Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20233 vuotta Joo, hieman. Huomasin vesinoron lämmönjakohuoneen lattialla, vaikuttaa siltä et autotallin katto saattaa vuotaa.. #prkl
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20233 vuotta Ei juuri nyt, käsi toipuu hyvin, kevään toinen ulkokahvi nautittu.
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20233 vuotta Joo. Rouva oli lomautettuna kuukauden, piti olla kaksi, mutta meni hommiin kun muutamaksi päiväksi, niin sieltä ruinasivat ja sitten myöhemmin koko päiväiseksi. T-klubi ilmoitti, etteivät maksa korvauksia, koska on ollut työssä ja työnhakijana samanaikaisesti. Kummalista.
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Lievästi. Varvas kesti nyt 4pv pakkolevon jälkeen taas ajoa. Jee. Tosin alaselkä hajos ku nostin traineria eteisestä terassille huonossa asennossa. Vttu. No, sai ajettua 3h vaikka nyt sit ei kestä ees nousta sohvalta tai vessanpöntöltä ku on kuin puukkoa alaselkään tarjottas. No, tää on tätä, vanhana hajoaa kaikki tai jos ei hajoo niin vika on sit miehessä.😏
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20233 vuotta Huomenta. Äläs nyt, tässsä on itsellänikin vaikka mitä jalkavaivaa....mutta sentäs sain ajettua ulkona oikeesti vähän vajaa 5 tuntia. Trainerilla3 tuntia > tsemiä. Trainerilla tms. ajaminen on kyllä niin tylsää ettei tosikaan, ulkoilma ja luontohavainnot on ihan oleellista - jos ei pääse ulkoilemaan,se on lepopäivän paikka. Tosin oma väsy harmittaa....melkein joka päivän kohdalle oon kirjoittanut "väsy, voimattomat jalat, väsy..." Muokattu: 4. Huhtikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu no kirjoitusvihre tietysti....
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20233 vuotta Vituttaa noi ehdokkaina olleet entiset kansanedustajat, jotka vinkuvat valitsematta jäämistään. Get over it. Niinku.
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20233 vuotta ^ Väärin äänestetty. Mites muuten Paavo, olikos edes ehdolla, kun niin hiljaista ollut? Kummallista.
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 13 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ulkoilma ja luontohavainnot on ihan oleellista Joo, eilenkin naapuri köhi useaan kertaan treenin aikana keuhkonsa pihalle ja minisikari alko lemuaa aina köhimisen jälkeen. Toki tuon havainnon mielelläni jättäisin väliinkin. 🤨 Tänään ja huomenna jätän kyllä kaikki liikunnat taas väliin kun tarpeeksi hapokasta ottaa muutamia askelia ees kotona sisällä ku silmissä sumenee selkäkivun takia. Vittujen vittu sentään. Hyvin mätsätty lomaviikko ja "ajotuntien kerääminen". Äijä telakalla kaikenaikaa. 😑 Joten odotellaan nyt ku paikallinen karvakäsi tuo sveitsinleikkeen lohkoperunoilla tuohon ovelle...
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Kyllä ja isosti. Alaselkä niin kipee ettei mitään rajaa. Ei meinannu saada ite ees sukkia ja kenkiä jalkaan ku niin kova kipu ku yrittää vähän ees kumartua eteenpäin. Hyvä lomaviikko vittusaatanaperkele. 😡
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20233 vuotta 4.4.2023 klo 16.31, Jopotuinen kirjoitti: Joo. Rouva oli lomautettuna kuukauden, piti olla kaksi, mutta meni hommiin kun muutamaksi päiväksi, niin sieltä ruinasivat ja sitten myöhemmin koko päiväiseksi. T-klubi ilmoitti, etteivät maksa korvauksia, koska on ollut työssä ja työnhakijana samanaikaisesti. Kummalista. Jep! Rouva sai muodostettua puhelinyhteyden T-klubille ja lupasivat maksaa kuukauden tilin. Eivät osanneet kommentoida Posti Paten kirjettä, jossa sanottiin, ettei ole ollenkaan oikeutta saamisiin, koska on mennyt töihin, eikä ole jatkanut työnhakua. Outoja sanktioita jakelevat työllistymisestä. Mutta joo, lupasivat nyt maksaa siitä hukkaan heitetystä ja käyttämättä jääneestä työajasta
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20233 vuotta 8 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Kyllä ja isosti. Alaselkä niin kipee ettei mitään rajaa. Ei meinannu saada ite ees sukkia ja kenkiä jalkaan ku niin kova kipu ku yrittää vähän ees kumartua eteenpäin. Hyvä lomaviikko vittusaatanaperkele. 😡 Tsemiä, auttaisiko hieronta? Itellä selkäkipu kun yritän kiikaroida puun latvaoksistoon, ja lisänny aamuvoimisteluun selkälihasliikkeet. ...ilmeisesti Luonto haluaa sulle VesaP sanoa että nyt ihan lepoa vaan?
Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 20233 vuotta 19 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Kyllä ja isosti. Alaselkä niin kipee ettei mitään rajaa. Ei meinannu saada ite ees sukkia ja kenkiä jalkaan ku niin kova kipu ku yrittää vähän ees kumartua eteenpäin. Hyvä lomaviikko vittusaatanaperkele. 😡 Munuaiset on myös tuolla suunnalla...
Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 20233 vuotta Pakaroiden venyttely saattaa auttaa (voisi kuvitella että tämä lisääntynyt pyöräily vetää jumiin). Mulla jeesaa kun menen selälleni makaamaan, nostan jalat sohvalle tms. siten että reidet/sääret ovat 90 asteen kulmassa
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään