Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ hei nyt mä kuolen nauruun 🤣 en todellakaan ole mainostanut ammattiani, ja jos totta puhutaan niin olen luopunu koko tittelistä. Fillari oli säilytyksessä varastossa, mutta sittemmin Rouva ei jaksanu siivota pyöränjälkiä ( mä pyyhin ite aina jos oli sadekeli tms ja tuli tahroja lattiaan ) ja käski mun vielä fillari keittiöön. Josta oli viety pois kaikki, jääkaappi, kirjahylly, aterimet laatikoista....laitoin ite fillarin alle sanomalehtia tms. Mutta toi "puhut ihan sekavia" on ihan totta. Tässä kun on vähän sekava olotila ollu, pidemmänkin aikaa...
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Siis luopunut tittelistä? Antanut lääkärinoikat veke? Eikös lääkäri ole ammatti ja sä olet vain pätevä lääkäriksi lääketieteen lisurina?
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ henkisesti. On mulla ammattikortti ja leimasin ja muutama paperiresepti ( ruksataan "tekninen onkelma ") en tiedä miten se käytännössä menisi, mutta paperisotaa kummiskin - antaa olla. Mutta pätevä mä en ole kun ajokorttitodistuksia kirjoittamaan. On tärkeetä tietää mitä osaa ja erityisesti mitä EI osaa eikä lähteä tumpuloimaan. Mitä mä laitan siihen kohtaan työkkärissä että ammatti? voisi muuten laittaa kirjailija, sillä olen saanu julkaistua 2 lastenkirjaa 😄 tai valokuvaaja, kun olen saanu julkaistettua 3 lintukuvaaa "Tiede&Luonto"-lehdessä ( ja sinne kuvan saaminen on Iso Asia ) ITE-taiteilijakin on, sellainen että tekee itekseen taidetta. Mä laitan sen.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Nää Aamulehden "voi että vaikeeta miten rahat riittää kun lapsilisän maksu poistuu..." Yksinhuoltaja,3 poikaa. Jossain on varmaan isä, jolla on ehkä elatusapuvalvollisuus? Kuvissa näkyy että on aika hyvin varusteltu keittiö, moccamaster ja ajastimella varustettu mikro. Maustepurnukoita vaikka miten. Ja anteeksi, mutta ei näillä ole ruoasta ollu pulaa ( ollaan aika pulskassa kunnossa ) Lisäksi äiti on värjänny hiukset ( normaalisti ei noin oransseja ole) Voisiko nää lapset mennä jonnekin kesätöihin ? mä olin useasti koulu/opiskeluaikanani kesätöissä. No ehkä se on nykyisin vaikkeempaa, mä vain menin ja kysyin olisiko töitä? Ja kun ole itekin ollut Aamulehden haastattelussa ja jutussa, meni aik paljo pieleen. "Pitäisi saada lisää voimaa" - kääntyi "voimaa on jo omiksi tarpeiksi" yksi ainoa haastattelu missä kaikki piti paikkansa oli jokunen vuosi sitten. Ja sitä fillafoorumin juttua meikäläisestä - en ole vieläkään katsonut ja siittä on yli 10 vuotta.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Mitä mä laitan siihen kohtaan työkkärissä että ammatti? Wikipedia sanoo, että sä oot lääkäri... 😉
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ teoriassa joo. Mutta kun teoria ja käytäntö on joskus ihan eri asia. Ei helevata, itseään ei todellakaan kansii googlata, enkä ole niin tehnytkään, sillä häpeä. Mä laitan sen taiteilijan. Tai nahkiaistutkijan 😄 Miten se muuten pitää työkkäriin todistaa että on hakenu töitä? Mä en ole ikinä tehny työhakemusta, käyny vaan kysyyn että oisko töitä? Ja olen kyllä kysynytkin kolmesta paikkaa....ja sitten vielä "ansioluettelo" - se on mulla yksi rivi. Muokattu: 25. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi 24 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Nää Aamulehden "voi että vaikeeta miten rahat riittää kun lapsilisän maksu poistuu..." Yksinhuoltaja,3 poikaa. Jossain on varmaan isä, jolla on ehkä elatusapuvalvollisuus? Kuvissa näkyy että on aika hyvin varusteltu keittiö, moccamaster ja ajastimella varustettu mikro. Maustepurnukoita vaikka miten. Ja anteeksi, mutta ei näillä ole ruoasta ollu pulaa ( ollaan aika pulskassa kunnossa ) Lisäksi äiti on värjänny hiukset ( normaalisti ei noin oransseja ole) Voisiko nää lapset mennä jonnekin kesätöihin ? mä olin useasti koulu/opiskeluaikanani kesätöissä. No ehkä se on nykyisin vaikkeempaa, mä vain menin ja kysyin olisiko töitä? Ja kun ole itekin ollut Aamulehden haastattelussa ja jutussa, meni aik paljo pieleen. "Pitäisi saada lisää voimaa" - kääntyi "voimaa on jo omiksi tarpeiksi" yksi ainoa haastattelu missä kaikki piti paikkansa oli jokunen vuosi sitten. Ja sitä fillafoorumin juttua meikäläisestä - en ole vieläkään katsonut ja siittä on yli 10 vuotta. Tänä kesänä yleisesti ottaen taitaa olla vaikea saada kesätöitä. Tarpeeksi ahkerasti paikkoja etsivä ja ja ei niin tarkka mitä tekee niin löytynee. Ei toki enää tässä vaiheessa. Mutta siis tiedän useimpia nuoria jotka viime kesinä ovat olleet töissä eivät tänä kesänä tunnu enää automaatttisesti saavan jatkoja samaan tai vastaaviin paikkoihin.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ no toi oli vaan vitsi. Kuten sanottu, teen huonoja työhakemuksia ja jos pääsisin työhaastatteluun, meen ontuen kepin kanssa. Ei huolta työhonjoutumisesta 😄 Hei kyllä mä tässä selviän, se on vain henkinen ajatus huoli huomisesta. Tulee huonoja päiviä, ja sitten hyviä päiviä. Kyllä tässä kumminkin elääkin pitää, eli tehdä asioita joista saa iloa ( vaikka siihen auto haluaa 50e edestä bensua )
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20251 vuosi Joo, ja sitten on sellainen kappalekin, suomennettu "olla isän kaltainen", siinä pieni poika haluaisi olla kuten mainittu isänsä kaltainen. Sitten aikuisena molemmat toteaa "my boy is just like me/ olen just isän kaltainen" ( suomennos ei mene ihan yks yhteen). Mä muutun entistä enempi isäni kaltaiseksi. Samaa on ollu tämä "sanotaan mitä ajattelee eikä ajatella mitä sanoo..." ihan jääräpäitä, mä oon oikeessa, vastaväitteitä ei suvaita, tykätään army-jutuista elikkä "merkit" univormut yms. Ensireaktio on EI....ja sitten koskas mennään... Ja nyt sitten tämä unitauti. Siis normaalisti olisin tähän aikaan pyöräilly jo satasen, ja heräsin klo 06.30!!! kääk sentään. No ok, iskä heräilee jotain klo 11 maissa, mutta kuitenkin 😄 tämä Muokattu: 26. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu video
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20251 vuosi Voi elämä sentään, Aamulehden lukijan tekstari -osiossa joku oman elämänsä kekkeruusi arvostelee Stubbin kravattisolmua. Siis Stubbihan on äärimmäisen tyylikäs, jos nyt joskus on kravattisolmu menny millin vituralleen, että siitä ensinnäkin valitetaan, ja tämä tekstari vielä julkaistaan. Se on sillä lailla että jos et ole ikinä tehny virheitä, et ole tehny muutenkaan mitään.
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Stubbin kravattihan on aina vähän vinossa ja viturallaan. Toki mikä minä olen sanomaan kun tarviin kerran 10 vuodessa krakaa mutta silti. Ehkä mulla on sit aikaa nysvätä se kraka hienoksi versus jos joka päivä joutus useaan kerraan kiskoo sitä hirttosilmukkaa kaulaan niin jäisi varmaan miten sattuu ittellekin.
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ hei! minullakin on kaksi kravattia, toisessa on lohikaloja ja toisessa ...( ette ikinä arvaa...) merinahkiaisen suita. Merinahkiais-suu kravatteja ostin 2, yhdestö kravatista tuli nukelle 3 mekkoa, ja yksi on sitten omassa käytössäni jos tulee joku juhlatilaisuus; valkoinen kauluspaita, harmaa liivi ( jossa ~ pinssi ) ja sitten se kravatti. Olin siinä asussa kun veljelläni oli Steve Vai:n kanssa konsertti. Ostin isälleni joskus kravatin jossa on pieniä pupuja, kauppasi sitä takas...ja nyt yritin tavoittaa, ottaisin sen kravatin takas. Mutta Trumpilla voisi olla vähän lyhkösempi kraka....mutta en mä siittä nyt yleisönosastoon 😄
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20251 vuosi Pääsykokeisiin on aina pitänyt ottaa henkkarit mukaan ja kun kokelas ne unohtaa ja menee siitä itkemään iltapäivälehdelle, niin kyseessä on katastrofi? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011258646.html No, tuossa on vuosi aikaa miettiä, "olinko vastuullinen aikuinen" 😄
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ 😄 no ei ollu Piti lukee vaan 2 kertaa se pyskologian kirja( kun oli eri mitä koulussa) rannalla ja eikun pääsykokeisiin. Arvalla pääsin ja armosta sain tittelin. En ole vastuulline, enkä ikinä kasvanu aikuiseksi....... Muokattu: 26. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu kirotusvirhe taass....
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään