Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Mulla on yhdessä pankissa tilanne, pakkitunnukset toimii omalle tilille, mutta muu mobiilivsrmennus on blokattu, koska vanha passi. Jos olisi passi ollut yli vuoden vanha, niin ei sitten pääsyä edes omalle tilille. Tili suljettiin aikanaan, tilanne syntyi kun sähläsin liian monta kertaa vanhan tunnuslukuortin kanssa.

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Jep, kaljat on loppu. Luulin että olisi luokkaa puolikas laatikko, ei ollut kuin kaksi tölkkiä ja kaksi lonkeroa, joista toisen eilen.

Onneksi on 1,5 ltr punkkupussukka jemmassa, sitä sitten.

Rouva taas sotkusta pahana kun tulee viikolla käymään.

Siis se äkänen Rouva vituttaa, muutoin pärjäilen kyllä :)

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Äijä on ihan hulluna tehnyt kotona vaikka mitä hommia mitä nyt ollaan kuultu ja silti rouva ei tykkää. Höh.

Itseä ei tällä hetkellä ketuta mutta väsyttää. Taidan lähteä jo nukkumaan. Viime yönä menikin kaverin juhlissa ja kotiinpaluussa 02 asti.

Kirjoitettu

Tämmöstä se on elo kurissa ja nuhteessa.

Sitten kun pääsee vapaasti laitumelle ilman valvontaa, niin laukaksihan se menee.

Ärtymystä lienee kasvattanut keittiön pöydän punaviinin läträjäljet ja siitä vaha epäilys, että on juopoteltu.

Havaittujen evidenssien valossa tuota oli varsin vaikea lähteä kiistämäänkään, silti parhaani yritin, mutta huonolla menestyksellä.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Mä kyllä käännyn rouvan puolelle kun duunarilla ei ole edes WD-40stä tai kuusiokoloavaimia... hyvä että vähän vahtii :D 

Kirjoitettu

Kuusiokoloavain olisi ollut, mutta ketjuruoska ja pakan avain kotona kellarissa.

WD-40 korvikkeena olen käyttänyt 013 Kossua, se on pitänyt nivelet vetreinä.

Kirjoitettu

böö, se aiempi avatar oli kiva ja oli kiva tulla palstalle, olen niin pettynyt...hyvä että vettä sataa nyt eikä esimerkiksi tiistai-aamuna.

että puremaa vaan sullekin

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Suomessa on 37 erilaista kimalaista.
Ne on kuningattaria mitä meidän huushollissa tokkuraisina haahoilee.
Ulos päästyään ne etsivät pesäkolon, munivat sinne ja perustavat oman yhteiskunnan. Petihommat ne on hommailleet kuhnureitten kanssa jo kesän lopulla, talvehtimispaikan ne hakevat jo elokuun lopusta.
Jostain syystä ne suosivat tätä meidän hataraa tölliä, mutta se sopii mulle ja ihan ilolla heitä täällä majoitan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.