Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
On 5/2/2023 at 7:39 PM, YT said:

V*un Elisalta tulee tekstiviestejä ja puheluita. Ja myyjät ei millään suostu ymmärtämään, että se minun liittymänopeuden nosto ja hinnan lasku ei auta siihen niiden verkkovikaan. Jos minä kerran olen "Tärkeä asiakas", niin panisivat reitit kuntoon.

Itse olen käyttänyt puhelin-robinsonia jo vuodesta 2011. Toimii kyl hyvin. https://yle.fi/aihe/a/20-10001132

Innoituksen kieltoon antoi DNA, jonka soitteliat pahimpna aikoina soittelivat 3-4 kertaa päivässä.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mä taisin kanssa kerran tehdä tuon kieltosoiton. Ärsyttää, että se on maksullinen. Ja miksi on voimassa vain kolme vuotta. Sais olla niin kauan kuin toisin ilmoitan. Vähän mietityttää auttaako se edes näihin "soitto omille asiakkaille" lisäpalvelujen mainostajiin. Tyyliin jos olen elisan asiakas yhdessä asiassa, soittavat sitten ja kyselevät miten yhteys pelaa ja haluaisinko entistä paremman yhteyden vain x eurolla kuussa. No kun en halua. Enkä haluaisi saada näitä kyselyitä heiltä tyyliin kerran kuussa tai mitä nyt soittavatkaan. Enkä halua olla vastaamatta tuntemattomiin numeroihin kun puhelu voi tulla esim lapsen koulun joltain  opettajalta tms.

 

Kirjoitettu

Tuli täälläkin hankittua esto taannoin. Päättymisen jälkeenkin oli hyvin hiljaista

pari vuotta. Nyt taas ovat aktivoituneet, pitäsiköhän uusia...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
2.5.2023 klo 19.39, YT kirjoitti:

V*un Elisalta tulee tekstiviestejä ja puheluita. Ja myyjät ei millään suostu ymmärtämään, että se minun liittymänopeuden nosto ja hinnan lasku ei auta siihen niiden verkkovikaan. Jos minä kerran olen "Tärkeä asiakas", niin panisivat reitit kuntoon.

LOL! Meikän Kotinetti 5G:tä yrittivät vuoden saada kuntoon eivätkä onnistuneet. Vaihdoin Telialle. Tuo sen nopeempi ole vaikka 1GB pitäs olla nopeus olevinaan (oikeesti 100-200...) mut ei oo tiltannut kertaakaan nyt muutaman kk aikana, Elisa tilttas vähintään kerran päivässä. Joka Ikinen Päivä.

Ja vieläkin monen kuukauden jälkeen Elisan myyjät soittelee ja yrittävät kaupata Elisa Viihdettä kun "teillä on tämä meidän Kotinetti 5G". Vittu mitä spedejä siellä ovat.

Ja tämän valituksen jälkeen pakko todeta että Elisan 5G kännykkäsimmi toimii kännykässä tosi hyvin. En voi käsittää miksi ne ei tuota "kännykkää vakaammin ja nopeammin" toimivaa ulkoyksikköä saaneet toimimaan vuoden yrityksen jälkeenkään.

Ontopic: Vähän, nälkä meinais olla.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Nyt tuli Elisalta tekstiviesti, että ilmoittamani häiriö on selvitetty. En tiedä onko korjattu, mutta on sentään selvitetty. Tosin en ole enää Elisan asiakas, joten ei koske minua.

Kirjoitettu

Taas vitun Windows päivitys vaihtoi hiiren napit ristiin. Se windows update varmaan huomasi, että "sullahan on rekisteri sekasin, miepä korjaan"

Kirjoitettu

^ Nuo ovat kyllä v-mäisiä. Vasenkätisenä ja muinoin hiirikäsiä, ym.

konttorirottavaivoja kokeneena tuttu tunne.

Aiheeseen liittyen ei, yövuorojen jälkeinen vapaa, yhdistetty merkki-

ja äitienpäivä viikonloppuna. Sääennustekin vaikuttaa lupaavalta.

 

Kirjoitettu

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009579255.html

Kyllä taas veetuttaa nämä poliisin selittelyt siitä Suomen passin erinomaisuudesta ja kun se on niin turvallinen viiden vuoden voimassaololla ja niin sujuva hakea. Räknäsin ja vertailin näitä ulkosuomalaisen näkövinkkelistä jälleen kerran hieman:

1) ei voi käytännössä hakea sähköisesti koska kovalla todennäköisyydellä pitää kaydä Suomessa kyttiksellä naamaansa näyttämässä

2) henkilökortti Suomesta haettuna 60€, suurlähetystön kautta 96€. Tästä maksan maltilliset 60% ekstraa, ei niin paha

3) passi Suomesta haettuna 50€, suurlähetystön kautta 175€. Hintaan tuli 250% lisää, *tuttaa hieman

Ja se viiden vuoden voimassaoloaika on aivan hanurista, muut maat tarjoilee kymmenen vuoden passia. Viime syksynä käytiin hakemassa passihenkkari -combot tenaville paikalliselta kyttikseltä, hinta oli 38€. Alaikäiselle tosin ei 10 vuoden papereita anneta, vasta täysi-ikäinen sellaiset saa - hinta on edelleen toi sama 38 egee.

Kirjoitettu

Ihmetyttää kovasti miten biometrinen passi vanhenee eli lakkaako se sormenjälki passissa olemasta?

 

Silmiini on tulikirjaimin poltettu 5 vuoden passiin siirryttäessa virkamiehen lausunto "passin hinta ei nouse", vaikka voimassa olo puolittui. Tuon mp-kirjoituksen viimeinen kappale on ihan täyttä dadaa.

Kirjoitettu

No kun vauhtiin päästiin: ajattelin mennä julkisilla tuonne ydinkeskustaan ja mitenkäs muuten kuin HSL:n kännysovelmasta sitten aikataulua katsomaan. No ei *ttu toimi, "palveluun ei saadä yhteyttä". Vanhassa vara parempi, saman organisaation weppisivulta löytyi se aina toimiva, eli tulostettava versio. 

Kirjoitettu

Se viiden vuoden "välipassi", siinä vain valokuva vaihtuu ja operaation voi suorittaa täysin netissä, passin nouto sitten noutopisteestä.

Ihmetyää vaan, että mihin sitä kuvaa viiden vuoden välein, kun biometriset tunnusteet kerta.

Siinä on passitehtailijat käyttäneet virkamiehiä lauteilla ja tarjonneet vähän konjakkiakin ja seurauksena sitten tämmönen älyttömyys, bisnes is bisnes!

Tanska luopui heti 5 v passeista, kun se tuli EU:kutta mahdolliseksi.

 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Ymmärrän kyllä niitä nuoria, jotka about 20v iässä ajavat C-kortin, ja sitten se on 5 vuoden välein sekä lääkärintarkastus ja myös ajokortin uusiminen. Ja täällä Pirkanmaalla tietää mulle lisää töitä.

Voi harmien harmi - Käärijä toinen. Voitti yleisöäänestyksen. Perhanan Loreen.

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

Pakkomiellenikkari kantoi sirkkelin pihalle...

Naapurissa pakkomiellemoottorisahuri laulattaa partneria kesät talvet. Mä teen klapia kevättalvella pari viikkoa ja se on siinä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.