Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Felttimies

Jäsen
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Käyttäjän Felttimies kaikki viestit

  1. Joo, hieman. Huomasin vesinoron lämmönjakohuoneen lattialla, vaikuttaa siltä et autotallin katto saattaa vuotaa.. #prkl
  2. Felttimies vastasi boy007:n viestiin alueella: Harjoittelu
    Nostellaas vähä vanhaa mut jos jotakuta muuta kiinnostaa tälläset, ni ainakin intervals.icu palvelu pelaa hyvin omien lenkkien seuraamisee, eikä tartte pelätä ruutuvihkon häviämistä.
  3. Onneks tääl "idässä" se on toistaseks vielä tullu vetenä, mikä sopii itelle vallan mainiosti. Vielä ku noi vanhatki lumet tuosta hupenis vauhilla ni aina vaan paranis..
  4. Kumpikii varmaa ajaa asiansa, koeajolle suosittelen menemää ainaki enneku tilailee mitää summan mutikassa..
  5. Felttimies kirjoitti alueelle: Projektit
    Onks kellää tällästä työkalua/ kokemusta tälläsestä, saaks tällä kavennettua bb holkkia? https://www.target.com/p/park-tool-tapping-facing-tools-bottom-bracket-tools/-/A-76863465
  6. Ite oon repiny teipit tuubeinee irti, periaatteesta laitan kaikki uutta kerralla ku on tollasta "kulutuskamaa" enkä ota sitä riskiä et tuubi ois huonosti kiinni jostai kohti vannetta.
  7. - Ite käytän teippiä, ajanu kohta 3kesää teipatuilla tuubeilla, no problems! - Kerra tuubi puhennu eestä, laitan tuubeihi tubeless litkut aina sisää, tääki puhkeemine hilliinty sen litkun ansiosta joten sain ajettua kotia renkaan menemättä täysin tyhjäksi. En korjaile, roskii jos reikiä. (myös varatuubi penkinalla mukana aina) - Ite käytän tällästä teippiä, Velox Jantex 76, koska se muovinen suoja teipin päällä irtoo helposti ja kestää irtivetämistä hyvin ku tuubi on paikallaan. Litkuna perus stans no tubes - Tuubisuositukset varmaa kannattaa kattoa googlella, mitä käytetää missäkin, ite ajoin viimekesän vittorialla, ei kestä kulutusta ku paskat tiet. Nyt menossa contin sprinter, toistaseks ok.
  8. No ei ainakaan kuulu olla noin lujassa.. Onks nelikantti keskiö vai millane? Kai muistit ulosvedintä käyttäessä antaa vasaralla tärskyn siihe jumissa olleesee kampee samalla ku kirrasit ulosvetimen ruuvista momenttia kovemmalle? Kova tärsky teräsvasaralla auttaa monesti..
  9. Felttimies vastasi Sulo:n viestiin alueella: Yleinen
    Elisan liittymillä ilmeisesti ongelmia taas fillaritorin puolella?
  10. Pakka käy sellasenaa suoraa, kannattaaha samalla sit vaihtaa uus ketjukin.
  11. Felttimies vastasi VSS:n viestiin alueella: Harjoittelu
    Hui hitto, miun pitää iha parituntii kyl ootella et on senverra laskenu mahanpohjalla murkinat et pystyy lähtee ajamaa ilman nieleskelemisiä..
  12. Felttimies vastasi VSS:n viestiin alueella: Harjoittelu
    Ite en jaksa ajaa jos vejän jotai raskasta sapuskaa enne ajamista. Edellisenä iltana iltapalan yhteydessä leipää vähä lisänä jos seuraavana päivänä pitää ajaa pitempää. Aamulla normi puuro aamupala siihe vähä pähkinöitä sekaa ni niillä jaksaa kyllä. Sit jos alkaa tarkotus ajaa yli 3h ni banaani puolessavälissä riittää itelle.
  13. Itellä on rotorin qringit kummassaki maantiepyörässä, toisessa 50T ja toisessa 53T. Iha mukava niillä on ajella..
  14. Ja myöskin nohevaa asiakaspalvelua, kysyin erästä Feltin brändäämää stemmiä, heillä ei sellasta ollut ja kyselivät sitä jopa saksan varastoltakin mutta ei ollu hyllykamaa. Olin hieman yllättynyt koska näkivät noinkin paljon vaivaa pelkästään stemmikyselyn takia. Suuri plussa kyllä Lundbergille!!!
  15. Voi olla juurikin kuten totesit, harmi ku ei taida olla tällähetkellä 30-12 pakkaa enää jälellä, oisin testannu omassa maantiepyörässä ku edessä on juurikin 50t qring.
  16. Vähä riippuu tietty käyttötarkotuksesta, jos satunnaisesti ajaa jätskille/kaljalle ni varmaa se ja sama millane konkeli on alla, jos taas enemmä arkikäyttöö/työmatkaa ni varmaa vois olla sit järkevämpää ostaa vaikka laadukas käytetty? Ihan siis oma mielipide asiasta.
  17. Eikös ultegran short cage riitä 30piikkisee takarattaasee asti, muistelisin näin...?
  18. Ite löysin tän vast tänävuonna googlettelemalla. Tällä hetkellä kyllä oma suosikkini näistä nettipuljuista.
  19. Felttimies vastasi Sulo:n viestiin alueella: Yleinen
    Joo toimii, pidin siellä tota omaa alkuu mut pääpaino ku on enemmä ja enemmä pyöräilyssä ni siirrytää aiheesee kuuluvalle foorumille. Sain myös kaikki juoksutavotteet nakuteltuu ni juoksuinto vähä lakas samalla. e: siirränki noi ajopäiväkirjaprojektit tonne omalle palvelimelle kotisivujen kylkee, harrastusmielessä tulee tusattua noita ni samalla testaan ton blogihomman...
  20. Felttimies vastasi Sulo:n viestiin alueella: Yleinen
    Kiits. Kyllähä tuo pyöräily on lähellä sydäntä.. Pitää alkaa tota "blogia" pitämää yllä kannatusmielessä, tiiä vaikka saatas muitaki aktiiveja tekemää samoin..
  21. Felttimies vastasi Sulo:n viestiin alueella: Yleinen
    En oikei tunne tota blogipuolta, ja toiseksee jos sinne tulee uusi viesti ni näkyykö se missää vastaavalla tavalla kuin uusi viesti ketjussa?
  22. https://www.bike-components.de/en/ Tuolta saa kans edukkaasti pyöränosia, postit ollu omissa tilauksissa 10e ja toimitus riittävän rivakkaa. (su tilatut osat ollu pe noudettavissa postista)
  23. Felttimies vastasi Sulo:n viestiin alueella: Yleinen
    Harjoittelu osiolle voi varmaa vapaasti tehä oman pyöräilylenkkejä koskevan päivä/viikkokirjan tai mikä nyt sille hyvä nimi olisikaa..? Sinne vois esim. linkittää omia ajojaan jne. muitten nähtäviksi. Jos saatas tätä foorumia vähä aktiivisemmaks samalla, ei varmaa ois sekää pahitteeksi?
  24. MEGAEXO BB-4000 Waikka ebaystä.. http://www.ebay.com/itm/MOVIMENTO-CENTRALE-FSA-MEGAEXO-BB-4000-68MM-19MM-BOTTOM-BRACKET-/282524046167?epid=1553508061&hash=item41c7bed357:g:3xEAAOSwiQ9ZQHyO

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.