Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

Sanotaan nyt suoraan että jos ihminen soittaa ja kiittää, niin vastauksena on haista pska. Kyllä mä loukkaannuin.
Soitin sitten iskälle ( ja älä nyt sitten kerro että soitin) ja puolestani kiitin ja jos/kun joudun tilaan ajan yksityiselle polvi-ortopedille niin jos tulisit kuskaan. No tottakai tulen.
Mä en voi ymmärtää miten tähän on tultu. Pyöräilystä en välitä enää pskaakaan, olisin onnellinen jos pystyisin kävelemään normaalisti. Onko se liikaa pyydetty?
4 miljoonan lottovoitto vs. terveet jalat > terveet jalat. Ja äiteen masennus jos helpottaisi, me molemmat tarvittais lisää painoa, ja joka puolella sitä että "näin laihdut".
Ja muuten, tiedätte varmaan Budabest-konfetit. Koko on puoliintunu, ja samoin maku kun se sisus on ihan eri kuin mitä aiemmin.
Ja todellakin ihmetyttää että syön vain vähän vähemmän kun pyöräillessäni, ja sitten laihtuu 46kg > 43kg. Että annan tässä nyt sitten ilmasen laihdutusohjeen: älä urheile, masennu.

Sinänsä hyvä että näistä asioista voi ja pitää puhua. Psykiatri laittoi Wilma Murron sairauslomalle. Tsemiä.

Ihmetyttää kyllä ( ja "#¤) kun olen tosi paljon panostanu nukkeihin ja tehny omia projekteja ja ottanu hienoja kuvia ja saanu siittä iloa - se on vanhempieni mielestä ihan pskaa ja turhaa. Mun mielestä ihmisen pitää tehdä asioita joista saa iloa ja inspiraatiota, ja olen saanut mutta harrastus loppuu tähän vuoteen. Silti, olen iloinen että hankin nämä nuket ja sain haluamani kuvat. Mikä siinäkin on niin väärin?

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Minä kuuntelen pienessä sievässä musiikia; joku saattaisi väittää olevani sekaisin. Mutta tuohon poli-osastoon en taida kajota.

Kirjoitettu

Ei oo tarvetta mut luulen että tässä viilataan linssiin kyllä. Pitäs olla tissejä lähistöllä mutta en oo Klaukkalasta moista merenrantaa löytänyt vielä, eli ei kovin lähellä olis.

Screenshot_20250321-1338102.thumb.png.77891b243d70376b09c033999455aa92.png

Kirjoitettu
34 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

Ei oo tarvetta mut luulen että tässä viilataan linssiin kyllä.

Screenshot_20250321-1338102.thumb.png.77891b243d70376b09c033999455aa92.png

Näitä on ollut eri sivuilla muutaman viikon ajan. Jos esim. ylläolevalla ulkonäöllä kohtaa seuranhakuongelmia, niin täytyy olla melkoisen heikko päästään. Se ei tietenkään ole ihan mahdotonta.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Popesta pitäisi tehdä huoli-ilmoitus. Äijä on 88 ja kilsat vähissä, silti pidetään jotenkin hengissä.

Kirjoitettu

^ no meitsistä tehtiin huoli ( muistan sen sanan kuolin...) ilmoitus kun kyselin TE-toimiston puhelinpalvelusta mihinkäs aikaan se tapaaminen olikaan? "ei tästä näy"
Josta muutama tunti niin oli tehty huoli-ilmoitus.
Kyllä tässä huoli onkin, tää oikea polvi-sääri-tassu ihan turvonneet. Tilailen ens maanantaina aikaa jalka-ortopedille. Ihan sama mitä maksaa.

Kirjoitettu

...ja taas sama juttu, mikä ihme äiteetä vaivaa? ei suostu kun vähättelemään kun kerron että joutsenia nähty ja fasaanikin tietä ylittämässä, ja haistatuttaa pskat kaikelle mikä on minulle tärkeätä.
Soittelin sitten iskälle ( joo äitee kuulee että soitin, sanoin että kerro pyysin kyytiä Terveystalolle...) ja kerroin  miten tärkeitä olette ja miten kiitollinen olen avustanne!
Siis sehän on maailman tärkeintä, että kiität läheisiä/ystäviä elinaikanasi. Äiteelle tuntuu olevan nyt se ongelma että olen laihtunu, no tottakai kun kipu kalvaa sisuksia - mutta niinpä on äitee itekin laihtunu.

Kirjoitettu

Varsin kummallisen rauhallista ollut töissä koko viikonlopun. Kuluva yö näyttäisi menevän samoissa merkeissä. En toki valita, mukavaa välillä näinkin päin.

Kirjoitettu

Ai jaa, kyllä mä tunnistin ja tästä iskän kanssa juttelin, hän on myös huolissaan. Me ollaan kyllä kaikki toisistamme huolissaan! mutta en kyllä enää soittele äiteelle, on ny aika korkea kuume 39 ja hampaat kalisee ja tässä toppatakki päällä sisätiloissa.

Kirjoitettu

Niin, se ihmisen luonto on erikoinen. Paljon puhutaan lasten uhmaiästä, mutta on siellä se toinenkin uhmaikä, jonka kasvu alkaa vanhuussiässä ja kasvaa koko ajan hautaan saakka. Toki sitä esiintyy toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, kuten lapsillakin aikanaan. On varmaan tutkittukin, mutta oma oletus on, että jotka ipanoina poikkeuksellisen uhmakkaita, varmaan sitten korostuu myös vanhuusiässä. 
Sitten on oma lukunsa siihen päälle muistisairauksien tuomat persoonallisuuden muutokset.
Lopulta kuitenkin kyse "normaalista" muutoksista joihin muistisairaudetkin voi nykyään lukea mukaan, kukin sitten vuorollaan.
Vaikka toisen sietäminen voi olla ja onkin joskus vaikeaa, syy-yhteyksien ymmärtäminen voi kuitenkin auttaa asiassa.

Kirjoitettu

^ oli joskus 4-vuotiaana kun oli semmoinen "uhmaikä" nimittäin kun tuli vier....eikun tuttuja käymään, niin esittelin kaikki vaateyhdistelmät, ja kun olin vihainen niin - mä käärin kaikki matot rullalle 😂

Mä olen ihan hyväksyny että ei ole töitä, ei ole työkykyäkään, en pysty pyöräilemään ehkä ikinä, mutta olisi kiva jos pystyisi käveleen ja uimaan.
Mulla ei kyllä muistissa ole mitään onkelmaa, muistan kyllä kaikki asiat pikkulapsesta asti - miten istuskelin isän "nusussa"( NSU) ja kaikki mitä serkkujeni kanssa mummolassa tehtiin..

( katolla on veljeni ) että mä rakastin tätä autoa ja itkin kun isä vaihtoi sen Morris Marinaan, böö
w3%20NSU.jpg?img=smaller

ja sori nyt kun kirjoittelen tätä kovassa kuumeessa....

Kirjoitettu

Tuo naapurin wannabe kelkkapelle/motoristin irvikuva. Mikä ihme saa aikuisen äijän istumaan kärryssä olevan kelkan päällä "Parkanon kansallispuvussa" ja kaasuttelemaan lähes puoli tuntia ilman näkyviä huoltotoimenpiteitä kelkan kopan alla? Erektio-ongelmat? Saako tuolla touhulla "käyrän nousuun"? Täällä ainakin V-käyrä nousee tuon ah, niin ihanan 2T-katkun myötä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.