Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

^ se on tämä ammattinimike, ja muutenkin  ( siis mitä tähän tulee koko ajan punasella alleviitattua..) tämän alan oman firman perustaminen on siis niin vaikeeta ja kallista, ja myös sitten markkinointi, että ei ole tosikaan...jas kun inspiraatio on tasoa 0. Voin tehdä ei-niin-mielenkiintoista työtä kun jonkunhan se pitää tehdä... mutta en ala taisteleen tämän takia.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

­­­­­­­Tuolla Espanjassa (Kanarialla nyt ainakin) on valtaisa määrä mini tohtoriloita = lääkäri + sihteeri/hoitsu + pieni kaksio, jossa ottavat pientä maksua vastaan. Tekevät sen minkä pystyvät ja hankalammille laittavat sitten lähetteen. Yleensä toimivat ihan walk in periaatteella, tai tulevat käymään.

Siinä olisi SOTE tyypeillekin ihmeteltävä toimivasta terveydenhuollosta.

Kirjoitettu

Kas nythän hoksasin sen, ihan selkeetähän se miksi isommat lääkäriasemat veloittaa tästä samaisesta ajokorttitodistuksesta 155-180e ja luultavasti laajennettu on vielä kalliimpi. 
Sama raha tulee vähemmällä asiakasmäärällä, meillä todistus on noin 80e ( toimistomaksu on 20e) 
Jos saisi itse päättää, nostaisin hintaa ja olisi hieman rauhallisempaa, mutta samat rahat. En kumminkaan uskalla sanoa enää yhtään mitään.
Enkä pääse nyt äiteen syntymäpäivillekään. 

Aamulehti tuli ( vasta nyt) - ja mitäh?! Etusivun otsikko että pirkanmaan metsistä on varaa kaataa lisää. EIKÄ OLE. Säijän lenkkikin on nyt pelkkää hakkuualuetta ja tosipaljo puita kaadettu. 
 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Olipa aamulla apea lenkki, mietin tätä työjuttua nyt koko ajan. Ihan yhtäkkiä asenne mua kohtaan muuttuu....no, olihan nämä reilu 2 vuotta liian hyvää..

...on semmoinen tunne että jotain tapahtuu. Tämä ei jatku näin. 
Ja todennäköisesti tulee ainakin migreenipäiviä.

Kirjoitettu

Kysy suoraan, että mikä työnantajaa nyppii ja miks se purkaa sen suhun?  Voihan olla, että hänellä on vaikka joku henkilökohtainen kriisi menossa ja joillain ihmisillä on taipumus purkaa huonoa oloa muihin.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kyllä, talvi tulee näköjään takaisin. Sitä mukaa kun Forecan 10pv ennuste aina päivä päivältä päivittyy eteenpäin, pakkaskausi jatkuu. Maaliskuun puoliväliin asti ainakin ¤"#"¤%# pakkasta ja lunta lähes päivittäin lisää. Ei saisi säille vittuuntua mutta vituttaa silti. 🥶

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Kysy suoraan, että mikä työnantajaa nyppii ja miks se purkaa sen suhun?  Voihan olla, että hänellä on vaikka joku henkilökohtainen kriisi menossa ja joillain ihmisillä on taipumus purkaa huonoa oloa muihin.

Kuulemma raha, pitää saada lisää. 

Ja koko Rouvan äänensävy muuttui, samalla narinalla kun aikoinaan " ootko sä päästäs pipi" - että näinkin on sanottu. Kertoo kyllä sanojasta enempi kuin kohteesta...
Ei ihmiset miksikään muutu - Sauli Niinistön sanoin, nyt on naamiot riisuttu.

^ mä en enää edes halua katsoa sääennusteita, just siksi että harmittaa. Tänään aamulla pikkulenkillä tuli tosi kylmä, onneksi jos aamuisin on pakkasta niin on helpompi ajella. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

EIKÄ! ******** siis kaamee lumipyry, jalkarättejä taivaan täydeltä ja vielä suojalunta. 
Nyt menee kyllä kaikki persiilleen #¤#

Kirjoitettu

No perhana sentään tuliko tämänyt kahteen topicciin, hyvä minä....anteeksi ei ollu tarkoitus. Tänään on tietokone tehny omia juttujaan itekseen muutenkin....

 

...piilotin, missä on "poista"-toiminto?

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Menin jo nukkumaan, mutta - jollain tuli inspiraatio porailla, näin iltaysin aikoihin. prkl sentään taas kaikki.
Ei löydy tarpeeksi voimasanoja.....
Tulipa mieleen muutakin kun iltiksen jutussa että saako pomo soittaa sulle vapaa-aikana....no työasioissa, mutta entäs jos pyytää jonnekin ...öö...baariin tms. Siinä on kyllä pakko kehitellä tekosyitä että kun ei ny pääse. 
On kyllä niin kaksinaamaista ettei tosikaan, on joskus ollut mielessä että palkka on se tärkein, mutta ei se ole. 
Voi hyvä Jumala, on auttanut minua kun tilanne on ollut äärimmäisillään, ja nyt tarvisin jälleen apua.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
22 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Kyllä, talvi tulee näköjään takaisin. Sitä mukaa kun Forecan 10pv ennuste aina päivä päivältä päivittyy eteenpäin, pakkaskausi jatkuu. Maaliskuun puoliväliin asti ainakin ¤"#"¤%# pakkasta ja lunta lähes päivittäin lisää. Ei saisi säille vittuuntua mutta vituttaa silti. 🥶

No joo, ja rytinällä. Perjantaina päivällä alko lunta vihmoa ja iltaa kohden myrskyksi asti. Yhdeksän aikoihin illalla piiskasi 28 m/s huiput ja jatkoi läpi yön painamalla lunta vaakana läpi yön, aamu kasilta vielä löytyi 20 m/s puuskia. Valkosta on joka paikka, jospas se talvi olisi sitten tässä, niinku se viimeinen hönkäisy?

En tiedä mistä puskista se tämäkin tuli, kun iltapaskat eivät tienneet siitä mitään eivätkä edes julistaneet hätätilaa Suomeen.

Edit: Ei hyvältä vaikuta :(

Ilmatieteen laitos ylpeänä esittää: Talven odotettu jatko-osa Talven paluu on viikonloppuna koettavissa koko maassa.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

^ ei ollut Aamulehden sääennuste-sivuillakaan mitään tämmöisestä lumipyrykatastrofista. 

Mutta katselin kalaherkut Nygrenin sivuja...yritän sinne töihin jos tämä nykyinen työ loppuu tai vähenee siihen about 1ke/kk. Yritän nyt säästää niin paljo kun mahdollista "vielä pahemman päivän varalle". 

Kirjoitettu
35 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

^Mutta tulee myös kerta, jolloin kevättä ei enää tule...  👽

..piti just laittaa sama.
Henkisesti on kyllä nyt ikuinen, tai ainakin tosi pitkä, marraskuu.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.