Reputation Activity
-
Felttimies got a reaction from Sulo in Hybridipyörä päivittäiseen käyttöönKumpikii varmaa ajaa asiansa, koeajolle suosittelen menemää ainaki enneku tilailee mitää summan mutikassa..
-
Felttimies got a reaction from Sulo in Kysymyksiä tuubirenkaiden käytöstäIte oon repiny teipit tuubeinee irti, periaatteesta laitan kaikki uutta kerralla ku on tollasta "kulutuskamaa" enkä ota sitä riskiä et tuubi ois huonosti kiinni jostai kohti vannetta.
-
Felttimies got a reaction from Sulo in Kysymyksiä tuubirenkaiden käytöstä- Ite käytän teippiä, ajanu kohta 3kesää teipatuilla tuubeilla, no problems!
- Kerra tuubi puhennu eestä, laitan tuubeihi tubeless litkut aina sisää, tääki puhkeemine hilliinty sen litkun ansiosta joten sain ajettua kotia renkaan menemättä täysin tyhjäksi. En korjaile, roskii jos reikiä. (myös varatuubi penkinalla mukana aina)
- Ite käytän tällästä teippiä, Velox Jantex 76, koska se muovinen suoja teipin päällä irtoo helposti ja kestää irtivetämistä hyvin ku tuubi on paikallaan. Litkuna perus stans no tubes
- Tuubisuositukset varmaa kannattaa kattoa googlella, mitä käytetää missäkin, ite ajoin viimekesän vittorialla, ei kestä kulutusta ku paskat tiet. Nyt menossa contin sprinter, toistaseks ok.
-
Felttimies reacted to Sulo in Onko kokemuksia Jyväskylän Ride-liikkeestä?Alkuaikoina timanttinen, mutta nykyisin palveluherkkyys ainakin laskenut. Viimeksi kun vierailin, niin ei herralla edes perse noussut penkistä, että olisi tullut avustamaan. Tilasin romut netistä.. Samoja kokemuksia kavereilla.
Asiansa osaavia kavereita kuitenkin, kunhan vain juttuun pääsee.
-
Felttimies reacted to IncBuff in Pitkät lenkit (yli 3h)Eihän tuossa tietenkään mitään kieli vyön alla lenkkiä kestä lähteä tekemään, mutta sellaista rauhallista dieselmäistä jyskytystä.
-
Felttimies got a reaction from Sulo in KehityskeskusteluJoo toimii, pidin siellä tota omaa alkuu mut pääpaino ku on enemmä ja enemmä pyöräilyssä ni siirrytää aiheesee kuuluvalle foorumille. Sain myös kaikki juoksutavotteet nakuteltuu ni juoksuinto vähä lakas samalla.
e: siirränki noi ajopäiväkirjaprojektit tonne omalle palvelimelle kotisivujen kylkee, harrastusmielessä tulee tusattua noita ni samalla testaan ton blogihomman...
-
Felttimies reacted to IncBuff in Bike ComponentsTää on ollut jo pidempään luottotoimittaja. Kerran DHL hukkasi paketin, mutta se ei ole varsinaisesti liikkeen vika ja muuten ei ole ollut mitään valittamista. Varmaan 15-20 kertaa tullut tilattua tuolta jotain.
-
Felttimies got a reaction from Sulo in KehityskeskusteluKiits. Kyllähä tuo pyöräily on lähellä sydäntä.. Pitää alkaa tota "blogia" pitämää yllä kannatusmielessä, tiiä vaikka saatas muitaki aktiiveja tekemää samoin..
-
Felttimies reacted to Sulo in KehityskeskusteluSisältövirrassa näkyy, pystyy seuraamaan ja ilmoitusaaetuksia voi säätää.
Melko reilusti sulla tullu urheiltua
-
Felttimies got a reaction from Sulo in KehityskeskusteluHarjoittelu osiolle voi varmaa vapaasti tehä oman pyöräilylenkkejä koskevan päivä/viikkokirjan tai mikä nyt sille hyvä nimi olisikaa..? Sinne vois esim. linkittää omia ajojaan jne. muitten nähtäviksi. Jos saatas tätä foorumia vähä aktiivisemmaks samalla, ei varmaa ois sekää pahitteeksi?
-
Felttimies got a reaction from VSS in Pitkät lenkit (yli 3h)Eile vuoden toka 100+ lenkki, yhekerra piti pysähtyy keske matkan tepastelemaa sukkasiltee ku varpaat senverra jäässä et alko tunto menemää. En lähteny ku tuplasukissa liikenteesee, keli hämäs senverra, näytti lämpimältä mut viileetä oli varpaitten osalta. Eväinä banaani + joku lidlin sportyfeel patukka (se pienempi)
https://www.strava.com/activities/984146502
-
Felttimies got a reaction from VSS in Pitkät lenkit (yli 3h)Tossa oma kilometrikisan avauspitkis; http://www.strava.com/activities/965961599
Juomana menee iha urheilujuoma ja siihen hieman liuotettuna hunajaa jotta saa energiaa, muita eväitä matkalla ei vielä tartte kuha huolehtii et aamupala on riittävä.
-
Felttimies reacted to Lauha in Maantiepyörän rengaspaineetMiulla pitää täysjoustomaasturissakin olla satulan paikalla sohva ettei herkkään peppuun vaan satu. XD
-
Felttimies reacted to Lauha in RunkoprojektitNämä jäsen J_K:n tekeleet ovat käsittämättömän hienoja taidonnäytteitä mielestäni. Samaisia projekteja kyttäilin jo toisaaltakin, eräältä foorumilta. Se on miusta erittäin arvostettavaa, kun käsistä löytyy tällaisia taitoja. Erityisesti se tuhtipyörä jäi mieleeni.
Voisi sanoa vaikka että "tykkään!"
-
Felttimies got a reaction from Jyrchi in KehityskeskusteluOisko jhyvä idea tonne yläpalkkiin missä valikot -> [keskustelu galleria jäsenet] lisätä myös valikko [tori] mistä pääsisi suoraan fillaritorin puolelle?