Jump to content
IGNORED

Vituttaako?

VesaP

Recommended Posts

Kautta aikojen duunit on vituttaneet lähes kaikkia ihmisiä, mutta kyllä joku vika on nykyajassa kun suurin osa jengistä on viittä vaille saikulla uupumuksen takia. Vai onko muu elämä niin helppoa, ettei vaan jaksa jos joutuu tekeen oikeesti jotain? Itse olen kelannut että esim. 100 vuotta sitten varmaan työ oli fyysisesti kovempaa ja sitä tehtiin ajalilsesti enemmän, mutta ehkä henkisesti iisimpää? Paha sanoa. 

Mä oon ottanut nykyään sen asenteen että jos alkaa työt ketuttamaan niin vaihdan työpaikkaa, 5 vuotta tein rahan perässä 50-60 tuntia per viikko, joo rahaa tuli mutta vapaa-aikaa ei ollut, otin sitten yksi ilta töiden jälkeen suutuspäissäni lopputilin ja nyt teen huonommalla palkalla 40h viikko, rahaa ei tule ovista ja ikkunoista mutta on paljon kivempi näin kun on vapaata enemmän ja työtkään ei ketuta.

Ps. En kehota ketään ottamaan lopputiliä ihan pelkästä päähänpistosta mutta jos työt ei oikeasti enää maistu niin ehkä sitä voi harkita josko löytyisi mieleisempää duunia muualta.

Edited by Nickname
Lisätty löpinää.

• 2 weeks later...

Olen tuossa pyytänyt nykyiseltä imbesilliltä pomolta potkuja ja oikotietä eläkeputkeen jo muutamaankin otteeseen - mutta potkuja ei vaan heru. Olen tylsistynyt kuolettavasti nykyiseen verkkaaseen menoon ja keskitynkin sitten maksimoimaan minimalistisen suoritustason ja se on helppoa, kun esimies ei edes tiedä mitä alaisensa tekee.
Iltapaskat saisivat kuitenkin päivittää sivujaan useammin - UGH!   

Nooh, nyt sentään vielä 2,5 vko lomaa jäljellä reilusta neljästä viikosta ja jää aikaa lukkojen rasuuseen... ja välillä voi lentosimulla käydä pyörähtämässä.
Matkustajakoneen tuonti kentälle ehjänä sujuu jo. Että jos vaikka jollain lennolla tulee huolestunut ilmo kuskin huonovointisuudesta, niin ei muuta kuin heti lapa pystyyn  :D

Menossa siis eläkeläisharjoitukset ja kyllä, tähän voisi tykästyä :) 

Edited by Jopotuinen

Työt vähän ketuttaa täälläkin. Parin päivän sairastelun jälkeen on hommia taas kasaantunut ja uusia sotkuja tuntuu sähköpostin kautta ilmaantuvan kiitettävästi. Huomenna joululomalle sitten hetkeksi aikaa. Toivon, että tän päivän osalta uudet ongelmat olis nyt jo tässä mutta pahaa pelkään. On mulla onneksi yksi (itseäni osaavampi) työkaveri "päivystämässä" apuna mutta häntä en kehtaisi joka asiassa vaivata. 

Eläkkeeseen yli 20 vuotta. Plaah. 

Kyllä. Tilasin lapselle Adlibrikselta 13.12 kirjasarjan ja valitsin lisämaksullisen nopeamman kuljetuksen, koska sitä lupailivat tälle päivälle ja normaalilla olis pari päivää enemmän eli myöhässä. Nyt sain ilmoituksen, että tilaus on lähtenyt toimitukseen! 3 päivän arvioitu toimitusaika lähikaupan noutopisteeseen ei oikein riitä. Hittoako sitä tuotetta piti lähtöpäässä ensin hautoa viikko. 

• 2 weeks later...

Kyllä. Huomenna on työpäivä. Olisin halunnut jatkaa lomalla. Muu perhe lomailee vielä viikon. Perkele. Autokaan ei ole käytössä ja en jaksa lähteä julkisilla enkä pyörällä töihin. Etänä siis muiden häiritessä.

Vakuutusyhtiöltä saapunut s-posti jossa ilmoitettiin "verkkopalveluun saapuneesta viestistä", MIKSI sitä asiaa ei voi kertoa siinä sähköpostissa, nyt pitää asioikseen kirjautua pankkitunnuksilla heidän sivuilleen katsomaan kun on tullut joku palvelun muutos tai muu liirum laarum ilmoitus, vakuutukset maksoin vasta pois kerralla että ei tarvitse enää koko vuonna tuonne mennä.... Voi prkl.

Veikkaan, että tuolla kirjautumisella vastataan osittain GDPR-asetukseen ja et kaikki luottamukselliset viestit menee tietoturvallisesti perille. Siten myös nämä salasana123 turvatut sähköpostit ei aiheuta riskiä lähettäjälle. Ehkä myös selkeämpää, että kaikki viestit on yhdessä paikassa luettavissa ja arkistoituna riippuen sisällöstä. 

Mut nämä ihan veikkauksia ilman oikeaa tietämystä. Allekirjoitan kuitenkin myös liirumlaarum viestien ärsytyksen ja kirjautumisvaatimuksen, mutta onneksi moinien pankkien mobiiliapit on nykyään nopeakäyttöisiä sormenjälkitunnistimella.