Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Potkulaudan (kickbike) astinlaudan kuuluu olla mahdollisimman matalalla. Muutoin homma käy lepuuttavaan polveen ja varsinkin saman puolen reisilihakseen. Näissä sähköavusteisissa taitaa astinlauta olla varsin korkealla.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^Jep, muistan kun skeitillä joskus jo ikämiehenä (taisin olla 25v) menin siirtymää, niin voi luoja kun reidet huusivat hoosiannaa.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Erikan perse. Eikös tuo ole jo nähty, antaisivat jolla. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011250909.html

Tuossahan oli kuvissa hänen pimpfinsä. Tasapuolisuuden nimissä sitäkin ettei mene pelkäksi peräpeliksi.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^ tuossa asussa sitten Linnanjuhliin, sehän on pitkä mekko...

Mutta kenelle tulee Aamulehti? Osio TV-viikko ja sen kansikuvassa 4 au-pairia.
No, oikeelta vasemmalle. Vaaleanpunaisessa puvussa oleva neitokainen - pää on suhteessa vartaloon liian pieni, ja toinen olkapää on 2 kertaa pitempi. Miespuolisen jalat ja yläosa ihan oudossa asennossa ( siinä on joku puupökkelö poikittain erottaen juurikin ylä- ja alaosan. Missä on sinivalkoisessa mekossa olevan toinen jalka?

Anna mulle terävä veitsi....sunnuntaina tuli viiltohaava peukaloon. Mutta se  vuotaa verta vieläkin ( pikaliimaa ja paksu tuppo), enkä mä tän kanssa kehtaa päivystykseen ( paitsi että sitten pääsisi tutun lääkärin pakeille ) mutta odottelen nyt 3.6. aikaa...
Ja miten voi se olotila ( f & ps )vaidella päivittäin. Nyt pystyy kirjoittaan ja jopa piirtämään ihan hyvin ( mutta kivusta päätellen että ei se murtuma ole vielä parantunu...) mieliala on kyllä paljon parempi kun autonhuoltopäivänä, jännitin sitä ihan älyttömästi, ja 3vko kuluttua olisi sitten auton katsastus, ja se jännittää jo nyt.

Kirjoitettu

Täällä down under kaupat sulkeutuvat kuudelta, ruokakaupat vähän pidempään, sunnuntaina hyvin vähäisesti. Tämän hetkinen asumus on apartement-mallia, eli ruokakauppaan. No, ostanpa pari olutta samalla; eipä myydäkään!? Liquerstoreja on sitten siellä täällä, jopa drive-in mallisia.

Kirjoitettu

Luen kokoajan tuota "Vitsiketju" "Viskiketju"na. No, siihen mulla ei olis ollu mitään annettavaa kun en juo viskejä, vaan konjakkeja.

Kirjoitettu

^ ei otettu lisäystä, oli hyvää asiaa.

Ja taas on joku julkkisgaala pidetty ( iltiksen nettisivvu), siis mä tunnistin Kaija Koo:n ja MInttu Mustakallion, muut ihan ???
Tää on "kolme cowboyta ratsastaa"....joku on varmaan J. Karjalainen... ja mun mielestä todella upee kolmikko!

329be9116c78d1ba3654d6a99006103d9965c320d050a58ad6e4846591f2d677.thumb.webp.e65e0baaa37eded49b1ff89099849994.webp

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a6a39b54-6402-44bb-85c3-e65c2016568d

Kirjoitettu

Mä en ymmärrä omaa verenpainettani ( otan verenpainelääkettä puolikkaan) mutta jos on aamulla 90/60 niin ei meinaa pystyssä pysyä ( lähtöpaineet luokkaa 225/125) jätin tänään ottamati kun aamulla paineet 100/65.
Sitten sitä sanotaan että lääkeannostuksen muutoksesta pitää keskustella lääkärin kanssa 😄 
Taannoin kun oli yksi juttu, kävin apteekissa niin farmaseutti kysyi "oletko näyttänyt sitä lääkärille" ....totesin että ei ole näyttämällä parantunu.

No nämä Aamulehden jutut "ollaaan köyhiä" yksinhuoltaja ja 3 about 12v poikaa ( no ainakin sinne päin ) siellä on hieno ajastusmikro, kahvinkeitin, ja vaikka mitä yrttejä yms. pöydällä. Nälästä ei ole kärsitty. Hiustenvärjäystäkin on, sillä tuollaista hiustenväriä ei ole luonnollisesti.
Ja miten kauan jaksetaan jauhaa tätä kuntamme puukotus-juttua lehdessä, telkkarissa ja iltisten nettisivuilla.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tarkennus

Kirjoitettu
5 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

^Mä käyttäsin sitä "olen itse lääkäri"-korttia kyl aina. Tai sanoisin vaan että "juu, olen" .

En todellakaan mainosta ammattiani, en mä täälläkään siittä kertonu mutta joku sai selville, "sössijä" ( tjsp) olisi se mun oikeempi ammattinimike.

Kirjoitettu

Täh, puhut ihan sekavia. Ajat ja iät olet mainostanu lääkärin hommiasi ja pomon rouvaa duunissa ja pyörän säilytystä klinikan keittiössä jne jne.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.