri Ylander, Pete Parkkonen...)  joista ollaan vähän kuultukin.

No Pakarinen ja Diandra taitaa olla niitä voittajia, jotka vielä vähän muistetaan Idolsista.