Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta Uittu, eikö tämä lumentulo jo riitä. Se veti aamun hämärisä vaan henkeä ja kun päivä valkeni niin on tupruttanut koko päivän ja koko ajan lisää. Auto alkaa olla jääkuorrutettu kilpikonna ja kohta ei ovet avaudu ja huomenissa käytävä hommissa, eikä voi etäillä. Rouvakin kai täytyy kipasta hommista, kun ei sieltä omin apuinensa. Onhan tämä. Perse.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20233 vuotta Aamulla vähän, nyt alkaa jo tasaantua. Kävin juoksulenkillä ja kaaduin vain kahdesti, kun kelvit oli suurelta osin peilijäätä ja siihen tuprutteli lunta päälle. Polvesta nahka ruvella ja vähän jomottaa. -Tosin nyt alkaa käyrä hiipiä ylöspäin, kun ajattelee autoa tuolla parkkiksella.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta Perhanan takalokari. Ei tartte olla kun 100m lumista niin jo lokarin loppupää ruiskuttaa rungon ja renkaan väliin kaikki lumet ja lisäksi sitä kertyy lokarin alle niin ettei takapyörä pyöri. Talutin loppuosan, ja taluttaessanikin lunta vaan ruiskutteli. Ei toimi lokasuojana, vaan lokakerääjänä. Mä otan koko lokarin pois ja laitan irtolokarin siihen. Ei tästä muuten mitään tule. Laittaa sitten takas kun ei ole enää lunta, kurapyöräksi.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta Mulla on jotkut Tokmannin maasturin härpäkkeet hyvin etäällä pyöristä. Ainoastaan etuhaarukasta läpi menevä osuus tulee liki pyörää. Takalokari on pylväässä kiinni jättää valtavasti tilaa pyörälle. Leveinä suojaavat hyvin kuralta, eivätkä ikuna tukkeudu.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta No vähän. Finnair otti lentojen hinnat tililtä + teki saman kokoisen katevarauksen... tili meni miinukselle. Chatissa ulkomaalainen täti sanoi että ei voida tehdä mitään, ota sivustoon yhteys mistä ostit lennot. Laskuttaja: Finnair.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta Olen aina ihmetellyt tuon yhtiön asiakaspalvelun tasoa - ja ahdasta penkkiväliä. Sattui siellä mitä ikinä tahansa, niin asiakas on aina väärässä. Oman asiakasjäsenyyteni olen ko. putiikkiin olen irtisanonut ja vaihtanut tilalle saman aliansin British Airways.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^Toi olisikin näppärää, keräät vissiin bonukset tai mitä BAlla nyt kerätäänkään, samaan tapaan?
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta Finnairin pisteet kertyvät tuolla normaaliin tapaan ja säilyvät hautaan saakka. Mulla kuppi kuohahti nurin, kun Finnair vei kertyneet pisteet jotka oli vielä enimmäkseen kertyneet BA:n lennoilta. One World on tuo allianssi ja siihen kuuluu 13 yhtiötä. https://www.finnair.com/fi-fi/oneworld-lentoyhtiöt-ja--edut
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Kyllä. Alkoi alkoi torstaina duunipäivän jälkeen 1.5vkon loma. Tarkoitus oli ajaa kunnolla tunteja koneeseen. Kävinkin heti duunin jälkeen 5h siivun. Aivan järkyn pölyistä kyllä, rekat ku ajo ohi niin ei eteensä nähnyt ku niin kova pölypilvi nousi aina. Nooh, sit eka lomapäivän aamu eli eilen. Vielä sängyssä nukkumassa ni tuli lähetti pimputtaa ovikelloa. Spurttasin ovelle paniikissa ettei kerkee häipyä ni spurtatessa löin varpaani niin kovaa painavan jakkaran metallijalkaan että varvas nyt mustana ja niin vitun kipee että puhettakaan että ajokenkää vois jalkaan laittaa. Vittujen vittu. Hyvin alko loma ja tuntien kerääminen. No, Kotipizza tulossa ja huomenna katon vinkkulasi kädessä Rondea koko päivän. Vähentää hetkellisesti vitutusta. Vttu.
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20233 vuotta ^ tsemiä. Samanlaista koettu, mutta kun ajan tavallisilla kengillä niin kyllä se menee. Ja tarvittaessa talvisaapas tai ihan vaan saapas. Suosittelen leppoisaa ulkoilua, vaikka lintujen tarkkailua. Kyllä työviikko v****tänään aamulla oli todella väsy ja mietin vaan miten kauan tämmöistä jaksaa? Tänään kävin ottaan parit nukkekuvat, ja huomena on lintutarkkailupäivä. Nämä pelastaa. Kotkan Maretariumissa käyn joko pääsiäisenä tai seuraavana viikonloppuna. En ymmärrä jos suruun/harmiin syö - jos on hankalaa niin minulle ei kyllä ruoka maita. Ainut on tietty se että kala on hyvää ja tulee sitten syötyä. Odotan kyllä huomista lintupäivää, ei yhtään väliä vaikka ei kuvat onnistu, mutta pelkkä lintujen tarkkailu on niin mukavaa. Ja sitten eväät mukaan.
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kappas, tässä ketjussa jo aikaisemmin ylistetty Finnairin ASPA loistaa jälleen Tuomasta odotti Finnairin lennolla yllätys, joka maksoi hänelle 136 euroa – ”Kyllä tästä jää kusettamisen maku”
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 20233 vuotta Jonkun varmaan tarttis käydä kertomassa niille, että tyytyväinen asiakas tulee aina uudelleen ja tuo uusia tullessaan. Pettynyt vie entisetkin mennessään. Ja se, että siellä aina väännetään pikkurahoista. Mutta se on heidän linjauksensa, asiakas on aina väärässä. Joskus tuo slogan oli vain toisin päin.
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 20233 vuotta Mä olisin jo ottanut Norwegianin lennot, mutta ajat olivat lyhyttä reissua varten huonot. Sellanen että paluulento lähtee 8:lta aamulla lyhentää kovasti reissua. Ja tottakai mulla on kesäkuuksikin Finskin lennot... mitähän ylläriä sieltä tulee? Mä en hirveesti kuitenkaan matkustele, niin kaksi kertaa on lentokone hajonnut Finnaiirilta, kummallakin kerralla ei saatu konetta kuntoon kuitenkaan vaikka viivettä tuli päiväkausia toisella kerralla (toisella tunteja), rikkinäisellä koneella lähdettiin. Ainoastaan Ryan Airin kokemukset ylittää Finskin ja noihin osasi varautua, kun matka maksoi alle 20e (toki paluulento oli sitten joku 60e). Lapset kävivät aikanaan Japanissa kahdestaan ja mä maksoin matkat niille, en ihan tarkkoja summia muista mutta Japan Airlinesin lennot olivat satasia halvemmat, tyyliin "puolet Finskistä". Operoitiin Finnairin koneella toki Muokattu: 2. Huhtikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 20233 vuotta Rouvan kanssa käytiin ajalla ennen koronaa Alicantessa Norsulla (itse juuri keksimä nimitys ) Kaikki oli aivan loistavaa, pitkänä hujoppina pistin erityisesti huomiolle runsaan polvitilan. Muutoinkin koneen sisutus huokui uutuutta siisteyden ohella. En kesi mitään moitittavaa Norvegian siis kyseessä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään