Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
2 hours ago, Jopotuinen said:

Uittu, taas melkein kymmenen astetta pakkasta aamulla - hrrr...!  🥶
 

Haa, just nyt 20 astetta tässä terassilla, eli ei veetuta 😎

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

No melkein vituttaa, toisaalta helpottaa: koira täytti 1v tänää... sai pehmolelun. repi siltä jalan irti ja nielas kokonaisena. Ei muuta kun eläinlääkäriin oksettamaan. 120e... täytyy tutkii saako vakuutuksesta mitää. mut helpotus että tuli ulos, olisi kuulema saattanut aiheuttaa suolistotukoksen jo ja silloin olisi ollut kirurgin pöydälä käynti. 

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, bici74 kirjoitti:

Haa, just nyt 20 astetta tässä terassilla, eli ei veetuta 😎

Joo, parikymppiä näyttäisi pakkasta olevan tuolla terassilla. Ihan sama, ei jaksa vituttaa.

Kirjoitettu
16.3.2023 klo 14.52, tommi2 kirjoitti:

No melkein vituttaa, toisaalta helpottaa: koira täytti 1v tänää... sai pehmolelun. repi siltä jalan irti ja nielas kokonaisena. Ei muuta kun eläinlääkäriin oksettamaan. 120e... täytyy tutkii saako vakuutuksesta mitää. mut helpotus että tuli ulos, olisi kuulema saattanut aiheuttaa suolistotukoksen jo ja silloin olisi ollut kirurgin pöydälä käynti. 

Teillä 120 euron pehmolelu, meillä kans pari vuotta sitten 150 euron hiivapaketti. Koira nappas sen ostoskassista ja pisteli poskeensa. Ei kun pieneläinklinikalle oksennusreissulle. Sama keikka myös aiemmin viinirypäleiden takia. 

Kirjoitettu

11 kg painavalle koiralle puoli pakettia hiivaa kuulemma edellytti oksennuttamista. Alkaa käymään vatsassa. Mutta viinirypäleet ne vasta yllättikin. Yksikin viinirypäle voi aiheuttaa pysyvän munuaisvaurion. Mutta toiset koirat voi syödä niitä vaikka säännöllisesti. Lisäksi ei tiedetty monta se niitä oli syönyt niin klinikka suositti menemään oksennutukseen.

Kirjoitettu

Onkohan mulla hiivatulehdus vatsassa, kun pierettää pirusti. Mutta mistä ihmeestä sellaisen nyt olisi voinut saada 👀?

Tuota...  😛 ...hmm... eikä! 🥵 🥵🥵

Kirjoitettu

^ ei ole. Syöminen ja tekeminen ( tai tekemättä jättäminen esim. liikunta )

( sori kun olen kotikoneella niin noi hymiöt näkyy suorakulmioina.)

Kirjoitettu

Perhana, että sitä olisi sitten taas lunta ja pakkasta tulossa. ******

 

..jaha, ja näyttää siltä että ei vaan lähikunnista/kaupungeista tulla tänne ajokorttiasioissa, vaan Urjalaa ja Forssaa myöten.

Ja tämäkin vielä....jatkan, en jaksanu enää töissä...se vaan että meinas pää haljeta kun ensin on ihan tupaten täynnä ja väliin otetaan...viimeset kaksi asiakasta tuli ajoissa ja olin että hyvä, pääsen tässä 16.15 lähteen - niin Rouvan poika soittaa jostain vaivasta ...voi elämä, menisi Hesassa vaikka erikoislääkärille, vaikee mun on tässä sanoa jos joku paikka on ollu kipeenä, mikä se on. 
Oon niin väsyny että kotimatkankin tulin todella hiljakseen. 
ONNEKSI tuleee pääsiäisloma, mutta jos tää tämmöistä on niin jossain vaiheesssa romahdan.
Vaikka on vain 3 päivää, niin ne päivät on niin järkyttävän täynnä ja on kirjoitettava ja tehtävä kaikki aivan liian nopeasti.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tämäkin vielä

Kirjoitettu

En tiedä vituttaako varsinaisesti, mutta voisi tuo lumentulo ja loppua. Ei kiinnostaisi joka päivä kolata.

Kirjoitettu
15 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti:

En tiedä vituttaako varsinaisesti, mutta voisi tuo lumentulo ja loppua. Ei kiinnostaisi joka päivä kolata.

Onneks tääl "idässä" se on toistaseks vielä tullu vetenä, mikä sopii itelle vallan mainiosti. Vielä ku noi vanhatki lumet tuosta hupenis vauhilla ni aina vaan paranis.. 

Kirjoitettu

Vettä taivaan täydeltä, toivottavasti vei loputkin lumiesteet, kun pitäis käydä kesäosoitteessa viemässä roinaa. Homenissa.

Kirjoitettu

Täällä tulee suojalunta, kävin viemässä roskat ja totesin että en lähde aamulenkille, toi lumi kertyy heti mun pyörän rakenteisiin ja lokarien alle ( tosin eilen ajoin noin 5 tuntia)...ja lisää lunta Aamulehden sääennusteen mukaan tulossa joka päivä. 
Aattelin jo että voisiko talvisimpia kamppeita laittaa yläkaappeihin. Ei voi. 
Kotkan reissukin siirtyy ainakin viikolla...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.