Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tempokisulle tiedoksi, että ignoreen mahtuu ja sinne pääsee kolmella varoituksellani. Tässä 1. varoitukseni.

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 299.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Voi apua, mitä pahaa mä olen taas tehny? Tämän foorumin piti käsittääkseni olla hyvän mielen foorumi. 
Tarttee varmaan vaan sitten keskittyä nahkiaistopicciin. 
Itse asiassa muuten hyvä että se tuli uusiksi, olen saanu ite kerrattua paljon asioita ~

Kirjoitettu

Tulin tänne ilman mitään odotuksia kyllästyneenä vanhaan foorumiin ja hönöön. Nokkelimmat ovat jo huomanneet, että mitään allekirjoitusta ei ole ja muutenkin olen ollut hissukseen. Sitten tulee joku spedetär vääntämään typerää läppää jostain Jenny Haukiosta ym. basgaa. Hönöä lainaten "ei liity mitenkään mihinkään". Ainoa ignorelistalla oleva on paikkansa ansainnut, koska saamani tiedustelutiedon mukaan kyseinen jokuoletettu on vanhan foorumin innokkain modelle valittaja ja ilmiantaja. Voin olla väärässä, mutta tällä hetkellä tilanne on tämä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vaaka vituttaa, se vittuilee mulle. Talvi vituttaa, eilen kolasin pihan aivan sulaksi ni taas on vittu varmaan 10cm tuota paskaa maassa. Nyt saa joku muu osakas kolata. Eli suomeksi, tarvotaan päiväkausia 10cm loskassa. 

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
1 tunti sitten, mgcc kirjoitti:

Tulin tänne ilman mitään odotuksia kyllästyneenä vanhaan foorumiin ja hönöön. Nokkelimmat ovat jo huomanneet, että mitään allekirjoitusta ei ole ja muutenkin olen ollut hissukseen. Sitten tulee joku spedetär vääntämään typerää läppää jostain Jenny Haukiosta ym. basgaa. Hönöä lainaten "ei liity mitenkään mihinkään". Ainoa ignorelistalla oleva on paikkansa ansainnut, koska saamani tiedustelutiedon mukaan kyseinen jokuoletettu on vanhan foorumin innokkain modelle valittaja ja ilmiantaja. Voin olla väärässä, mutta tällä hetkellä tilanne on tämä.

Se on kovaa tuo persun elämä :)

Kirjoitettu

Tällä hetkellä ei kylläkään. Komee talvikeli, hyvä rekkulenkki ja oikeastaan kropassa ei satu mihinkään. Tähän vois vaikka tottua. 🙂

Kirjoitettu

Missä on hymiö "nauraa kisu mappurassa"  - se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. No haloo "rouva tohtori"- kyllä mä toki tiedän mitä sillä meinattiin, mutta kun todellisuudesta löytyy juuri kyseiset tittelit omaava henkilö. 
Ja vielä... "tämä on ensimmäinen varoitus" hui kauheeta sentään ( naurua, hillitöntä naurua )

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä mitä Sinulla  jäsen "mgcc" on mua vastaan, kovin katkeralta vaikutat erityisesti tuon viimeisimmän tunteenpurkauksesi perusteella. 
Totuus taitaa olla se että kumminkin haluat lukea mun hössötykset - mutta minä en ole kyllä sinusta, tai kenestänään muustakaan mitään ilmoitusta tai valitusta moderaattolille tehny, kummassakaan foorumissa ( en edes tiedä että semmoisen voi tehdä....) 

Laiton Sinut ignore-listalle, mutta saattaapi olla että vapautan koska postauksesi ovat näemmä aika viihdyttäviä.
Oli aika kun oma elämä ei oikein sujunut ja asiat oli huonosti, silloin foorumin ( ff) keljuilutkin tuntui pahalta. Mutta nyt on ihan toinen tilanne, elämässä on niin paljon kivoja asioita että jonkun foorumilaisen kettuilu menee hänen omaksi häviökseen.

nakkila21j%20n8d.jpg?img=smaller

Kirjoitettu

Mietiskelin tätä ....jäsen mgcc varmasti tietää etten pidä jos rouvaksi nimitellään, sillä en ole! Ehkä vanhemmat ihmiset mieltävät lääkärit tohtoreiksi, mutta nykyisin on aika naurettavaa - tosin olisin kyllä tosi mielelläni tohtori.
Spedettärkesi nimittely osuu kohdalleen, siitä voi olla jopa vähän ylpeä :D

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ei vituta. Vaaka oli armollisempi tälle aamuu kuin eilen.

Kirjoitettu

Voiei! VesaP, painon lähes päivittäinen seuranta ei tee hyvää, muistan ne ajat oikein hyvin, vähänkin kun oli jonain päivänä vaikka puoli kiloa enempi niin koko maailma romahti, jaha tästä se lihoominen nyt alkaa jos syön näin niin joka päivä tulee puoli kiloa enempi, (ja sitten jäi se toinen hapankorpun pala aamiaiselta )...todellakin ajattelin näin, vaikka eihän se nyt niin mene! Riippuen miten on vaikka hikoillut tai masu toiminut, paino voi vaihdella ainakin kilon suuntaansa. 
Ja entäs jos se puolen kilon painonlisä onkin että lihakset on kehittyneet? Lihas painaa 4x enempi kuin läski.

Kirjoitettu

Sama täällä, ei vituta. Johtuu varmaan siitä, että hyvät yöunet takana ja virkeä olo. Väsymys korreloi kyllä aika suoraan vitutuksen kanssa.

Kirjoitettu
54 minuuttia sitten, Gaastra kirjoitti:

Sama täällä, ei vituta. Johtuu varmaan siitä, että hyvät yöunet takana ja virkeä olo. Väsymys korreloi kyllä aika suoraan vitutuksen kanssa.

Nukun jopa 12 tuntia (  jos on mahdollisuus mennä aikaisin nukkumaan kuten tänään on...) ja silti aina väsyttää, onneksi ei aina v**ta. Väsymys alkoi tasan 3. koronarokotteen jälkeen. En tosin yhtään tykkää kun aina aamuisin väsyttää ihan tolkuttomasti. Nukkuminen on kiva asia, mutta kun näen melkein joka yö kammottavia painajaisia ja herään sitten siihen että huudan apua!

Onneksi koirahyökkäyksen ja kaatumisen aiheuttama selkäkipu on hellittämässä, eikä polvikaan kiristä enää kovin paljoa. 

Kirjoitettu

Vähän vituttaa kun viluttaa. Jos tässä nyt vielä sairastamaan pitää ryhtyä niin sit kyllä ottaa pattiin. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.