Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Ja sitten on vielä henkilökohtainen "ei tule enää kevät"... kun tosiaan kaveri kuoli niin olen tätä biisiä kuunnellut aika paljon

 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Just, se tulee uniinkin. Heräsin aamulla ihan paniikissa ja ahdistuneena, näin unta että virolaiselle oli tuotu oma pöytä, ja seuraavaksi hänelle kaikki ajokorttitodistus-jutut ja minulle jäi syöpäpotilaitten palliatiivinen hoito ( tämä asia varmaan lukemastani lehtijutusta) 
Aamulla kun tänne nahkiaisia laittelin, tuntui kamalalta kun tuntee sydämen tykytyksen kaulassa. 

Varo mitä toivot, sä saat sen ( mä toivon, eikä se ole lottovoitto) . Tosin en jaksa enää 16 vuotta odottaa ( rukoilin ja toivoin lisää töitä sen ajan ), silloin tapahtuu ehkä lopullinen. V**ttaa ihan valtavasti, olin tässä jo jopa iloinen ja se tuhoutui hetkessä. Eikä tämä tästä enää hyväksi muutu, sillä tuo asenteen muutos ja kun tiedän ettei voi luottaa sovittuihin asioihin.

Kirjoitettu

Voi kun eläimet voisi puhua, että haluaako elää vai onko liian stressaavaa. Ei tarvisi näitä järkyttäviä lopettamisia.
Tai ei niistä tarvisi uutisoida. Ja sitten kun ihminen on siinä tilanteessa että haluaisi lähteä, ei sallita. 

Jutussa kilpikonnan kuolema, kamalia kuvia
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009436139.html

Ja sitten on oma stressi aika äärimillään, huomena alkaa sitten eka työviikko v**uttavassa ympäristössä, jälleen orjana.
Lisäksi on odotettavissa senverta kireitä pakkaslukemia ettei stressiä voi lenkilläkään juuri purkaa.

 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vituttaa, Garminin ranneke seurannan mukaan toimitettu postilaatikkoon. Ainut että ei meidän. 🤬 Täytyy nyt sit tapella myyjäliikkeen ja Postin kanssa ku molemmat kuitenkin luulee että valehtelen. Vttu.

Kirjoitettu

^ kävi samoin, DHL ilmoitus että paketti on toimitettu. Olin ilmoittanut että voi jättää oven taakse, mutta ei ollut siellä.
Onneksi rehellinen mieshenkilö toi paketin minulle, kuski oli todennäköisesti katsonu että tuollahan on sennumeroinen talo (isolla talon seinässä, samat numerot kun mun asunto) mutta se oli tuo viereinen Kirkkokatu, ei -veräjäntie.
Soitin asiakaspalveluun maanantaina, kerroin vasta selostukseni lopuksi - tauon jälkeen- miten kävi.
Toivottavasti Sinulle kävisi myös näin. Itse toimisin näin jos saisin jonkun muun ihmisen lähetyksen. 


-16 °C voiei... laittelin jo kaikkein paksuimpia varusteita yläkaappeihin...otin takas. Jännittää töihin meno muutenkin.

Kirjoitettu

hrrrr....sormet ja naama ( se vähä mitä oli näkyvissä) paleli ja ripset huurustui, 20km pystyi ajaan ja lopussa piti tulla reippaasti kun paleli. Ja nyt on -18°C !! laitan kahdet paksummat housut ja kaksi lämmintä paitaa, ja kahdet nahkarukkaset. Suhteessa muuhun paleluun niin varpaat ei niinkään (ehtiny palella tuossa ajassa). Ja ajan pelkästään työmatkaa. 
Piruvie, piti kevään tulla!!

Kirjoitettu

Harmittaa kyllä kun asiakkaat jättää tulematta eikä peru. Ajat on niin tiukassa ja menee 2 viikon päähän seuraava vapaa aika. Joka (työ)päivä on ollut vähintään 2 poisjääntiä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
16 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Vituttaa, Garminin ranneke seurannan mukaan toimitettu postilaatikkoon. Ainut että ei meidän. 🤬 Täytyy nyt sit tapella myyjäliikkeen ja Postin kanssa ku molemmat kuitenkin luulee että valehtelen. Vttu.

Myyjäliike pyysi odottamaan 2 viikkoa ennenkuin kukaan tekee asialle mitään. Joten odotellaan... Ehkä joku laupias sielu tuo sen omaan oikeaan postilaatikkoon jos jollekin naapurille se vahingossa tiputettu.

Kirjoitettu

^Onneks monilla liikkeillä on realistinen kuva postin toiminnasta. Just ennen joulua kyselin missäs kelloni on kun ei ole tullut takuuhuollosta, parin päivän kuluttua tuli vastaus "postin on hukannut sen, otatko jonkun muun tilalle vai rahat". Mulla meni luotto ko. kelloon kun heti joutui huollattamaan, niin otin rahat. Kätevää! 

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Vähän, kun kurkku on tulossa kipeäksi.  Eikä ole edes skotlantilaista ihmejuomaa, jolla sitä häätäisi pois.

Kun kurkkukipu uhkaa, heti pitää tehdä vähintään nämä helpot jutut: reippaasti C-vitamiinitabletteja ( ainakin 5) ensimmäisinä päivinä. Mukiin suolaa ja kiehuvaa vettä, odota kun jäähtyy ja kurlailee sillä.
Myös ns. sipulimaito on hyvä, toimii myös ilman sipulia ja voi tehdä ruokakermaan veden kanssa. Eli kuumaa maitoa, ja sinne sokeria tai hunajaa, ja voinokareita. Voi on oleellinen ainesosa, se ikäänkuin voitelee ja hellii nielua. On myös hyvän makuista ja täyttävää, sekä illalla juotuna väsyttää.

Kurkkukipuepisodi on mulle tuttua, se jää vain siihen ja aikoinaan kesti 3 päivää, mutta nyt kestää vähintään viikon.
Tosin olen välttynyt ( koputtaa puuta) viime vuosina.

Kirjoitettu

Yks hyvä on kurlata konjakilla tai viskillä, mut varoo juomasta sitä (liikaa :D ), toistaa esim. kerran tunnissa parilla desillä niin kurkkukipu unohtuu kuin itsestään. 

Kirjoitettu
20 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Vituttaa, Garminin ranneke seurannan mukaan toimitettu postilaatikkoon. Ainut että ei meidän. 🤬 Täytyy nyt sit tapella myyjäliikkeen ja Postin kanssa ku molemmat kuitenkin luulee että valehtelen. Vttu.

Mulla meni kerran paketti naapurikylille, oma töppö. Olin tilauksessa  sählännyt postinumeron kanssa. Hoksin tapahtunen kyllä itse, mutta paketin osoitteenkorjaus ei enää lennossa käynyt. Onneksi ei ollut kuin parikyt kilsaa pielessä ja paketti löytyi kuin löytyikin pienen säätämisen jälkeen paikallisen ravintelin asiamiespostista. :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.