Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Joo, hieman. Huomasin vesinoron lämmönjakohuoneen lattialla, vaikuttaa siltä et autotallin katto saattaa vuotaa.. #prkl

Kirjoitettu

Joo. Rouva oli lomautettuna kuukauden, piti olla kaksi, mutta meni hommiin kun muutamaksi päiväksi, niin sieltä ruinasivat ja sitten myöhemmin koko päiväiseksi.

T-klubi ilmoitti, etteivät maksa korvauksia, koska on ollut työssä ja työnhakijana samanaikaisesti.

Kummalista.

 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Lievästi. Varvas kesti nyt 4pv pakkolevon jälkeen taas ajoa. Jee. Tosin alaselkä hajos ku nostin traineria eteisestä terassille huonossa asennossa. Vttu. No, sai ajettua 3h vaikka nyt sit ei kestä ees nousta sohvalta tai vessanpöntöltä ku on kuin puukkoa alaselkään tarjottas. No, tää on tätä, vanhana hajoaa kaikki tai jos ei hajoo niin vika on sit miehessä.😏

Kirjoitettu

Huomenta.
Äläs nyt, tässsä on itsellänikin vaikka mitä jalkavaivaa....mutta sentäs sain ajettua ulkona oikeesti vähän vajaa 5 tuntia. Trainerilla3 tuntia > tsemiä. Trainerilla tms. ajaminen on kyllä niin tylsää ettei tosikaan, ulkoilma ja luontohavainnot on ihan oleellista - jos ei pääse ulkoilemaan,se on lepopäivän paikka. 

Tosin oma väsy harmittaa....melkein joka päivän kohdalle oon kirjoittanut "väsy, voimattomat jalat, väsy..."

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
no kirjoitusvihre tietysti....

Kirjoitettu

Vituttaa noi ehdokkaina olleet entiset kansanedustajat, jotka vinkuvat valitsematta jäämistään. Get over it. Niinku.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
13 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

ulkoilma ja luontohavainnot on ihan oleellista

Joo, eilenkin naapuri köhi useaan kertaan treenin aikana keuhkonsa pihalle ja minisikari alko lemuaa aina köhimisen jälkeen. Toki tuon havainnon mielelläni jättäisin väliinkin. 🤨

Tänään ja huomenna jätän kyllä kaikki liikunnat taas väliin kun tarpeeksi hapokasta ottaa muutamia askelia ees kotona sisällä ku silmissä sumenee selkäkivun takia. Vittujen vittu sentään. Hyvin mätsätty lomaviikko ja "ajotuntien kerääminen". Äijä telakalla kaikenaikaa. 😑

Joten odotellaan nyt ku paikallinen karvakäsi tuo sveitsinleikkeen lohkoperunoilla tuohon ovelle...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kyllä ja isosti. Alaselkä niin kipee ettei mitään rajaa. Ei meinannu saada ite ees sukkia ja kenkiä jalkaan ku niin kova kipu ku yrittää vähän ees kumartua eteenpäin. Hyvä lomaviikko vittusaatanaperkele. 😡

Kirjoitettu
4.4.2023 klo 16.31, Jopotuinen kirjoitti:

Joo. Rouva oli lomautettuna kuukauden, piti olla kaksi, mutta meni hommiin kun muutamaksi päiväksi, niin sieltä ruinasivat ja sitten myöhemmin koko päiväiseksi.

T-klubi ilmoitti, etteivät maksa korvauksia, koska on ollut työssä ja työnhakijana samanaikaisesti.

Kummalista.

 

Jep! :)

Rouva sai muodostettua puhelinyhteyden T-klubille ja lupasivat maksaa kuukauden tilin.
Eivät osanneet kommentoida Posti Paten kirjettä, jossa sanottiin, ettei ole ollenkaan oikeutta saamisiin, koska on mennyt töihin, eikä ole jatkanut työnhakua.

Outoja sanktioita jakelevat työllistymisestä.
Mutta joo, lupasivat nyt maksaa siitä hukkaan heitetystä ja käyttämättä jääneestä työajasta :)  

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Kyllä ja isosti. Alaselkä niin kipee ettei mitään rajaa. Ei meinannu saada ite ees sukkia ja kenkiä jalkaan ku niin kova kipu ku yrittää vähän ees kumartua eteenpäin. Hyvä lomaviikko vittusaatanaperkele. 😡

Tsemiä, auttaisiko hieronta?  
Itellä selkäkipu kun yritän kiikaroida puun latvaoksistoon, ja lisänny aamuvoimisteluun selkälihasliikkeet. 

...ilmeisesti Luonto haluaa sulle VesaP sanoa että nyt ihan lepoa vaan?

Kirjoitettu
19 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Kyllä ja isosti. Alaselkä niin kipee ettei mitään rajaa. Ei meinannu saada ite ees sukkia ja kenkiä jalkaan ku niin kova kipu ku yrittää vähän ees kumartua eteenpäin. Hyvä lomaviikko vittusaatanaperkele. 😡

Munuaiset on myös tuolla suunnalla...

Kirjoitettu

Pakaroiden venyttely saattaa auttaa (voisi kuvitella että tämä lisääntynyt pyöräily vetää jumiin). Mulla jeesaa kun menen selälleni makaamaan, nostan jalat sohvalle tms. siten että reidet/sääret ovat 90 asteen kulmassa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.