Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Vähän, jälleen kerran tuo kellojen veivaus. Kun kello soi normi arkiaamuna 5:20, ärsyttävää alkaa heräämään 4:20 - ja jos aamulenkille meinaa, se tarkoittaa 3:20 heräämistä normaaliaikaa. Ja aamuisin oli jo mukavan valoisaa, siihenkin tuli parin viikon takapakki. Tottuuhan tuohon aikatauluun parissa-kolmessa viikossa, mutta silti.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ no mä heräilen noin 3.30 ja se on normaaliaikana sitten 2.30 - tykkään juoda aamukaffet kun ulkona on hämärää, eikä se hämärä niin... sillä tosi nopeesti alkaa aamu valostua - mutta LUMI #¤**** ja kova tuuli oli aamulenkillä.

Kirjoitettu

Täällä tehtiin ainoastaan 0,5 h siirtymä.
Syksyllä palataan sitten koko tunnilla :) 

 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

^.... ei oo todellista jos tästä kellonajasta aletaan taas vääntään. Sä olet sitten aina myöhässä jos on aikataulutettuja asioita. 

Kirjoitettu

No enoo.
Mun päivä vaan yksinkertaisesti alkaa tästä aamusta lähtien 0,5 h aikaisemmin, ei tuntia.   

Viimekevään tein saman hommelin ja hyvin toimii. Voi olla että olen jopa infarktin tuolla välttänyt :) 

Nii, ja se toi meidän kajahtanut keittiökellokin päätti jättäytyä talviaikaan. Siinä se on kello minun mieleen :) 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vituttaa. Lunta tulee pihalla niin ettei ulos ikkunasta näe. Tullut koko päivän ja ennusteen mukaan jatkuu samanlaisena loppuvuorokausikin. 🥶

Kirjoitettu

^ SAMA, varaudun että huomenna on autollatöihinpäivä. Raskas päivä kaikin puolin siis. Kävelen loppumatkat, mutta kun en pysty käveleen kuin max 2km. 

Kirjoitettu

Ihan hirveetä lumentuloa aamuyöstä lähtien ja jatkuu vaan.
Huomenna etäpäivä, mutta Rouva alko mankumaan autokuljetusta ja vielä aamu viideltä!

Auto oli koko päivän roikassa sisälämppäri osateholla. Seuraavaksi tarvitaan kirvestä sisään pääsemiseksi :( 
Ja jos Rouvaa aamulla kärräämään ja auto roikassa, ei taida kovin ovet avautua. Ja jollei ole, niin tuulilasilla joku betonikuorrute?

Ehkäpä illalla sitten harjaus ja roikka kiinni, ynnä aamulla sitten vielä Vebasto täysille. Sen jälkeen vaan voi joutua seuraavaksi kevättä varttoomaan.

 

Kirjoitettu

*#* muitten autojen takana sellainen maltillinen 30cm aurauskinos, mutta MUN autoni takana ja toisella sivulla kinosta polviin asti. Äskön kävin lumitöitä tekemässä, autoni vieressä on tyhjä ruutu niin osa lumista meni sinne ja kun yleensä olen kolannut sen vierusruudunkin, niin nyt en. 
Toinen puoli autosta ihan paljas, toisella puolella kammottava kuorrutus ( ja niinpäin että tuulen puolelta paljas) 

Käyn katsomassa voiko pyörällä ajaa, mutta 99% todennäköisyydellä tulee nysse-taksipäivä.

Kirjoitettu

Ohhoh! Kesäaika ja puoleen sääreen lunta, jokin ei nyt täsmää yhtälössä!

Kävin Rouvan viemässä kustannuspaikalle autolla. Ei ikimaailmassa olisi jalkopelissä tuonne päässyt. Vielä kun on limapussitulehdukset molemmissa lonkissa ja seurauksena sitten vielä penikkatauti toisessa jalassa. Melkein itkua tuossa tuhersi IceBugeja jalkaansa kammetessa.

No, meidän auramies käy näköjään Kuplalla töissä, kun melkein kaikki reitit oli aurattu, eikä vallejakaan tullut vastaan. Loppupätkä tosin piti itse toimia aura-autona, mutta eteneminen oli siitä huolimatta yllättävän hyvää.

Ja nyt on tyyntä, eikä tupruta lunta :) 

Joko tämä oli tässä, vaiko ollaan vain myrskynsilmässä?

Uittu, enää ei oikein unikaan tule, kaipa se on kirjauduttava hommiin sitten.

  

Kirjoitettu

^  ei saa valaa turhaa toivoa, tuulee ja luntakin tulee koko ajan. Käyn kohta kokeileen fillarointia.

>> ei onnistunu, takapää alkoi heti kerätä lunta ja piti tulla muutenkin potkuttemalla takas. 
Jo nyt pska päivä.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
kokeiltu, ei onnistunu

Kirjoitettu

EI! kaiken lisäksi fillari hajos, pääsi sillä ajamaan mutta alkoi lyödä tyhjää...

..jaha, rataspakka se oli jäätyny ja lumessa. Huomena oli tarkoituskin viedä pyörä kaverille huoltoon ja jotain osia vaihdetaan. Silti, nyt oon taluttanu ja tarponu ja hikoillu, ja tehny lumitöitä, senverta että meen autolla töihin.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
ei sentään koko fillari hajonnu...

Kirjoitettu

No just. Ensin kävelen hieman kauemmalle nyssepysäkille, siinä oli toinenkin - mutta nysse ei pysähtynyt. En viittiny siihen jäädä seisoskeleen, kävelin seuraavalle pysäkille ( eli 2km jonka jalka kestää) Nyssessä sitten viereeni tuli just sitten yskivä ja niistävä mummeli, mulla oli suojus mutta menin pois seisomapaikalle. Sitten nysse jäi jumiin loivaan ylämäkeen, oli peruutettava ja uutta vauhtia. Taputin pari kertaa. Jaha, nykyään ei enää sanota "kiitos kyydistä" mutta mä sanoin.

Äh, olisi sitä varmaan voinu kuitenkin fillarilla....mutta kun 2 ajo-yritystä epäonnistui niin ei jaksanu enää stressta että matkalla sattuu jotain.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.