Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi 3 tuntia sitten, MV kirjoitti: Onkos tuo toinen foorumi nyt sitten vallan kaput? On. en pääse sinne tunnuksillani, enkä pysty luomaan uutta. Never mind, se on sen foorumin menetys, ihan lässynläsyjä postauksia, kun kyllä sitä pitää römpötyksiäkin olla. Ja oikeesti, lupaan että postaan vain kivoja asioita, koska niitä todellakin elämässä on. Aikoinaan vihasin linnunlauluja, joku ruuvi tuolla päässä napsahti ja kiinnostuin että näin paljo erilaisia ääniä ja lintuja, haluan tietää mitä nää on. Ja se lähti siittä että erotan joutsenen, variksen ja harakan. On pahoja päiviä, mutta enimmäkseen hyviä ja koska elämä on lyhyt, sitä kannattaa elää ja kokea jos/jkun on mahdollisuus. Mulla on syyskuulle aika taysiin, just äskö samassa rapussa asuva ystäväiseni tuli niin hienolla taksilla ( ja oli volkkari) että kyllä mä sinne tayssiin meen taksilla. Tilauksessa mersu, tai tesla.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi 27.3.2025 klo 15.54, alpensau kirjoitti: Tempokisua ei oo kukaan kiusannut. Tuo ei vaan kestä oman toimintansa arviointia. Helvetti repesi, kun kerroin arvioini loppuun käytetyn mazdan päivän hinnasta. Sama, kun suosittelin vaivojensa haarukointia verikokeillJoo tulea. Mä oon siis stalkkeri tuon jälkeen. Mutta tulipa näkökulmaa siihen, millaisia lahjakkuuksia taannoinen koulujärjestelmä palkitsi. Huh huh. Hou Hou vaan sullekin. No koulukiusattu kyllä on, sekä työpaikkakiusattu, et voi arvata miten kammottavaa se koulukiusaaminen oli. Joo tule vaan yhteissuihkuun....olin fyysisesti kehittyneempi kun muut tyttöset, ja .....en mee yhteissuihkuun enää ikinä. Suhmuroin siten että ehdin ennen kun muut tai sitten ei ollenkaan. Tytöt myös uhkaili että me tapetaan sut, ja olin 15v. Myös mun vaatteita tuhottiin ja revittiin. Pahinta oli kun karvahattuni häntä revittiin irti, sillä oli mun lempparihattu. Ja oikeesti, se syy oli suomalaisten kansantauti, sain tästä palautetta myöhemmin ns. aikuisena, ärsytti kun olin kaikessa ( paitsi palloilulajeissa) niin paljo ylivoimaisesti parempi kun muut. En mä sitä lapsena ymmärtäny, mutta nyt kyllä ja näillä foorumeillakin... Oikeesti, ihan järkyttävää, mutta urheilun/liikunnan ansiosta sain vähän takaisin itsetuntoa että mä olen teitä ( siis muita naishölkkääjiä lapsena tai tempoilijoita, ei palstalaisia) niin paljo parempi. Voitin koulujenvälisessä hiihtokisassa kaikki, pojatkin, ja olin luistelussa kolmas kun kahdella ekalla oli pikaluistimet ja mulla tavalliset. Ja SM SE ekasssa Kalevan kisojen kymppitonnin naisten hölkässä, ja vielä Porissa! + satoja hölkkä ja tempokisavoittoja. Mutta älkee väärinymmärtäkö, oikeesti olen epäonnistunu kaikessa ja elämässä. Noi nyt oli vaan siihen aikaan asioita jotka piti mun hengissä ja sai vähän iloa ja itsetuntoa. Nyt se on luonto joka on maailman paras lääke kaikkeen. Verikokeita on otettu, lääkärissä ja terapiassa käyty ja käydään. Ja joo, sain koulussa stipendin paitsi sinä vuonna kun palkittiin eniten arvosanojaan nostanu, kas kun sitä ei paljoo kymppejä pysty parantamaan...äh harmitti 😄 Pyöräilyssä, tempossa menestyminen oli myös elintärkeää, että pärjään edes jossain. Kivoja lintukuviakin ottanu, 3 kertaa julkaistu Tiede&Luonto-lehdessä ja se on 2 vuoteen paljon se. Ja mun mazdani ei ole rahallisesti minkään arvoinen, mutta on mulle rakas ja hyvä ajaa. Suurinta osaa elämässä ei voi rahalla mitata. Muokattu: 20. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi 11 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ootko vielä tätä mieltä? 😄 ai siis tästä on jo reilu 2 vuotta.... Oon periaatteessa, sinähän täällä vaan häiriköit, ei oikeastaan muut. Mut se onkin sitten aika iso häiriköinti, ainakin multa vie aika pitkälle foorumin selailuhalut ja onkin tässä tullut useampikin tauko. Mut ei tästä sen enempää, ei tämä mene perille, niin turha jauhaa.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 54 minutes ago, tommi2 said: Oon periaatteessa, sinähän täällä vaan häiriköit, ei oikeastaan muut. Mut se onkin sitten aika iso häiriköinti, ainakin multa vie aika pitkälle foorumin selailuhalut ja onkin tässä tullut useampikin tauko. Mut ei tästä sen enempää, ei tämä mene perille, niin turha jauhaa. Ennalta ehkäisevää hoitoa on laittaa kälättäjät ignoreen. Eka tais olla Ruuskaisia joka ruuskaisi eri nikeillä itsensä ignoreen ja sitten banniin.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ ^^ just pitimän samaa sanoa. Mutta tulee sitten aika ankee foorumi kun kaikki on hyvillä mielin.. että miettikää nyt kymmennen kerran. Täällä on vain yksi naispuolinen, ja teitä herrakerholaisia taitaa harmittaa... Puhutaan nyt suoraan; teitä v*** kun pitää käydä töissä, useimmilla 5 päivää viikossa ja joku loma joskus. Ja toi yksi pska ei tartte töissä käydä ( paitsi oon vapaaehtoisissa käyny) ja pärjäilee. Ja uskaltaa sanoo suoraan miten asiat on, kaikki mitä täällä oon sanonu voin sanoa face to face, omalla nimelläni mutta toi tempokisu on niin kiva. Mä oikeesti yritän ottaa elämästä sen ilon minkä voin siihen asti kun..., ja paljon olen voinu, ei tartte kun tuo Loukonlahden lenkkikierros mennä kiikareittan/kameran kanssa tai ilman, tulee tosi hyvä mieli. ( tänään en menny kun oli kuumetta ) Muokattu: 20. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu ja taas kirotusvirhe
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20251 vuosi ...ja miettikää nyt vielä, miten tylsäksi tämäkin foorumi muuttuisi ilman tätä yhtä sössijää 😄 enkä valita, on sairauksia, mutta ne ei ole paha asia, yritän oikeesti elää, tehdä ja kokea sen mitä voin ja jaksan.
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20251 vuosi 14 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Oon periaatteessa, sinähän täällä vaan häiriköit, ei oikeastaan muut. Mut se onkin sitten aika iso häiriköinti, ainakin multa vie aika pitkälle foorumin selailuhalut ja onkin tässä tullut useampikin tauko. Mut ei tästä sen enempää, ei tämä mene perille, niin turha jauhaa. 🤣 Mutta anteeksi, mitä mä olen häiriköiny? en kyllä tietoisesti, kun olen pyrkiny nyt laittaan vain hyviä asioita. Enivei, en mä täällä ( sairauksia, enkä viitti tarkentaa kun otatte senkin valittamisena) kovin kauaa teitä häiritte.
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20251 vuosi Emäntä lähtee katsomaan äitiänsä - viikoksi. Ei silti, ettenkö mä pärjää, mutta tuo sanoi kestoajasta vasta eilen illalla. Tulee mieleen 80-luvulta vanhemman tuttavapariskunnan tapaus. Mies kysyi vaimoltaan, että missä hänen matkalaukkunsa on ? Siihen vaimo, että minne olet menossa ? Vastaus: Sain halvan matkan, lähden 6 kuukaudeksi Espanjaan. Muija otti avioeron.
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20251 vuosi 12 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Täällä on vain yksi naispuolinen, ja teitä herrakerholaisia taitaa harmittaa... Puhutaan nyt suoraan; teitä v*** kun pitää käydä töissä, useimmilla 5 päivää viikossa ja joku loma joskus. Ja toi yksi pska ei tartte töissä käydä ( paitsi oon vapaaehtoisissa käyny) ja pärjäilee. Joo, kaikki täällä on taatusti sairaan kateellisia sinulle. Miten voi jollain olla elämä noin mallillaan ja hyvin! Noin iloinen ja valoisa ihminen vielä. Voi hitto kun ollaan kateellisia! Pärjäispä itsekin noin hyvin ja olisi elämä noin ihanaa ja hienoa! No, täytyy jatkaa nyt töitä. 😭Tulihan tässä muutama tunti untakin jo kun piti yöllä tehdä 8h ylitöitä eilisen työpäivän ja tämänpäivän työpäivän välissä. On se kun palstalla on eräs jonka EI tarvii käydä töissä! Perse ku oon kade. Millonkas se tilipäivä hetkinen olikaan.... Muokattu: 21. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20251 vuosi Ei hyvänen aika, mitä mä olen taas sanonu väärää/vääärin. Viimene tilipäivä on 30.kesäkuuta, jonka jälkeen olen Kelan kaikkitietävän asiantuntijan mukaan täysin kykenevä tekemään ammattini mukaista työtä. Siis kun viimeksikin oli lääkärissä jalkapöydän murtuman takia, niin kaikki tekniikkakin on niin muuttunu, että en pärjää. Yrittäjäksi en ala. Tarvinnee sitten vaan ilmoittautua työttömäksi. Siinä sitä onkin kateuden aihetta. Luonto ja linnut on pelastanu, ja tuottaa edelleen iloa 🕊🦢🐍
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20251 vuosi Emäntä kävi mammografiassa. Opiskeltiin eilen, mitä radiolähettimella ja vastaanottajalla varustetun insuliinipumpun kanssa pitää rtg-laitteen vieressä menetellä. 'Laitteiston välittömässä läheisyydessä vaikuttavat magneettikentät ja säteily voivat estää laitteiden toimintaa tai vaurioittaa sitä pumpun osaa, joka säätelee insuliinin annostusta, mikä voi johtaa yliannostukseen ja vaikeaan hypoglykemiaan.' Toimituksen koneenhoitaja oli sanonut emännälle, ettei se haittaa kuvausta. Joten sinne mentiin sit hilut päällä. Voi jessus ! Ehkei se haittaakaan kuvauslaitteistoa, mutta kyse oli pumpusta. ##"** loppu sensuroitu.
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20251 vuosi Sun pitää itse olla emännän mammografialaite tästä eteenpäin... 😉
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20251 vuosi Itse asiassa uuden paikan keksiminen hiluille kolmen/seitsemän päivän välein johtaa siihen, että niitä laitetaan vuorollaan vähän joka paikkaan. Itse niitä on hankala laittaa. Uusi osapäivätyö mulle. Muokattu: 22. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20251 vuosi Miksi se on sähköpotkulauta? Voiko niitä potkia eteenpäin sähkön loppuessa? Aika painavia? Jaksaisiko testata? Kuka sponssaa? Mihin siihen saa "MV testaa" tarran?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään