Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 20233 vuotta No just, ei ole todellista. Katsoin nyt w-clubin foorumilta uudelleen sinne laittamiani eilen otettuja kuvia. Siis ei noin huonoja kuvia saa ottaa! teknisesti ihan onnettomia, pyydän anteeksi nukeilta- ansaitsisivat paljon parempaa. Just luin Aamulehdestä että ilmassa on paljon pölyä, saastetta, kosteutta ja voi olla jo siitepölyä. Ihan samalla tavalla mä olen kuvia ottanut vuosia ja siinä on semmoinen kiva kaaren muotoinen käyrä kuvien tasossa - ensin kehittyy, sitten on aika hienoja - ja sitten taso laskee alaspäin aika rankasti. Ehdottomasti viimene vuosi kun otan, tai kokeilen ottaa, nukkekuvia. Mä olen tosi pettynyt itseeni...pitäisikö huonot kuvat vaan poistaa? Ne on tuossa in person ihan kivat nuket ja värikkäät vaatteet, tein villapaidat ja säärystimet ja kala-kassit. Ja otin pskatasoiset kuvat. arrrgggh...etsii sopivan emojin..hei, työkoneella näkyy ihan eri kuvat kuin tällä vanhalla, ei ole kun niitä mustavalkoisia ja niitäkin rajallisesti. Tämäkin vielä.
Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 20233 vuotta Mitäh? ( luen noita sivupalkin postauksia) meneekö se tälläkin foorumilla että et halua nähdä etkä kuulla jotakuta jäsentä? Olisiko silloin vaan parempi ite lähteä?
Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 20233 vuotta Toi tammikuinen ignore napin etsiminen tais liittyä yhteen hetkelliseen häirikköön täällä.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20233 vuotta Kyllähän tuo lievästi. Auto pitää viedä remonttiin (sinne menee ihan hyvät päivitysrahat) ja sitten bussilla 10km matka toimistolle joka kestää paikallisella liikenteellä 45min. Onneksi sain sentään pummittua iltapäiväksi kyydin takaisin.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20233 vuotta 3 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Kyllähän tuo lievästi. Auto pitää viedä remonttiin (sinne menee ihan hyvät päivitysrahat) ja sitten bussilla 10km matka toimistolle joka kestää paikallisella liikenteellä 45min. Onneksi sain sentään pummittua iltapäiväksi kyydin takaisin. Mulla meni autolla tänään töihin 45 minuuttia kun oli tavallista ruuhkaisempaa. Julkisilla menee tunti suuntaansa. Matkaa vain 20 km mutta pk-seutu.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20233 vuotta 2 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Vähän, kun joka paikka on taas peilijäässä... kääk! erityisesti Pirkkalan puolella. Lisäksi kova tuuli, pelkäsin että tuuli vie. Aamun alkulenkkikin jäi 10km mittaiseksi, käännyin takaisin. Ja väsytti, nukuin vielä kotona puolitoista tuntia ennen työmatkalle lähtöä. Tampereen puolella paikoin ihan sulat kelvit. Vitsit kun väsyttää ja nukuttaa vaan, ei saa mitään tehtyä kun nukkuu 10-12 tuntia
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20233 vuotta Asiahan ei minulle kuulu, mutta ajoin fillarilla 10km suuntaansa (tai siis kotiin vielä ajamatta) töhin... bussilla toi ottaa yli puoli tuntia täälläkin. Eikö fillari ole vaihtari? Kaiken maailman säätö työssä ja vapaa-ajassa vituttaa. Huomenna kaverin hautajaiset, jonne en pääse (Englannissa). Ruoan ja elämisen noussut hinta vituttaa.. yllättäen näyttäs menot kasvaneen aivan älyttömästi. Eli näitä vakiovitutuksia. Missä viipyy a) eläke b) tuntuva Lotto/Eurojackpot-voitto ?
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20233 vuotta Vituttaa kun toi yks ilmiantajastasilainen ei pysynyt siellä hönön foorumissa. Pakko harkita ignorea.
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20233 vuotta 32 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti: Vituttaa kun toi yks ilmiantajastasilainen ei pysynyt siellä hönön foorumissa. Pakko harkita ignorea. No, Stasiloi vastaan, ignorataan porukalla👍
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20233 vuotta Ihme persuporukkaa täällä, heti ollaan ignooraamassa jos esittää toisenlaisia mielipiteitä.
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20233 vuotta 3 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Vituttaa kun toi yks ilmiantajastasilainen ei pysynyt siellä hönön foorumissa. Pakko harkita ignorea. Niin sullahan oli fillarifoorumilla estolistalla Jenni Haukio, hän on juurikin rouva tohtori ja nykyisin puhuttelumuoto on "tohtori Jenni Haukio".
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään