Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Mulla on yhdessä pankissa tilanne, pakkitunnukset toimii omalle tilille, mutta muu mobiilivsrmennus on blokattu, koska vanha passi. Jos olisi passi ollut yli vuoden vanha, niin ei sitten pääsyä edes omalle tilille. Tili suljettiin aikanaan, tilanne syntyi kun sähläsin liian monta kertaa vanhan tunnuslukuortin kanssa.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Jep, kaljat on loppu. Luulin että olisi luokkaa puolikas laatikko, ei ollut kuin kaksi tölkkiä ja kaksi lonkeroa, joista toisen eilen. Onneksi on 1,5 ltr punkkupussukka jemmassa, sitä sitten. Rouva taas sotkusta pahana kun tulee viikolla käymään. Siis se äkänen Rouva vituttaa, muutoin pärjäilen kyllä Muokattu: 27. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Äijä on ihan hulluna tehnyt kotona vaikka mitä hommia mitä nyt ollaan kuultu ja silti rouva ei tykkää. Höh. Itseä ei tällä hetkellä ketuta mutta väsyttää. Taidan lähteä jo nukkumaan. Viime yönä menikin kaverin juhlissa ja kotiinpaluussa 02 asti.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Tämmöstä se on elo kurissa ja nuhteessa. Sitten kun pääsee vapaasti laitumelle ilman valvontaa, niin laukaksihan se menee. Ärtymystä lienee kasvattanut keittiön pöydän punaviinin läträjäljet ja siitä vaha epäilys, että on juopoteltu. Havaittujen evidenssien valossa tuota oli varsin vaikea lähteä kiistämäänkään, silti parhaani yritin, mutta huonolla menestyksellä. Muokattu: 27. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Päivittäin lähetän kuvaraporttia mitä on päivän mittaan duunattu. Tänään tuli varaston duunauksista jopa kehuja
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Mä kyllä käännyn rouvan puolelle kun duunarilla ei ole edes WD-40stä tai kuusiokoloavaimia... hyvä että vähän vahtii
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Kuusiokoloavain olisi ollut, mutta ketjuruoska ja pakan avain kotona kellarissa. WD-40 korvikkeena olen käyttänyt 013 Kossua, se on pitänyt nivelet vetreinä.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta WD-40 pitäs kieltää ja käyttää tilalla Ballistolia. WD-40 haisee. Hyh
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Onnex toi 013 jäi vielä sallittujen aineiden listalle, sitä nimittäin löytyisi vielä :)
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20233 vuotta böö, se aiempi avatar oli kiva ja oli kiva tulla palstalle, olen niin pettynyt...hyvä että vettä sataa nyt eikä esimerkiksi tiistai-aamuna. että puremaa vaan sullekin Muokattu: 28. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20233 vuotta Suomessa on 37 erilaista kimalaista. Ne on kuningattaria mitä meidän huushollissa tokkuraisina haahoilee. Ulos päästyään ne etsivät pesäkolon, munivat sinne ja perustavat oman yhteiskunnan. Petihommat ne on hommailleet kuhnureitten kanssa jo kesän lopulla, talvehtimispaikan ne hakevat jo elokuun lopusta. Jostain syystä ne suosivat tätä meidän hataraa tölliä, mutta se sopii mulle ja ihan ilolla heitä täällä majoitan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään