Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20251 vuosi Mutta siis loistavia sijoituksia olleet, jos arvo on 8-kertaistuunut jossain ajassa ja noita on vielä useita. 👍
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20251 vuosi Joo, mun hääsormuskin Kalevalakorulta niin hinta olis vissiin yli tuplaantunut tai triplaantunut kun vissiin ovat pienempiä ja kevyempiä mitä originaalit oli aikoinaan. Voisi pistää rahaksi sillä! Jos ei olis hukannut sitä jo vuosia sitten. Hävisi kuin tuhka tuuleen. Vttu. No, nyt on sit kakkossormukset kehissä. Vaimolla toki originaalikin tallessa kun se ei oo idiootti niinku minä. Eikä uudet olleet Kalevalakorua, vaan nekin tuli tilattua netistä. Saksasta. Ei tosin Amazonista vaan ihan oikeesta isosta kultaseppäliikkeestä. Muokattu: 19. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20251 vuosi Mun sormus meni vuosia (10?) sitten rikki, kun se jäi johonkin kiinni perämoottoria rassatessa. Se on ollut yöpöydän laatikossa siitä alkaen ja uusi päätettiin olla ostamatta. Silti ollaan naimisissa.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20251 vuosi Mutta onko sen vihkisormuksessa olevan päiväyksen merkitys parasta ennen vai viimeinen käyttöpäivä Muokattu: 19. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: MV
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20251 vuosi Meillä ei kumpikaan ole käyttänyt vuosiin. Rouva (R) ei voinut pitää töissä ja nykyään sormus on liian pieni. Itse aloin ottaa pois kuntosalilla ja välillä unohtui pidemmäksi ajaksi pois. Nykyään en uskalla laittaa sormeen, kun ei välttämättä lähtis pois.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20251 vuosi Mä en pitänyt moneenkymmeneen vuoteen, kun jäi pieneksi (sormien lihakset kasvoivat 😄 ) . Olin hommaamassa aluksi uutta kun Rouva sanoi että ei hänkään ole pitänyt vuosiin. Pari vuotta sitten ostin kuitenkin uuden ja pidän sitä jos laitan paremman kellon ja joitain muita rannekilluttimia tms. eli "pukeutuessa". Arkena en.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ mulla on olemassa sellainen "mahtisormus ( kultainen kirjailtu maaiilman upein)" se menee nimenomaan nimettömään, ja jouduin ostaan pienemmän kokoiset nahkiais-sormukset kun on sormetkin laihtuneet.... ps. ja se Rouva....
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi 12.4.2023 klo 10.15, tommi2 kirjoitti: Ihmetyttää että miten onkin pysynyt niin sujuvana ja riidattomana keskustelu täällä. En minä ainakaan ole sen enempää samaa mieltä kenenkään kanssa, mutta ei siitä tarvitse vängätä. Kilpailevan foorumin energia oli sellainen että lähdin usein väittelemään. Ihmeellisen hyvä foorumi siis 👍 ootko vielä tätä mieltä? 😄 ai siis tästä on jo reilu 2 vuotta.... Muokattu: 20. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu päivämäärä ja vuosi
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi Herneiden massapako, autojakin suistaneet tieltä. Mutta kunhan nyt eivät vaan itse päätyisi yliajetuksi massaksi! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011245169.html Muokattu: 20. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, MV kirjoitti: Onkos tuo toinen foorumi nyt sitten vallan kaput? Eikös se ollut että uusi ylläpito ei saanut koskaan (=osannut?) laittaa edes foorumin kelloa oikeaan aikaan, niin tuskin tämäkään taipuu: "The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request." Epäilen että "internal error"in tai "misconfiguration"in korjaaminen on aavistuksen vaikeempaa mitä kellon laitto kesä tai talviaikaan. @Sulo Jos oikeesti ko saitti meni lopullisesti sulki, voinee olettaa että edes jokunen tännekin eksyy. Ihmettelen kyllä kun ei ole eksynyt jo aikaisemmin kun onhan tämän foorumin tekninen laatu valovuosia edellä sitä toista "internal error" foorumia. Muokattu: 20. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi En usko, että lopullisesti sulkeutui. Joku aikaa sitten halusivat jatkaa foorumin kehitystä ja mainoksetkin näyttivät olevan täyteen myytynä. Tietääkseni toisella firmalla pannu ylläpidossa, joten eiköhän siellä jollain jo kädet heilu.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi Palvelimen ylläpito varmaan päivittänyt linukan Apachen turvallisemmaksi joten nyt on turvallinen kun kukaan ei pääse enää sisään! Edit: Mitäs tämä fillarikeskustelu.com on ollut nurin tässä muutaman vuoden aikana mitä itsekin täällä häärännyt? Ei vissiin kertaakaan. Aika loistavasti siis hoidettu ilmeisen harrastepohjalta kun tämä ei valitettavasti Sulolle varmaan ihan leipätyön korvikkeen verran rahaa tuo tämä palsta. 🙂 Muokattu: 20. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi Onhan noita lirvahduksia sattunut 🙂 Paljolti on kiinni pannujen ylläpidosta, johon ei oikein voi vaikuttaa, kuin yritystä valkatessa. Tämän uudehkon kanadalaisen kanssa oli ainakin jokunen kuukausi sitten ongelmia, mutta taitavat olla korjaantuneet. Sielläkin jotain palvelin-/yritysmuutoksia tehtiin. Tästä sivustosta on vain kuluja, mutta hoituu Fillaritorin tuloilla. Ja kyllä, töissä pitää käydä 🙂
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään