Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

En oikein tiedä. Nyt on jonkinlainen diagnoosi oireisiin, mutta kun ei oikein tiedä kuinka kauan tää vielä estää treenaamisen.

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 299.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vaikka asioille mille ei voi mitään ei pitäisi vituttaa niin vituttaa silti nämä kelit. Niin paskaa keliä että ei edes kävelemään viitti lähteä, pyöräilystä puhumattakaan. Ja johtunee Suomen maantieteellisestä sijainnista niin nuo Norjan viereltä mereltä vyöryvät sadealueet kerkeää AINA tänne vi*un persläpeen just aina joka saatanan päivä sillä samalla kellonlyömällä kun työpäivä loppuu. Sit taivas aukee ja tulee joko a) vettä kaatamalla b) lunta kaatamalla ja yleensä vielä c) tuulee niin että munat lentää karkuun housuista. Stna. Joo, vituttaa tämä.

Kirjoitettu

Kuntosali on se mitä viitsii nyt tehdä. Ja sinne pitää päästä autolla. Vajaa tunti olis mulla jäljellä viikon hiihto/pyöräilytavoitteesta. En tiedä miten se pitäis nyt koittaa hoitaa. Odottaisko olisko sunnuntaina pyörätiet ajokuntoisia vai yrittäiskö huomenna katsomaan voisko laduilla hiihtää luistelusuksilla. Perinteistä en meinaa koittaa mennä yrittämään.

Kirjoitettu

Kyllä eilen vitutti lapsuudenladuilla luistelusuksilla vesisateessa, kun kolmatta kertaa yrittämässä sivakointia sitten ala-asteen.. Piiputin pysähdyksiin sylkemään 10 kertaa kesken 4km lenkin 😅 Ei ole nollakuntoisen salijorman hommaa 🤦🏽‍♂️

Kirjoitettu

Luisteluhiihto on kyllä kuntoa vaativaa.  Itse olen ratkaissut tuota osaksi retkiluistelulla. Reitti on "vähän" tasaisempi ja luisto aina jäätävän hyvä 😉

Kirjoitettu
1 tunti sitten, concorde kirjoitti:

Luisteluhiihto on kyllä kuntoa vaativaa.  Itse olen ratkaissut tuota osaksi retkiluistelulla. Reitti on "vähän" tasaisempi ja luisto aina jäätävän hyvä 😉

Ei ole kuin tekniikkaa vaativaa. Tekniikka kun on kunnossa niin sitä voi hiihtää vähän hiljempaakin.

Kirjoitettu

Ei varsinaisesti. Päätin että työperäistä vitutusta on tässä firmassa kärsitty tarpeeksi ja pistin uudet hommat hakuun. Sosiaalisen median voima on näemmä vahva. Vartissa kymmenkunta ehdotusta, että tule meille töihin.

Kirjoitettu

^Vau... pystyispä/uskailtaispa/viittispä...

On-topic: työperäistä hyvinkin, tuuraan yhtä kollegaa omien hommien ohella vuoden... ei vittu että on kaikki rempallaan. Ei sinänsä kollegan vika, mutta mä huomaan nyt että miljoona asiaa olisi pitänyt kysyä etukäteen, yllättäviä takaiskuja tulee vasemmalta ja oikealta.  Pakko ottaa rennommin tai saikkua, alkaa savu nouseen korvista.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

On-topic: työperäistä hyvinkin, tuuraan yhtä kollegaa omien hommien ohella vuoden... ei vittu että on kaikki rempallaan. Ei sinänsä kollegan vika, mutta mä huomaan nyt että miljoona asiaa olisi pitänyt kysyä etukäteen, yllättäviä takaiskuja tulee vasemmalta ja oikealta.  Pakko ottaa rennommin tai saikkua, alkaa savu nouseen korvista.

tsemppiä! Ei kuulosta reilulta diililtä jos omien hommien lisäksi toisen työt noin pitkän ajan.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Eipä nyt pahemmin. Lievästi vituttaa Hesarin tapa vähintään kerran viikossa kaivaa jostain joku "guru" mikä kirjoittaa miksi on suorastaan PAKKO firmojen kutsua jengi takaisin konttorille kun etätyö on niiiiiiiin perseestä. Ainakin tällä pariskunnalla täällä näppäimen toisella puolen etätyöt on parasta mitä on koskaan tapahtunut työuralla. Mitään muuta sanottavaa ole kuin positiivista etätyöskentelystä versus aikaisempaan pakko-konttoriin. Toivottavasti pysyy tilanne näin ikuisesti.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

Oli ihan karmea kynnys tehdä tuo. No saa nähdä, ei vielä ainakaan mitään erityistä noussut tuolta esiin.

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

tsemppiä! Ei kuulosta reilulta diililtä jos omien hommien lisäksi toisen työt noin pitkän ajan.

No emmä tietenkään duuniaikaa ylitä (ilman palkkiota), mutta toi että korvaa osan hommistaan uusilla tuo vähän haasteita ruutiiniin. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.