Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20251 vuosi Ahaa! Aina luullut, että nimitys johtuu siitä, että niitä joutuu potkimaan syrjään jalkakäytävillä.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20251 vuosi Erikan perse. Eikös tuo ole jo nähty, antaisivat jolla. https://www.is.fi/viihde/art-2000011250909.html
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20251 vuosi Potkulaudan (kickbike) astinlaudan kuuluu olla mahdollisimman matalalla. Muutoin homma käy lepuuttavaan polveen ja varsinkin saman puolen reisilihakseen. Näissä sähköavusteisissa taitaa astinlauta olla varsin korkealla. Muokattu: 22. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Jep, muistan kun skeitillä joskus jo ikämiehenä (taisin olla 25v) menin siirtymää, niin voi luoja kun reidet huusivat hoosiannaa.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Erikan perse. Eikös tuo ole jo nähty, antaisivat jolla. https://www.is.fi/viihde/art-2000011250909.html Tuossahan oli kuvissa hänen pimpfinsä. Tasapuolisuuden nimissä sitäkin ettei mene pelkäksi peräpeliksi. Muokattu: 22. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ tuossa asussa sitten Linnanjuhliin, sehän on pitkä mekko... Mutta kenelle tulee Aamulehti? Osio TV-viikko ja sen kansikuvassa 4 au-pairia. No, oikeelta vasemmalle. Vaaleanpunaisessa puvussa oleva neitokainen - pää on suhteessa vartaloon liian pieni, ja toinen olkapää on 2 kertaa pitempi. Miespuolisen jalat ja yläosa ihan oudossa asennossa ( siinä on joku puupökkelö poikittain erottaen juurikin ylä- ja alaosan. Missä on sinivalkoisessa mekossa olevan toinen jalka? Anna mulle terävä veitsi....sunnuntaina tuli viiltohaava peukaloon. Mutta se vuotaa verta vieläkin ( pikaliimaa ja paksu tuppo), enkä mä tän kanssa kehtaa päivystykseen ( paitsi että sitten pääsisi tutun lääkärin pakeille ) mutta odottelen nyt 3.6. aikaa... Ja miten voi se olotila ( f & ps )vaidella päivittäin. Nyt pystyy kirjoittaan ja jopa piirtämään ihan hyvin ( mutta kivusta päätellen että ei se murtuma ole vielä parantunu...) mieliala on kyllä paljon parempi kun autonhuoltopäivänä, jännitin sitä ihan älyttömästi, ja 3vko kuluttua olisi sitten auton katsastus, ja se jännittää jo nyt.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20251 vuosi Täällä down under kaupat sulkeutuvat kuudelta, ruokakaupat vähän pidempään, sunnuntaina hyvin vähäisesti. Tämän hetkinen asumus on apartement-mallia, eli ruokakauppaan. No, ostanpa pari olutta samalla; eipä myydäkään!? Liquerstoreja on sitten siellä täällä, jopa drive-in mallisia.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20251 vuosi Luen kokoajan tuota "Vitsiketju" "Viskiketju"na. No, siihen mulla ei olis ollu mitään annettavaa kun en juo viskejä, vaan konjakkeja.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ ei otettu lisäystä, oli hyvää asiaa. Ja taas on joku julkkisgaala pidetty ( iltiksen nettisivvu), siis mä tunnistin Kaija Koo:n ja MInttu Mustakallion, muut ihan ??? Tää on "kolme cowboyta ratsastaa"....joku on varmaan J. Karjalainen... ja mun mielestä todella upee kolmikko! https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a6a39b54-6402-44bb-85c3-e65c2016568d
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Mä en ymmärrä omaa verenpainettani ( otan verenpainelääkettä puolikkaan) mutta jos on aamulla 90/60 niin ei meinaa pystyssä pysyä ( lähtöpaineet luokkaa 225/125) jätin tänään ottamati kun aamulla paineet 100/65. Sitten sitä sanotaan että lääkeannostuksen muutoksesta pitää keskustella lääkärin kanssa 😄 Taannoin kun oli yksi juttu, kävin apteekissa niin farmaseutti kysyi "oletko näyttänyt sitä lääkärille" ....totesin että ei ole näyttämällä parantunu. No nämä Aamulehden jutut "ollaaan köyhiä" yksinhuoltaja ja 3 about 12v poikaa ( no ainakin sinne päin ) siellä on hieno ajastusmikro, kahvinkeitin, ja vaikka mitä yrttejä yms. pöydällä. Nälästä ei ole kärsitty. Hiustenvärjäystäkin on, sillä tuollaista hiustenväriä ei ole luonnollisesti. Ja miten kauan jaksetaan jauhaa tätä kuntamme puukotus-juttua lehdessä, telkkarissa ja iltisten nettisivuilla. Muokattu: 25. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Mä käyttäsin sitä "olen itse lääkäri"-korttia kyl aina. Tai sanoisin vaan että "juu, olen" .
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi 5 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: ^Mä käyttäsin sitä "olen itse lääkäri"-korttia kyl aina. Tai sanoisin vaan että "juu, olen" . En todellakaan mainosta ammattiani, en mä täälläkään siittä kertonu mutta joku sai selville, "sössijä" ( tjsp) olisi se mun oikeempi ammattinimike.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Täh, puhut ihan sekavia. Ajat ja iät olet mainostanu lääkärin hommiasi ja pomon rouvaa duunissa ja pyörän säilytystä klinikan keittiössä jne jne.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään