Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20233 vuotta Äh, ei oikein mitkään vaatteet ole kuivuneet. No paita on....joudun lähteen näillä sukilla ja laitan muovipussit, ja siihen vielä päälle villasukat ( että saappaat pysyy jalassa, sukat on kosteat) rukkaset kosteat, ajohousut kosteat. Ja kuivuneet tuolla jo 5 tuntia.
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^Mutta onneksi on akuissa vielä virtaa jäljellä, se vasta vituttaisi jos jäisi foorumissakin käymättä . Joo, vakavasti, moinen vituttaa rankasti, toivotaan lyhyttä katkoa.
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20233 vuotta Sähköt palasi aikalailla heti tuon viestin lähetyksen jälkeen 😄
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20233 vuotta Huomenta...¤%# ja TAAS lunta!! suojalunta. 4 ja puoli kuukautta talvea nyt.
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20233 vuotta Eilen lumi oli painavaa. Tein aamupäivän aikana pikkuhiljaa pihan tyhjäksi ja osan tiestä. Illaksi tie suli lähes kokonaan. Joten ei hatuta.
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 7 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: 4 ja puoli kuukautta talvea nyt. No ei turhaan maksa talvisähköstä 29c/kWh kun talvi on sen 5kk mitä sähkölaitos sanoo kuulemma talven kestoksi. No, sähkölaitoksen mukaan talviARKIpäivät on ma-la klo 06-23 väliset ajat myös. Eli tiijättekö siis häh, lauantaina klo 22.00 on talviarkipäivää! Ja 29c/kWh. Nih! No, kohta siirrytään 1.4 - 31.10 väliseksi ajaksi 24/7 halpaan lähes ilmaiseen 19c/kWh hintaan. Jes.
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20233 vuotta Sähkölasku menee automaattisesti joten ihan sama. Olen kumminkin saanu koko ajan säästettyä rahaa. Tosin töitäkin on ihan jaksamisen äärirajoille asti. Luojan kiitos on näitä luontoharrastuksia, ihan elinehto, työjutut unohtuu ihan täysin!! on pyöräilykin ihan välttämätöntä että töissä jaksaa, mutta kiikaroidessa, kuvatessa tai lapioidessa se on myös stressitöntä tekemistä.
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20233 vuotta Perse, eilisestä vesikelistä huolimatta yöllä olikin tupruttanut taas lunta, jäin kotio etähommiin
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20233 vuotta Parin viikon loma auringossa alkaa vituttaa viimestään 1. viikon lopulla kun paluun lähtöpäivä lähenee. Muokattu: 15. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20233 vuotta Joo ei, mut joutuu hokeen näitä vanhoja mottoja "päivä kerrallaan" "huominen huolehtii huomisen murheista"... no, näinhän se on tai sit ainakin ei kannata ajatella nyt josset voi tehdä mitään asialle.
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20233 vuotta Uittu, taas melkein kymmenen astetta pakkasta aamulla - hrrr...! 🥶
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20233 vuotta 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Joo ei, mut joutuu hokeen näitä vanhoja mottoja "päivä kerrallaan" "huominen huolehtii huomisen murheista"... no, näinhän se on tai sit ainakin ei kannata ajatella nyt josset voi tehdä mitään asialle. No näin täälläkin.... Tänään oli kyllä kiva ajella ( tosin oli jäätynyttä söheröä Pirkkalassa)
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään