Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Paska kesä, joo.

Eilen navakka tuuli koillisesta ja +10 astetta.

Tänään +15 (aamulla +13) ja tuulee edelleen hyytävästi luihin ja ytimiin jostain pohjoisesta tai koillisesta. Mutku Aurinkoa ei nyt näy missään, sekin vielä. Vielä tuntuu kuin -5. Hrrr...

Keitän itselleni lisää kuumaa kaffetta vitutukseen.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Alkulenkin jälkeen piti laittaa hanskojen päälle paksummat tumput. Ja siltikin kädet paleli.

Mutta fillaria ei enää saa vielä varastoon, kuulemma liikaa siivoamista kurakelillä ( vaikka olen ite pyyhkinyt mahdolliset roiskeet lattialta) nyt fillarin paikka on keittiössä. Jossa ei ole mitään mihin fillari voisi tukevasti nojata, Rouva oli suunnitellut pöytää vasten, mutta kun ei vaan nojaa siihen tukevasti, ja takaroiskeläppä taittuu.
Ainut tukeva paikka on jääkaappia vasten.
Tosi hankala paikka. Ja keittiöön mennään maton yli, hienoa.
En siivoa enää jos jotain tulee, siivotkoon ite.

Äh, en voittanut arvonnassa rococo-sarjan neljättä nukkea. Pitää ostaa kalliilla ebaysta, haluan koko sarjan.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Tää on varmaa niitä "Älä kokeile tätä kotona" juttuja? :D 

Ainakin Jopo arvostaa aikojen saatossa jo ulkoneviksi käyneitä korvanlehtiään siinä määrin, ettei edes koe mielessä aio yrittää moista (😉) 

 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Meillä on ollut semmoinen tapa, että töitietokoneen on saanut lunastaa itselleen asevelihintaan liisauskauden loputtua. Yleensä hinta on ollut kohtuullinen. Ja omassa käytössä ollesta koneesta tietää miten sitä on käsitelty ja mikä on mm. akun kunto. Nyt joku mikromanageri on tehyt päätöksen, että ns. omaa konetta ei välttämättä saa ollenkaan, vaan jostain läjästä hakujärjestyksessä ja hinta on kymmenkertaistunut. Kuka maksaa yli 5 vuotta vanhasta läppäristä muutamaa kymppiä enemmän, kun ne kuitenkin ovat kulutustavaraa? Saisivat stna maksaa siitä että joku kierrättää vanhan pois.

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Saa viedä keittiöön muttei varastoon!?! Se sun pomo on todellakin sekaisin.

Joku on. Ihme tavaroita on ilmestynyt työhuoneeseeni, tavaroiden paikkoja on vaihdeltu ( ei hyvään suuntaan, minähän siinä töitä huoneessani teen...) ja tämä on siis pomon Rouvan juttuja. Mitä olen seurannut, niin selkeesti tykkää järjestellä tavaroita ihan vaan järjestelemisen takia. Olen kysellyt voisiko sellaisia tavaroita tms. ohjelehtisiä vaan heittää pois, kun niitä ei ole 19 vuoteen tarvittu eikä tarvita ikinä. Ei voi. 
Kamalin on huoneeni avohyllyyn ilmestynyt muovinen korva ja korvan sisärakenteet- isoismalli. Laitoin sen taaemmas, on ihan kamala. 
Täällä huoneistosa oli ennen muitakin toimijia, kuten hieroja ja Kuuloverkko. Keittiö oli käytössä, ja mun pyörä varastossa. Nyt olemme täällä vain minä ja Rouva, muita toimijoita ei ole. Toivoisin kyllä että tulisi muita vuokralaisia. 
No, onneksi sentään pyörän saa tuoda sisätiloihin.

Varastossa esimerkiksi on valmiina alupaperia ja suojakankaita, kun sitä kuraa tulee niin siinä pystyi kätevästi ottaan hyllystä uudet suojat. Totesin tänään että tämä matto sitten tulee kurastumaan....ei kuulemma väliä. Tarvii yrittää kurastella mahdollisimman paljon ja varistella hiekkaa...

Ja olisi kumminkin pitäny ostaa ebaysta se rococo-nukke, siellä oli 2 ei nyt niin hirmukalliiseen hintaan, ja nehän meni sitten heti. Ostan seuraavan kun myyntiin ilmestyy. 

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Meillä on ollut semmoinen tapa, että töitietokoneen on saanut lunastaa itselleen asevelihintaan liisauskauden loputtua. Yleensä hinta on ollut kohtuullinen. Ja omassa käytössä ollesta koneesta tietää miten sitä on käsitelty ja mikä on mm. akun kunto. Nyt joku mikromanageri on tehyt päätöksen, että ns. omaa konetta ei välttämättä saa ollenkaan, vaan jostain läjästä hakujärjestyksessä ja hinta on kymmenkertaistunut. Kuka maksaa yli 5 vuotta vanhasta läppäristä muutamaa kymppiä enemmän, kun ne kuitenkin ovat kulutustavaraa? Saisivat stna maksaa siitä että joku kierrättää vanhan pois.

Ite ostanut tähän mennessä pari viimeisintä läppäriä pari vuotta vanhoina leasing koneina näitä myyviltä jälleenmyyntifirmoilta. Yleensä niin, että ovh hinta ollut 1500-1700e ja itse maksanut 1v takuulla joku 600e hyväkuntoisena.

Meillä vaihdetaan 3v välein uus kone. Tollanen lunastus olis tosi jees. Voisin jopa 600-700e maksaa, kun taitaa käytössä olevat Lenovon tehokannettavat maksaa uutena 4000-4500 euroa kuluttajalle. Tuskin firmakaan paljoa enempää noista saa myydessä eteenpäin.

Muokattu: , käyttäjä: wertiy

Kirjoitettu

Juon nyt kaffetta ja syön voileivän.
Piruvie taas otettiin ylimääräisiä niin ettei periaatteessa olisi aikaa syödä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Oli pitkä aika kun valittelit ettei ole töitä ja virolainen (tm) vie kaikki. Eikös nyt tilanne ole siis hyvä ja toivottu että duunia on ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista?

Kirjoitettu

^ Niinpä oli, mutta hei liika on liikaa. Jos olisin yhtään hitaampi konekirjoittaja niin olisi ihan kamalaa, ehdin kirjata tiedot ja naputella lomakkeet asiakkaan vastatessa oman lomakkeen kysymyksiin.

Tiistait on ihan kamalia päiviä, keskiviikkona ei jaksa kotona tehdä mitään. Samoin perjantait, varsinkin se viime perjantai kun viimeiselle tunnille tungettiin 7 asiakasta.
Sitten se asenne, että uhkaillaan ja pelotellaan, jos et, niin....Harmittaa fillarikin keittiössä, varasto oli paljon parempi paikka ja kun siis pyyhin mahdolliset kurat lattialta itse.

Onhan tässä paljon hyvää, mutta kiire ja painostus on kamalaa.

 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
26 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

^ Niinpä oli, mutta hei liika on liikaa.
Onhan tässä paljon hyvää, mutta kiire ja painostus on kamalaa.

 

Management by perkele.

Kirjoitettu

..näköjään ei ole kesälläkään helpotusta, ainut on juhannus kun on 4 vapaata peräkkäin. Migreenikorttia on pakko käyttää jossain vaiheessa.

Kirjoitettu
30.5.2023 klo 17.48, VesaP kirjoitti:

Täällä oli jollain (köftellä muistaakseni) vitutusta naapurin elämäntapasirkkelöijästä tms. Vähän samaa ollut nyt täällä kun vastapuolen naapuri tekee itte jotain isoa terassia. Ei varmaan vielä viikkoa pitempään mutta aina kun ilta tulee tai viikonloppuna aamusta asti sirkkelöintiä, joku kompressori huutaa hoosiannaa vähän väliä, keuhkot köhitään pihalle säännöllisesti kun pitää tupakkataukoa pitää, sirkkelöinti jatkuu jne... Toivottavasti ei koko kesää vinguta menemään tuossa. Meille rakensi jokunen vuosi sitten etu- ja takaterassin joku ammattiäijä PÄIVÄSSÄ. Ei tarvinnu lautaa kahta joka päivä sahailla, vasaroida jne jne puolen kesän läpi.

Tuttu tunne, naapurin urpå on jo kaatanut viimeismmät kaiteet ja purkanut koko terassin... Odotan kauhulla kesän yövuorojen lepohetkiä. 

Kirjoitettu

No sitten tämäkin vielä, pakettia ei voi toimittaa koska osoite on väärä. Laitoin request a refund, sentään 281euroa.
Ja sitten sitä yhtä haluamaani nukkea ei vaan ebaysta löydy, yleensä uudet nuket tulee sinne ja paljon. Eikä w-clubin tyyppi vastannu, olisin ostanut nuken häneltä "takeover". 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
euroissa

Kirjoitettu

Pska, en saa palautusta koska ebayn tiedot sanoo että paketti on toimitettu minulle. EI OLE. 
Suomen DHL:n seuranta ei edes löytänyt koko pakettia sillä koodilla...

edit. no mä teen visakorttiyhtiölle oikaisupyynnön..missäs se kuitti on, ei missään. Kirjauduin paypaliin ja kuitti sieltä, siinähän se on - se on palautus. 
Mitä ihmettä, ei voida palauttaa rahoja, ja sitten kumminkin. 

Olisin kyllä halunnut nuken ( ja vielä Herkku) ja oli ihan suunnitelmakin hänelle. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
raha tuli sittenkin takas

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.