Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20233 vuotta Ei viduda enää. Helpotti kummasti, kun verottaja vahvisti asian https://www.fillaritori.com/topic/291202-raportoivan-alustaoperaattorin-tiedonantovelvollisuus-dac7/ Mielenkiinnolla seuraan miten muut foorumit ym. täyttävät velvollisuutensa.
Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20233 vuotta Lidlin piri-piri -kastike on myynnissä nykyisin vain iberia teemaviikolla. Aikaisemmin sitä löysi aina liikkeestä. nyt on viimeisin pullo lähellä kaputtia ja lisää pitäisi saada. Soossin edut: 32 % aitoa tavaraa, etikkaa ei ole liikaa. Ei liijan tulinen eikä mieto.
Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20233 vuotta Ei ole kauan kun oli myynnissä, seuraavaan kertaan voi mennä tovi.
Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 20233 vuotta Vitun syövät. Varsinkin, kun sattuu iskemään nuoreen henkilöön ja pysyy lähes oireettomana siihen saakka, kunnes on päässy leviäään vähän jokaiseen sisäelimeen. Ankeutta ilmassa.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20233 vuotta Ikävä kuulla. Todella ikäviä nuo. Minua jotenkin pelottavia ja ahdistavia kun ovat silleen piilossa. Ei toisaalta myös nii yleiset muistisauraudetkaan kivoja ole seurata läheltä. Niitä ei toki vielä oikeasti nuorilla mutta alle kuuskymppisenä saattaa jo iskeä.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta Vähän, hoksasin juuri ähränneeni yövuorot Le Mans 24 -viikonlopulle. No, ehkä selviydyn.
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20233 vuotta #¤ koko ajan otetaan asiakkaita "väliin" tunnissa haloo 7 asiakasta. Ei ole todellista. Vähän pitäisi ajatella. Ei virolainenkaan ehdi tunnissa seitsemän asiakkaan tietoja naputella. Oon oikeesti IHAN LOPPU. Vielä saappaat on sisältä märät että niillä sitten kotiin. Sukatkaan ei ole kuivuneet, joudun näillä työsukilla meneen. romahtamispäivää odotellessa
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20233 vuotta Vitutti kun laitan kuukauden setin nappeja (5 erin laista) alumiiniliuskoista dosenttiin niin sormet oli aivan ruvella operaation jälkeen. Sitten hokasin ostaa sormikortsuja ja nyt ei vituta enään yhtään. Dosentti* on ihan parsa keksintö kyl. * Rahvas tuntee kapineen myös nimellä dosetti.
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20233 vuotta Painopakkausta pitäisi joko suurentaa tai pienentää - 14 tai 7 pv. Sitten printataan siihen viikonpäivät 45 kielellä ja dosetit voi unohtaa.
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20233 vuotta tsemiä jos pitää syödä niin paljo lääkkeitä että dosenttiin....on vain yksi lääke, migreenin estolääke, ja siitäkin kolmasosa. Muistan kun aikoinaan 1993 sairaalasta sain 6 lääkettä - en käynyt hakemassa niistä mitään ( anoreksiaan rauhoittavaa ja mielialalääkettä yms. en ne siihen auta). Mutta sen jälkeen vaikean sairauden aikana 2007 oli paljon lääkkeitä ja olen todella iloinen että ne kaikki on voinu jättää pois. Hirvee stressi jos on paljon lääkkeitä...onko resepti voimassa, pitääkö uusia, taas pitää käydä apteekissa... Mutta toi työhomma vaan v*** niin ettei sille ole sanoja. Töistä lähteissäni en sanonut hei...ei vaan pystyny, olin niin vihainen ja väsyny. Joo, olen menny töihin jo hyvissä ajoin 10.15 ( työt sovittu alkavaksi klo 11) ja aina sinne otetaan sitten joku jo 10.45. vaikka olen sanonu että en avaa potilastiedostoja kun vasta klo11. Jatkossa menen töihin myöhemmin vaikka just 10.45 ( ja voin ajaa lenkkiä muutaman kilometrin enemmän)....menny ihan mahdottomaksi. Sanot kenelle tahansa että 7 asiakasta tunnissa, niin se on jo vaarallista kun pitää tehdä liian nopeasti. Ei rutilus rutilus sentään.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Eilinen työpäivä on vieläkin harmittamassa. Jos sitten tulee potkut, kun et pysty ottaan 7 asiakasta tunnissa. Rouva varmaan kantelee pomolle että kristiina suuttui kun laitoin sille 7 ajokorttitodistusta tunnille. Ja kun ne oli kaikki ulkomaalaisia jotka vaihtaa ajokorttinsa suomalaiseksi. Kenialainen, filippiiniläinen, pakistanilainen...ja tallensin sitten tietoja ihan eri nimellä. Yrität söheltää englannin kielellä, kun ei melkein pysty enää puhumaan. Oli aamullakin niin väsy että ajelin vain pienen ajelun. Pelottaa jo ensi tiistai, taas on semmonen työmaasavotta edessä että apua! Siis nämä ulkomaisesta ajokortista suomalaiseen vaihtavat. Heillä ON voimassa oleva ajokortti. Mikä ihme siinä on että se pitää juuri minun se todistus kirjoittaa, oikeasti kun esitietokaavakkeessa on vain yhteystiedot ja kysyn onko käytössä mitään lääkkeitä, mutta eipä siinä muuta kun katsota näkö ja piirretä kellotaulutehtävä. Tämän voisi ihan hyvin joku Trafin virkailija tehdä, ei se nyt kummoista vaadi.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Paitsi että joukossa on niitä omia tekeleitä, joita yritetään vaihtaa suomalaisiin. Viranomaiset tuskailevat, ettei elkuperätietoja tahdo löytyä. Ja myöntävät silti Suomikortin. Jos alkuperätieyoja ei löydy tai tiedot ei täsmää, niin ei Suomikortteja, siitähän niille juuri maksetaankin. Ja tämä on se syy, miksi ajokortti ei ole pankissa kelpo ID.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta ^ anteeksi mutta nyt en ymmärtänyt, kyllä heillä on ihan oikeat alkuperäisajokortit mukanaan. Pitää näyttää ilmoittautuessa, ja usein näyttävät minullekin. Olisi joku yksi kortti jolla mennään, piruvie ajokortti, pankkikortti, henkilökortti, ammattikortti....
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Pankki vaati jossain vaiheessa lisätodisteita henkilöstäni ja piti laittaa joku henkkarikuva pankin www-sivujen kautta. Listassa oli mm. ajokortti. Otin kännikällä kuvan ajokortista vuodelta 1998, jossa kortissa on salskean nuorukaisen kuva. Varmasti auttaa tunnistamisessa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään