Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20233 vuotta 2 hours ago, Jopotuinen said: Uittu, taas melkein kymmenen astetta pakkasta aamulla - hrrr...! 🥶 Haa, just nyt 20 astetta tässä terassilla, eli ei veetuta 😎
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20233 vuotta No melkein vituttaa, toisaalta helpottaa: koira täytti 1v tänää... sai pehmolelun. repi siltä jalan irti ja nielas kokonaisena. Ei muuta kun eläinlääkäriin oksettamaan. 120e... täytyy tutkii saako vakuutuksesta mitää. mut helpotus että tuli ulos, olisi kuulema saattanut aiheuttaa suolistotukoksen jo ja silloin olisi ollut kirurgin pöydälä käynti.
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20233 vuotta 6 tuntia sitten, bici74 kirjoitti: Haa, just nyt 20 astetta tässä terassilla, eli ei veetuta 😎 Joo, parikymppiä näyttäisi pakkasta olevan tuolla terassilla. Ihan sama, ei jaksa vituttaa.
Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 20233 vuotta 16.3.2023 klo 14.52, tommi2 kirjoitti: No melkein vituttaa, toisaalta helpottaa: koira täytti 1v tänää... sai pehmolelun. repi siltä jalan irti ja nielas kokonaisena. Ei muuta kun eläinlääkäriin oksettamaan. 120e... täytyy tutkii saako vakuutuksesta mitää. mut helpotus että tuli ulos, olisi kuulema saattanut aiheuttaa suolistotukoksen jo ja silloin olisi ollut kirurgin pöydälä käynti. Teillä 120 euron pehmolelu, meillä kans pari vuotta sitten 150 euron hiivapaketti. Koira nappas sen ostoskassista ja pisteli poskeensa. Ei kun pieneläinklinikalle oksennusreissulle. Sama keikka myös aiemmin viinirypäleiden takia.
Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^Mä en ole tiennytkään että hiiva on noin vaarallista koiralle.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20233 vuotta 11 kg painavalle koiralle puoli pakettia hiivaa kuulemma edellytti oksennuttamista. Alkaa käymään vatsassa. Mutta viinirypäleet ne vasta yllättikin. Yksikin viinirypäle voi aiheuttaa pysyvän munuaisvaurion. Mutta toiset koirat voi syödä niitä vaikka säännöllisesti. Lisäksi ei tiedetty monta se niitä oli syönyt niin klinikka suositti menemään oksennutukseen.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20233 vuotta Mä ajattelin hommata jotain oksetusta kotiin... tulee halvemmaksi. Kasvattaja antoi jotain ohjeita.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20233 vuotta Onkohan mulla hiivatulehdus vatsassa, kun pierettää pirusti. Mutta mistä ihmeestä sellaisen nyt olisi voinut saada 👀? Tuota... 😛 ...hmm... eikä! 🥵 🥵🥵
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^ ei ole. Syöminen ja tekeminen ( tai tekemättä jättäminen esim. liikunta ) ( sori kun olen kotikoneella niin noi hymiöt näkyy suorakulmioina.)
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20233 vuotta Perhana, että sitä olisi sitten taas lunta ja pakkasta tulossa. ****** ..jaha, ja näyttää siltä että ei vaan lähikunnista/kaupungeista tulla tänne ajokorttiasioissa, vaan Urjalaa ja Forssaa myöten. Ja tämäkin vielä....jatkan, en jaksanu enää töissä...se vaan että meinas pää haljeta kun ensin on ihan tupaten täynnä ja väliin otetaan...viimeset kaksi asiakasta tuli ajoissa ja olin että hyvä, pääsen tässä 16.15 lähteen - niin Rouvan poika soittaa jostain vaivasta ...voi elämä, menisi Hesassa vaikka erikoislääkärille, vaikee mun on tässä sanoa jos joku paikka on ollu kipeenä, mikä se on. Oon niin väsyny että kotimatkankin tulin todella hiljakseen. ONNEKSI tuleee pääsiäisloma, mutta jos tää tämmöistä on niin jossain vaiheesssa romahdan. Vaikka on vain 3 päivää, niin ne päivät on niin järkyttävän täynnä ja on kirjoitettava ja tehtävä kaikki aivan liian nopeasti. Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu tämäkin vielä
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20233 vuotta En tiedä vituttaako varsinaisesti, mutta voisi tuo lumentulo ja loppua. Ei kiinnostaisi joka päivä kolata.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20233 vuotta 15 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti: En tiedä vituttaako varsinaisesti, mutta voisi tuo lumentulo ja loppua. Ei kiinnostaisi joka päivä kolata. Onneks tääl "idässä" se on toistaseks vielä tullu vetenä, mikä sopii itelle vallan mainiosti. Vielä ku noi vanhatki lumet tuosta hupenis vauhilla ni aina vaan paranis..
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20233 vuotta Vettä taivaan täydeltä, toivottavasti vei loputkin lumiesteet, kun pitäis käydä kesäosoitteessa viemässä roinaa. Homenissa.
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20233 vuotta Täällä tulee suojalunta, kävin viemässä roskat ja totesin että en lähde aamulenkille, toi lumi kertyy heti mun pyörän rakenteisiin ja lokarien alle ( tosin eilen ajoin noin 5 tuntia)...ja lisää lunta Aamulehden sääennusteen mukaan tulossa joka päivä. Aattelin jo että voisiko talvisimpia kamppeita laittaa yläkaappeihin. Ei voi. Kotkan reissukin siirtyy ainakin viikolla...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään