Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Maailmassa on 50 eri nahkiaislajia. Peruselinkaari on sama, eroavaisuuksia on koossa ja hampaistuksessa. 
Ja olen opetellu kaikkien nahkiaislajien tieteelliset nimet. 
 

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ja v**utukseen auttaa muuten tosi paljon kun käy Nakkilassa ja saa tutkia nahkiaisia. Myös vastapaistetun nahkiaisen syöminen auttaa. Ja auttaa muuten moneen muuhunkin vaivaan.
Sama sitten lintujen tarkkailun kanssa. 

Mutta harmittaa nyt kun en sitten lähteny eilen lintukävelylle...paikka aika kaukana ja olisi pitäny ottaa myös sadetakki varmuuden vuoksi ja tuumasin että ei niitä lintuja enää lehtien seasta näe.
No seuraavat lintukävelyt/tarkkailut on yöllä....ilmeisesti lähinnä kuulohavaintoja, mutta jos yhdelle sellaiselle jaksaisi mennä. 
Se että syksyllä sitten on taas muutonseuranta-lintukävelyjä, mutta ne on kaikki lauantaina, ja silloin on kututalkoot.
Mulla nyt niin kovasti ole menoja, mutta sitten kun olisi ne on samaan aikaan. 
Kiirettä pitää syksyllä, veljeni ja Tampere Filharmonian ja Steve Vain konsertti on 15.9. - perjantaina. No tulee vähän kiire töistä, ja seuraavana aamuna talkoisiin. No, se on todennäköisesti kerran elämässä, mutta ehdottomasti kiinnostaa tuo konsertti. Lipunmyynti alkaa huomena, jos en osaa netistä niin käyn keskiviikkona paikan päällä ostaan lipun. 
Jostain takaparvekkeelta ja sivupaikka, ahdistaa jos molemmilla puolilla on ihmiset. Tai jos eturivissä on tilaa?

Ja onhan sinne töihin ihan mukava mennä - jatkan sanoa aamupäivällä päivää ja lähteissäni hei, viime perjantai oli katastrofi ja Rouva ihan varmana tietää itekin. Eipä täällä kotonakaan mitään tähdellistä tekemistä ole...
 

Kirjoitettu
17 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Ja olen opetellu kaikkien nahkiaislajien tieteelliset nimet. 
 

Tolla pääsee jo Taivaan portilla jonon ohi ja suoraan tuuraamaan Pietaria (yövuoroon).

Kirjoitettu

^ äläs nyt, en koulussa oppinu sitten millään ihmisen osien tieteellisiä latinankielisiä nimiä, Gluteus maximus ja minimus sentään ja uutena tietona siellä on vielä medinuskin.
Kertoo kiinostuksen tasosta...

Kirjoitettu

En tiedä miksi noi mua ärsyttää mutta äsken lähti taas 3 sähkömopoa rälläämään tuonne keskuspuiston (Espoon) metsään. Ei polkimia näyttänyt edes tarvitsevan heilutella. No motocross pyöriltä ne näytti enemmän muutoinkin vaikka polkimet olikin.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Täällä oli jollain (köftellä muistaakseni) vitutusta naapurin elämäntapasirkkelöijästä tms. Vähän samaa ollut nyt täällä kun vastapuolen naapuri tekee itte jotain isoa terassia. Ei varmaan vielä viikkoa pitempään mutta aina kun ilta tulee tai viikonloppuna aamusta asti sirkkelöintiä, joku kompressori huutaa hoosiannaa vähän väliä, keuhkot köhitään pihalle säännöllisesti kun pitää tupakkataukoa pitää, sirkkelöinti jatkuu jne... Toivottavasti ei koko kesää vinguta menemään tuossa. Meille rakensi jokunen vuosi sitten etu- ja takaterassin joku ammattiäijä PÄIVÄSSÄ. Ei tarvinnu lautaa kahta joka päivä sahailla, vasaroida jne jne puolen kesän läpi.

Kirjoitettu

...sadealue lähestyy. Torstaina iltapäivällä  +9 °C ja sataa.

No just....ostin lipun veljeni ja Steve Vain konserttiin Tampere Filharmonian kanssa...ja honasin että siinä etuparvekkeen eturivissähän on se ikävä aidanpalkki. No meen huomena hammaslääkäriin ja ajan Tampere-talon kautta, jos paikan voisi muuttaa. Tosin muistan aiemmilta kerroilta, kun olen näin lyhyt niin vähän kun "valuu" penkillä niin pieni raita orkesterista jää aidan taakse, kapellimestari ja solisti näkyi ihan hyvin ja sehän se tässä on tärkeintä.
Vip-paikat ja eturivi ja suuri osa permantopaikkoja jo varattu! Liput tuli myyntiin tänään...

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
paikan vaihtoa?

Kirjoitettu

^ Äimistelin tuota samaa juttua äsken. Kyllä nyt Suomalaisia taas viedään kuin litran mittaa. Samaan kategoriaan menee tämä tuulimylly aurinkopaneeli 2 miljardin investoinnit. Eikä se vetyterästehdas mikään huono juttu ollut.

Ja olihan tässä se Uniperin 6 miljardin tappiot Fortumille ja nyt kuuluu Saksassa Uniper tehneen saman verran voittoa.

Jos leikittäisiin, että nuo oikeesti toteutuisi niin mitä mahtais olla suomalaisen pörssisähkön hinta silloin? :D

Kyllä meidän isät osaa!

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

. Meille rakensi jokunen vuosi sitten etu- ja takaterassin joku ammattiäijä PÄIVÄSSÄ. Ei tarvinnu lautaa kahta joka päivä sahailla, vasaroida jne jne puolen kesän läpi.

Muutama vuosi sitten, tämmöisen 53 neliön kaksion remontti - kesti puoli vuotta. Ensin piti kestää "vain" 2kk, ja sitten ilmoitustaululle että vielä kestää....porataan vielä muutama reikä ( koko seinäkö siinä on reikää...) Ja kun näin tyypin ja asiasta mainitsin, otti mua kiinni eikä meinanu päästää....tästä ilmoitin isännöitsijälle, joka ei uskonu...

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

---Ja olihan tässä se Uniperin 6 miljardin tappiot Fortumille ja nyt kuuluu Saksassa Uniper tehneen saman verran voittoa.---

Mitä nyt Saksa työnsi siihen muutaman kymmenen miljardia (luinkohan jostain 63), ennen kuin voittoa alkoi tulla... Mitkähän olisi olleet reaktiot, jos Fortum olisi pyytänyt tuollaisia summia puuhaan, sen sijaan että irtautui? :D

Muokattu: , käyttäjä: taski63

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Ja kun näin tyypin ja asiasta mainitsin, otti mua kiinni eikä meinanu päästää....tästä ilmoitin isännöitsijälle, joka ei uskonu...

Oikea taho olisi ollut Poliisi johon ottaa yhteyttä. Poliisi olis varmaan uskonut ja käynyt juttelee ko tyypin kanssa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.