tommi2 Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 No nyt vähän, oli kumi puhki vaikka en ole edes oikeastaan ajanut ko. fillarilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VesaP Posted December 5, 2022 Author Share Posted December 5, 2022 Vituttaa. Eilisestä tankkauksesta johtuen on heikko happi tänään. Ja tänään olis ollut viikon ainut lumisateeton ajokeli. No, elämä on. Kattoo viittiskö ees puntteja nostaa... Ehkä ei. Onneksi sohva on keksitty. Ja TV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Ei. Tunnelin päässä on valoa. Toivottavasti tää ei ole kuitenkaan "älä nuolaise ennenkuin tipahtaa" -valoa ja just kun ehtinyt jo toivoa paremmasta, niin se otetaankin pois. Mikä tunneli? No, duunijuttuja. Eläke maistuu jo suussa, silti siihen on melkein 10 vuotta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VesaP Posted December 7, 2022 Author Share Posted December 7, 2022 Lumi vituttaa. Sen määrästä päätellen voisi luulla että joulupukkikin on muuttanut Lapista Klaukkalaan. Tässä lumihelvetissä ei tosin poroilla tekis mitään, pitäs ajella oldschool tiekarhulla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densen Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 Kyllä. Päätä jomottaa. Pakko oli käydä ostamassa särkylääkettä samalla kun odottelee lapsen harrastuksen päättymistä. Pitäis jaksaa lähtee kotona hiihtämään josko se auttaisi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 5.12.2022 klo 15.30, tommi2 kirjoitti: Ei. Tunnelin päässä on valoa. Toivottavasti tää ei ole kuitenkaan "älä nuolaise ennenkuin tipahtaa" -valoa ja just kun ehtinyt jo toivoa paremmasta, niin se otetaankin pois. Mikä tunneli? No, duunijuttuja. Eläke maistuu jo suussa, silti siihen on melkein 10 vuotta. No olihan se nuolaisu ennenkuin tipahtaa. Voi vittu! Ekaa kertaa elämässä jo työt häiritsee nukkumista, kun kelaa vaan juttuja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IncBuff Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 ^nyt malttia. Itse olin pari vuotta sitten todella lähellä burnouttia vastaavassa tilanteessa. Sen tajusi vasta tilanteen lauettua, että nyt mentiin ihan liian rajoilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 ^joo, ei ole kaukana kyllä. Onneks joulu antaa hetken hengähdysaikaa. Katotaan sit ensi vuonna miten lähtee vai lähteekö Link to comment Share on other sites More sharing options...
IncBuff Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 On kyllä itelläkin työperäistä vitutusta päällä. Jotenkin ärsyttää taas kaikki. Joulunakaan ei oikein ole hengähdysaikaa, kun vapaita ei ole. Harkinnassa jos pyytäis palkattomaksi väliviikon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densen Posted December 11, 2022 Share Posted December 11, 2022 Itse pystyn pitämään väliviikon ja aattoa edeltävän päivänkin otin poikkeuksellisesti. Lomapäiviä toki kuluu tänä(kin) jouluna harmillisen paljon kun pyhät osuu viikonloppuihin. Aattoa ennen en yleensä ole koska siivoomistahan se vain on. Lomia sinänsä on jäljellä ihan hyvin mutta säästelen niitä jotta voi aina tarvittaessa pitää yksittäisiä päiviä. Vaikka sitten kun on taas pyöräilykelejä (lumettomia). Noin muutoin minun työkuviot on ihan siedettäviä pääsääntöisesti mutta hommat aina kasaantuu jos on poissa. Osaa niistä ei muut paikkaa joten poissaolon jälkeen aina extraduunia. Siinä mielessä sellainen työ olisi kivempi , jossa ottaisi jotain tapauksia vaan joltain työjonolta ja poissaolon aikana niitä tekisi muut paikalla olevat. Ja vastuu luonnollisesti kokonaistilanteesta ylemmällä portaalla. Yrittäjänvapaus ei toimisi minulla luulen. Stressaisin liikaa. Esimieshommat oli myös sellaisia, että työt tuli nykyistä työtehtävää enemmän uniin ja vapaalle. Sunnuntait oli pilalla kun seuraavana päivänä odotti maanantai. Sama oli inttiaikaan muuten. Sunnuntaipäivistä ei pystynyt nauttimaan. Jopa lauantai-iltana ärsytti muistaakseni, koska su iltana oli suunta jo kasarmille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts