Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Olin v* aamulla Lidlin ensimmäinen asiakas ja Mika Anttonen oli taas ostanut kaikki paistopisteen eiliset  ylijäämät.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Tilasin itselle ja kaverille pyöräkamaa. Kaikki oli saatavilla olevia tuotteita mutta nyt sitten yhtä tuotetta uupuukin. Eikä tietoa saapumispäivästä ainakaan nettisivuilla. Siellä out of stock ilman arvioita lisäerästä. No kaikki tilauksen tavarat seisoo nyt odottamassa tätä puuttuvaa rengasta. Erillisestä maksusta saisi lopuille oman kuljetuksen. Aion ottaa tänään aspaan yhteyttä heidän chatin auettua ja yrittää puhua oman toimituksen. Koska tavaroiden piti tosiaan olla saatavilla hyllystä tilaushetkellä. 

Chatissa vastattiin nopeasti ja luvattiin lähettää muut jo saatavilla olevat kamat samantien ilman erillistä veloitusta.

Kirjoitettu

Nyt siis kertakaikkiaan kaikki maailman vttupskaprkl - paskan paska. 

Kukaan pirkkalalainen EI halua sitä perkeleen helvetinkone ratikkaa Pirkkalaan jyräämään koko kylän ja on liikkuminen autolla ja pyörällä siinä sitten tosi hankalaa, paikallislehden kirjoituksissa EI haluta ratikkaa ja kukaan pirkkalalainen asiakaskaan ( olen kyselly) ei sitä halua - 

mutta kunnanvaltuusto on myönteinen ja kuten pelkäsinkin, kyllä se ratikka tulee. Miksi ei laiteta kansalaisäänestystä?

Siis ei ole todellista, koko kylä menee ihan ruvelle, jo tuo joku siirtoviemäriputkityö on haitannut kulkemista isosti ja nyt sitten kaikki revitään. Pirkkalan pska ( äänestin, ratikanvastaista ehdokasta ) kunnanvaltuusto on sokaistunu ja sairastunu tampereentautiin, ja kuntalaiset ja luonto kärsii. Se kun ratikka on sitten siinä niin se on lopullinen tuho.

Nyt v** niin paljo että kävin ulkona huutamassa perkeleen ratikka "#¤


 

Kirjoitettu

Ehkä. Kävin heittämässä rouvan rautatieasemalle työretkueelle, kummastelin kotteron

oikean etukulman vetelyyttä. No, sivuraide huoltoasemalle kotimatkalla ennen kauppaa

paljasti vajenneen rengaspaineen... Venttiilinhattukin oli kadonnut, outoa. Ilkivaltaako?

Pitänee tarkkailla tilannetta kaiken varalta.

Kirjoitettu

Näyttää tuo rengas vähän vuotavan. Ongelma selvinnee vkl, kun kesänakkien

aika koittaa. Silti 40 vuoden aikana ainoa kadonnut venahattu autosta?

Kirjoitettu

Nojoo, ei oikeastaan piitkään aikaan. Paitsi sitten tänään, omaa hölmöyttäni olin kuormannut kaksi eripari parvekelasia.
ahtaako löytyä uutta paria samaa sarjaa? Täytyy käydä hiippailemassa lasipinolla.

Kirjoitettu

Vasemman käden peukalohanka on taas kipeytynyt, tuikkii ajoin kyllä niin että *autsista*

Töissä, ei herrajumala, kyllä ihmisen pitäisi saada edes se 15min tauko pitää ja suolisto-ongelmaisena pitäisi päästä käymään....no sinne meni kahvitauko, kun on ajokorttitodistus KIIRE!!!! no vitsit ne mitään hätätapauksia ole. Pitää ite ajoissa varata aikaa. Ja tulee "suomalaista ajokorttia varten" ..ja tulee muuten sitten kaveri myös, siihen väliin. 
Sitten asiakkaalle sanotaan että joo, otetaan väliin - asiakas tulee kiittelemään mua että kiva kun suostuit ottaan - mä olen kyllä kertonut totuuden - kukaan ei minulta kysynyt mitään. 

Jossain vaiheessa tulee romahdus.

 

Ja sitten - ihanaa kun otsonihoitaja tuo mulle aina kaikkea....mutta kun se suklaa on aina mahdollisimman tummaa, ja nyt oli myös sokeritonta suklaata?! Kukaa haluaa sokeritonta suklaata? Mä syön vain valkoista suklaata, tumma ei kiinnosta kun hätätapauksessa jos on sipannu. 
Eikä siitä tummasta suklaata tykkää edes mun isäni.  Pitäisikö kauniisti huomauttaa? en ole kehdannu, kyseinen henkilö on aivan ihana ihminen.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Tumma suklaa on terveystuote, valkoinen ei.
Sokerista nyt puhumattakaan.

Itse en pidä suklaasta, tai makeasta ylipäätään. Silti popsin aina joskus Liiterin 80% suklaata, koska terveellistä. Ehkä 3-4 levyä / vuosi.
Toivottavasti auttaa, varmaan tarttis kuitenkin ottaa nappi/pv, tai jotain.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Oli aika kun menin ruokailun suhteen terveys edellä, sitten kaloriton edellä, sitten halpuus edellä - ja nyt menen maku edellä. Mä en pahaa syö, enkä juo. Enkä syö mitään tyyliin "tämä on terveellistä" - vaan että "tämä on hyvää" ( myös salaatti on hyvää).  Senverta paljon kuitenkin fillaroin, ja töitä on niin paljo, että maukasta olla pitää.
Sokerittomassa suklaassa on kumminkin sitä rasvaa. Pari normilevyä ja samppanjapulloinen suklaaputeli menee isälle, mitä pirua mä näille muille teen??

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Jep.

Eilen iloitsin Rouvalle, että tänä vuonna ei tullutkaan laiskoja rantaan. Tähystelin kuitenkin, tuolla vähän matkan päässä niitä on kyllä runsain mitoin ja jos vesi nousee ja tuuli käy sopivasti, niin saattavat lähteä liikkeelle kun.

Ja tänään se tapahtui, paska keli, vettä vaakasuoraan ankarassa tulessa ja merivesi nousi ja seutukunnan kaislat lähti tuuliajolle. Nyt ne on tuossa koko rantaviivan mitalta n. 3 m levyisenä kerrostuneena vyönä.

Hirveä korjuutyö ynnä kasvojen poltto.

Perse. Enimmillään oli 19,2 m/s neljän hujakoilla!

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

V*un Elisalta tulee tekstiviestejä ja puheluita. Ja myyjät ei millään suostu ymmärtämään, että se minun liittymänopeuden nosto ja hinnan lasku ei auta siihen niiden verkkovikaan. Jos minä kerran olen "Tärkeä asiakas", niin panisivat reitit kuntoon.

Kirjoitettu

Elisa oli aika rasittava. Pistettiin pari vuotta sitten netti (mokkula) ja 2 matkapuhelinliittymää vaihtoon, että päästiin puulaakin turhista soittelijoista eroon.

Kirjoitettu

Miten voi olla näin kylmää?

Kaasugrilliä yritin ensin tulille, mutta tehotonta keltaliekkistä tuhinaa vain.

Pallogrili sitten tulille vain.

Vaan ei se ollut helppoa sielläkään, pitkällä sinnittelyllä hiillos lopulta loistoonsa.

Hyvin paahdetut kanan pojat appeeksi.

Mutta, ei nämä lämmitä kuin nimeksi!

Vituttaa tämä lyhyt ja kolea Suomen kesä!

Kirjoitettu

Ei pahemmin. Viikko on tuntunut kyllä pitkältä vaikka maanantai oli vapaa. Ens viikolla onkin pitkästä aikaa täysmittainen työviikko. Saa nähdä kuinka pitkältä se tuntuu.

Ilma on tosiaan ollut vähän liian kylmä. Ei ole huvittanut mennä pihalle tekee pyörähommia. 15 astetta ja tyyntä jo kelpaisi. Kesällä riittäis mulle 20-22 paitsi niinä päivinä jos menee uimaan perheen kanssa jonnekin rannalle. Silloin sais olla 27 kun palelen herkästi rannalla uintien välissä. Jännä että muutoin tykkään vähän viileämmästä. 30 helteet on liikaa varsinkin siksi, että kämppä on liian kuuma. Erityisesti iltaisin kun pitäis saada unta.

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.