Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta Ja sitten on vielä henkilökohtainen "ei tule enää kevät"... kun tosiaan kaveri kuoli niin olen tätä biisiä kuunnellut aika paljon Muokattu: 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 20233 vuotta Just, se tulee uniinkin. Heräsin aamulla ihan paniikissa ja ahdistuneena, näin unta että virolaiselle oli tuotu oma pöytä, ja seuraavaksi hänelle kaikki ajokorttitodistus-jutut ja minulle jäi syöpäpotilaitten palliatiivinen hoito ( tämä asia varmaan lukemastani lehtijutusta) Aamulla kun tänne nahkiaisia laittelin, tuntui kamalalta kun tuntee sydämen tykytyksen kaulassa. Varo mitä toivot, sä saat sen ( mä toivon, eikä se ole lottovoitto) . Tosin en jaksa enää 16 vuotta odottaa ( rukoilin ja toivoin lisää töitä sen ajan ), silloin tapahtuu ehkä lopullinen. V**ttaa ihan valtavasti, olin tässä jo jopa iloinen ja se tuhoutui hetkessä. Eikä tämä tästä enää hyväksi muutu, sillä tuo asenteen muutos ja kun tiedän ettei voi luottaa sovittuihin asioihin.
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta Voi kun eläimet voisi puhua, että haluaako elää vai onko liian stressaavaa. Ei tarvisi näitä järkyttäviä lopettamisia. Tai ei niistä tarvisi uutisoida. Ja sitten kun ihminen on siinä tilanteessa että haluaisi lähteä, ei sallita. Jutussa kilpikonnan kuolema, kamalia kuvia https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009436139.html Ja sitten on oma stressi aika äärimillään, huomena alkaa sitten eka työviikko v**uttavassa ympäristössä, jälleen orjana. Lisäksi on odotettavissa senverta kireitä pakkaslukemia ettei stressiä voi lenkilläkään juuri purkaa.
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Vituttaa, Garminin ranneke seurannan mukaan toimitettu postilaatikkoon. Ainut että ei meidän. 🤬 Täytyy nyt sit tapella myyjäliikkeen ja Postin kanssa ku molemmat kuitenkin luulee että valehtelen. Vttu.
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^ kävi samoin, DHL ilmoitus että paketti on toimitettu. Olin ilmoittanut että voi jättää oven taakse, mutta ei ollut siellä. Onneksi rehellinen mieshenkilö toi paketin minulle, kuski oli todennäköisesti katsonu että tuollahan on sennumeroinen talo (isolla talon seinässä, samat numerot kun mun asunto) mutta se oli tuo viereinen Kirkkokatu, ei -veräjäntie. Soitin asiakaspalveluun maanantaina, kerroin vasta selostukseni lopuksi - tauon jälkeen- miten kävi. Toivottavasti Sinulle kävisi myös näin. Itse toimisin näin jos saisin jonkun muun ihmisen lähetyksen. -16 °C voiei... laittelin jo kaikkein paksuimpia varusteita yläkaappeihin...otin takas. Jännittää töihin meno muutenkin.
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta Vähän, kun kurkku on tulossa kipeäksi. Eikä ole edes skotlantilaista ihmejuomaa, jolla sitä häätäisi pois.
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta hrrrr....sormet ja naama ( se vähä mitä oli näkyvissä) paleli ja ripset huurustui, 20km pystyi ajaan ja lopussa piti tulla reippaasti kun paleli. Ja nyt on -18°C !! laitan kahdet paksummat housut ja kaksi lämmintä paitaa, ja kahdet nahkarukkaset. Suhteessa muuhun paleluun niin varpaat ei niinkään (ehtiny palella tuossa ajassa). Ja ajan pelkästään työmatkaa. Piruvie, piti kevään tulla!!
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta Harmittaa kyllä kun asiakkaat jättää tulematta eikä peru. Ajat on niin tiukassa ja menee 2 viikon päähän seuraava vapaa aika. Joka (työ)päivä on ollut vähintään 2 poisjääntiä.
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 16 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Vituttaa, Garminin ranneke seurannan mukaan toimitettu postilaatikkoon. Ainut että ei meidän. 🤬 Täytyy nyt sit tapella myyjäliikkeen ja Postin kanssa ku molemmat kuitenkin luulee että valehtelen. Vttu. Myyjäliike pyysi odottamaan 2 viikkoa ennenkuin kukaan tekee asialle mitään. Joten odotellaan... Ehkä joku laupias sielu tuo sen omaan oikeaan postilaatikkoon jos jollekin naapurille se vahingossa tiputettu.
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^Onneks monilla liikkeillä on realistinen kuva postin toiminnasta. Just ennen joulua kyselin missäs kelloni on kun ei ole tullut takuuhuollosta, parin päivän kuluttua tuli vastaus "postin on hukannut sen, otatko jonkun muun tilalle vai rahat". Mulla meni luotto ko. kelloon kun heti joutui huollattamaan, niin otin rahat. Kätevää!
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta 7 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Vähän, kun kurkku on tulossa kipeäksi. Eikä ole edes skotlantilaista ihmejuomaa, jolla sitä häätäisi pois. Kun kurkkukipu uhkaa, heti pitää tehdä vähintään nämä helpot jutut: reippaasti C-vitamiinitabletteja ( ainakin 5) ensimmäisinä päivinä. Mukiin suolaa ja kiehuvaa vettä, odota kun jäähtyy ja kurlailee sillä. Myös ns. sipulimaito on hyvä, toimii myös ilman sipulia ja voi tehdä ruokakermaan veden kanssa. Eli kuumaa maitoa, ja sinne sokeria tai hunajaa, ja voinokareita. Voi on oleellinen ainesosa, se ikäänkuin voitelee ja hellii nielua. On myös hyvän makuista ja täyttävää, sekä illalla juotuna väsyttää. Kurkkukipuepisodi on mulle tuttua, se jää vain siihen ja aikoinaan kesti 3 päivää, mutta nyt kestää vähintään viikon. Tosin olen välttynyt ( koputtaa puuta) viime vuosina.
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta Yks hyvä on kurlata konjakilla tai viskillä, mut varoo juomasta sitä (liikaa ), toistaa esim. kerran tunnissa parilla desillä niin kurkkukipu unohtuu kuin itsestään.
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta tuli jostain syystä tuplat. Muokattu: 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20233 vuotta 20 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Vituttaa, Garminin ranneke seurannan mukaan toimitettu postilaatikkoon. Ainut että ei meidän. 🤬 Täytyy nyt sit tapella myyjäliikkeen ja Postin kanssa ku molemmat kuitenkin luulee että valehtelen. Vttu. Mulla meni kerran paketti naapurikylille, oma töppö. Olin tilauksessa sählännyt postinumeron kanssa. Hoksin tapahtunen kyllä itse, mutta paketin osoitteenkorjaus ei enää lennossa käynyt. Onneksi ei ollut kuin parikyt kilsaa pielessä ja paketti löytyi kuin löytyikin pienen säätämisen jälkeen paikallisen ravintelin asiamiespostista.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään