-
Vituttaako?
Joo, hieman. Huomasin vesinoron lämmönjakohuoneen lattialla, vaikuttaa siltä et autotallin katto saattaa vuotaa.. #prkl
-
harjoituspäiväkirja
Nostellaas vähä vanhaa mut jos jotakuta muuta kiinnostaa tälläset, ni ainakin intervals.icu palvelu pelaa hyvin omien lenkkien seuraamisee, eikä tartte pelätä ruutuvihkon häviämistä.
-
Felttimies vaihtoi profiilikuvan
-
Vituttaako?
Onneks tääl "idässä" se on toistaseks vielä tullu vetenä, mikä sopii itelle vallan mainiosti. Vielä ku noi vanhatki lumet tuosta hupenis vauhilla ni aina vaan paranis..
-
-
Hybridipyörä päivittäiseen käyttöön
Kumpikii varmaa ajaa asiansa, koeajolle suosittelen menemää ainaki enneku tilailee mitää summan mutikassa..
-
BB holkin hionta
Onks kellää tällästä työkalua/ kokemusta tälläsestä, saaks tällä kavennettua bb holkkia? https://www.target.com/p/park-tool-tapping-facing-tools-bottom-bracket-tools/-/A-76863465
-
-
Kysymyksiä tuubirenkaiden käytöstä
Ite oon repiny teipit tuubeinee irti, periaatteesta laitan kaikki uutta kerralla ku on tollasta "kulutuskamaa" enkä ota sitä riskiä et tuubi ois huonosti kiinni jostai kohti vannetta.
-
-
Kysymyksiä tuubirenkaiden käytöstä
- Ite käytän teippiä, ajanu kohta 3kesää teipatuilla tuubeilla, no problems! - Kerra tuubi puhennu eestä, laitan tuubeihi tubeless litkut aina sisää, tääki puhkeemine hilliinty sen litkun ansiosta joten sain ajettua kotia renkaan menemättä täysin tyhjäksi. En korjaile, roskii jos reikiä. (myös varatuubi penkinalla mukana aina) - Ite käytän tällästä teippiä, Velox Jantex 76, koska se muovinen suoja teipin päällä irtoo helposti ja kestää irtivetämistä hyvin ku tuubi on paikallaan. Litkuna perus stans no tubes - Tuubisuositukset varmaa kannattaa kattoa googlella, mitä käytetää missäkin, ite ajoin viimekesän vittorialla, ei kestä kulutusta ku paskat tiet. Nyt menossa contin sprinter, toistaseks ok.
-
Kammet jumissa
No ei ainakaan kuulu olla noin lujassa.. Onks nelikantti keskiö vai millane? Kai muistit ulosvedintä käyttäessä antaa vasaralla tärskyn siihe jumissa olleesee kampee samalla ku kirrasit ulosvetimen ruuvista momenttia kovemmalle? Kova tärsky teräsvasaralla auttaa monesti..
-
Fillaritori nurin
Elisan liittymillä ilmeisesti ongelmia taas fillaritorin puolella?
- Sram ja Shimano osien yhteensopivuus
- Sram ja Shimano osien yhteensopivuus
-
Pitkät lenkit (yli 3h)
Hui hitto, miun pitää iha parituntii kyl ootella et on senverra laskenu mahanpohjalla murkinat et pystyy lähtee ajamaa ilman nieleskelemisiä..
-
Pitkät lenkit (yli 3h)
Ite en jaksa ajaa jos vejän jotai raskasta sapuskaa enne ajamista. Edellisenä iltana iltapalan yhteydessä leipää vähä lisänä jos seuraavana päivänä pitää ajaa pitempää. Aamulla normi puuro aamupala siihe vähä pähkinöitä sekaa ni niillä jaksaa kyllä. Sit jos alkaa tarkotus ajaa yli 3h ni banaani puolessavälissä riittää itelle.
- Ovaalit eturattaat
-
Lundberg / Lundberg247.fi
Ja myöskin nohevaa asiakaspalvelua, kysyin erästä Feltin brändäämää stemmiä, heillä ei sellasta ollut ja kyselivät sitä jopa saksan varastoltakin mutta ei ollu hyllykamaa. Olin hieman yllättynyt koska näkivät noinkin paljon vaivaa pelkästään stemmikyselyn takia. Suuri plussa kyllä Lundbergille!!!