Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Vähän, jälleen kerran tuo kellojen veivaus. Kun kello soi normi arkiaamuna 5:20, ärsyttävää alkaa heräämään 4:20 - ja jos aamulenkille meinaa, se tarkoittaa 3:20 heräämistä normaaliaikaa. Ja aamuisin oli jo mukavan valoisaa, siihenkin tuli parin viikon takapakki. Tottuuhan tuohon aikatauluun parissa-kolmessa viikossa, mutta silti.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^ no mä heräilen noin 3.30 ja se on normaaliaikana sitten 2.30 - tykkään juoda aamukaffet kun ulkona on hämärää, eikä se hämärä niin... sillä tosi nopeesti alkaa aamu valostua - mutta LUMI #¤**** ja kova tuuli oli aamulenkillä.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Täällä tehtiin ainoastaan 0,5 h siirtymä. Syksyllä palataan sitten koko tunnilla Muokattu: 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^.... ei oo todellista jos tästä kellonajasta aletaan taas vääntään. Sä olet sitten aina myöhässä jos on aikataulutettuja asioita.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta No enoo. Mun päivä vaan yksinkertaisesti alkaa tästä aamusta lähtien 0,5 h aikaisemmin, ei tuntia. Viimekevään tein saman hommelin ja hyvin toimii. Voi olla että olen jopa infarktin tuolla välttänyt Nii, ja se toi meidän kajahtanut keittiökellokin päätti jättäytyä talviaikaan. Siinä se on kello minun mieleen Muokattu: 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Vituttaa. Lunta tulee pihalla niin ettei ulos ikkunasta näe. Tullut koko päivän ja ennusteen mukaan jatkuu samanlaisena loppuvuorokausikin. 🥶
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^ SAMA, varaudun että huomenna on autollatöihinpäivä. Raskas päivä kaikin puolin siis. Kävelen loppumatkat, mutta kun en pysty käveleen kuin max 2km.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Ihan hirveetä lumentuloa aamuyöstä lähtien ja jatkuu vaan. Huomenna etäpäivä, mutta Rouva alko mankumaan autokuljetusta ja vielä aamu viideltä! Auto oli koko päivän roikassa sisälämppäri osateholla. Seuraavaksi tarvitaan kirvestä sisään pääsemiseksi Ja jos Rouvaa aamulla kärräämään ja auto roikassa, ei taida kovin ovet avautua. Ja jollei ole, niin tuulilasilla joku betonikuorrute? Ehkäpä illalla sitten harjaus ja roikka kiinni, ynnä aamulla sitten vielä Vebasto täysille. Sen jälkeen vaan voi joutua seuraavaksi kevättä varttoomaan.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Joo, nyt vois riittää toi lumentulo. 10+cm uutta tänään. No, linko saa luvan kohta käynnistyä.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Vilkasin säätutkaennustetta ja lunta olisi luvassa tiistai klo 16 asti! Tauotta.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta *#* muitten autojen takana sellainen maltillinen 30cm aurauskinos, mutta MUN autoni takana ja toisella sivulla kinosta polviin asti. Äskön kävin lumitöitä tekemässä, autoni vieressä on tyhjä ruutu niin osa lumista meni sinne ja kun yleensä olen kolannut sen vierusruudunkin, niin nyt en. Toinen puoli autosta ihan paljas, toisella puolella kammottava kuorrutus ( ja niinpäin että tuulen puolelta paljas) Käyn katsomassa voiko pyörällä ajaa, mutta 99% todennäköisyydellä tulee nysse-taksipäivä.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta Ohhoh! Kesäaika ja puoleen sääreen lunta, jokin ei nyt täsmää yhtälössä! Kävin Rouvan viemässä kustannuspaikalle autolla. Ei ikimaailmassa olisi jalkopelissä tuonne päässyt. Vielä kun on limapussitulehdukset molemmissa lonkissa ja seurauksena sitten vielä penikkatauti toisessa jalassa. Melkein itkua tuossa tuhersi IceBugeja jalkaansa kammetessa. No, meidän auramies käy näköjään Kuplalla töissä, kun melkein kaikki reitit oli aurattu, eikä vallejakaan tullut vastaan. Loppupätkä tosin piti itse toimia aura-autona, mutta eteneminen oli siitä huolimatta yllättävän hyvää. Ja nyt on tyyntä, eikä tupruta lunta Joko tämä oli tässä, vaiko ollaan vain myrskynsilmässä? Uittu, enää ei oikein unikaan tule, kaipa se on kirjauduttava hommiin sitten.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^ ei saa valaa turhaa toivoa, tuulee ja luntakin tulee koko ajan. Käyn kohta kokeileen fillarointia. >> ei onnistunu, takapää alkoi heti kerätä lunta ja piti tulla muutenkin potkuttemalla takas. Jo nyt pska päivä. Muokattu: 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu kokeiltu, ei onnistunu
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta EI! kaiken lisäksi fillari hajos, pääsi sillä ajamaan mutta alkoi lyödä tyhjää... ..jaha, rataspakka se oli jäätyny ja lumessa. Huomena oli tarkoituskin viedä pyörä kaverille huoltoon ja jotain osia vaihdetaan. Silti, nyt oon taluttanu ja tarponu ja hikoillu, ja tehny lumitöitä, senverta että meen autolla töihin. Muokattu: 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu ei sentään koko fillari hajonnu...
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta No just. Ensin kävelen hieman kauemmalle nyssepysäkille, siinä oli toinenkin - mutta nysse ei pysähtynyt. En viittiny siihen jäädä seisoskeleen, kävelin seuraavalle pysäkille ( eli 2km jonka jalka kestää) Nyssessä sitten viereeni tuli just sitten yskivä ja niistävä mummeli, mulla oli suojus mutta menin pois seisomapaikalle. Sitten nysse jäi jumiin loivaan ylämäkeen, oli peruutettava ja uutta vauhtia. Taputin pari kertaa. Jaha, nykyään ei enää sanota "kiitos kyydistä" mutta mä sanoin. Äh, olisi sitä varmaan voinu kuitenkin fillarilla....mutta kun 2 ajo-yritystä epäonnistui niin ei jaksanu enää stressta että matkalla sattuu jotain.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään