Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20233 vuotta Ja siis se, että jo ystäväksi tulleen vakioasiakkaani syöpä on levinnyt. Ei kertakaikkiaan ihan järkyttävää. Sitten tämä Ukrainan vesikatastrofi.
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20233 vuotta Jos on tarkoituksena tulla perheen kanssa Helsinkiin lomalla, niin sanompa vaan että ei kannata. Ihan joka saatanan pääkatu on auki, joukkoliikenne on sotkettu, autolla ei pääse mihinkään. Jengi huristelee yksisuuntaista fillarikaistaa väärään suuntaa potkulaudalla. Koko paikka on aivan sekaisin, niin että kyllä vituttaa.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta Sanotaan että vähän ärsyttää kun "aina" tuulee, olisi hieno keli lähteä fillaroimaan, aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta mutta sitten pitää tuulla 6m/s niin eipä enää kiinnostakkaan, vähän myös ketuttaa kun loma lopuu niin alkaa ne +20c kelit, kiva mennä töihin hikoilemaan... Muokattu: 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Nickname
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta Sormi ( tämä koukistunut) on tulehtunut. Nyt huomasin kun on turvonnut ja punoittaa. Lasta helpottaa oloa, samoin kylmä. Onneksi kotona on antibioottikuuri, joka soveltuu tämmöiseen.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta 4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Sormi ( tämä koukistunut) on tulehtunut. Nyt huomasin kun on turvonnut ja punoittaa. Lasta helpottaa oloa, samoin kylmä. Onneksi kotona on antibioottikuuri, joka soveltuu tämmöiseen. Olisiko se tulehdus vaivan alkuperäinen syy ? Ja pöpö on sitten todennäköisyydellä x ? Reumaattinen artriitti, liipasinsormi jne. tää meneekin essonbaarianalyysin yli 😷 Ei sitten välttämättä olekaan antibioottihoitoinen. PS. Ihan hurjia juttuja apotheken-umschau-sivustolla. ACEn estäjä voi laukaista SLE:n. Tätä ei varmaan lue suomeksi missään. Minäkin söin acen estäjää (verenpainelääke) 5 vuoden ajan, kunnes tuli allergisia reaktioita. Muokattu: 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta Siinä sormessa on pieni haava, siittä varmaan saanut alkunsa. Käsikirurgia tämä ei kumminkaan tarvitse, peruin sen ajan.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta Kohta sen näkee... Rekku eläinlääkärissä turvonneen jalan takia ja vakuutus loppui eilen... 😖 Vakuutus loppuu siis automaagisesti sen vakuutuskauden lopulla, jonka aikana rekku on täyttänyt 10v, joten ees köyhäilystä ei ollut kyse.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta Isälle hommattiin vapuksi uus Canyon ja on nyt innostunut polkemaan lähes päivittäin. No nyt siitä oli jarruletku paukahtanut kahvasta irti jarruttaessa. Onneksi ollut sattunut mitään, mutta kyllähän noiden kuuluis toimia vähän pidempään perkele.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20233 vuotta Vajaa 400eur ELL-laskua. Nyt vähän ketuttaa em. syystä. No, elämä on.
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta Ihmis- ja eläintohtoroinnin eroja: Eläinlääkäri ei voi haastatella potilasta, joten diagnoosin pitää perustua tutkimuksiin. Eläinkohtaisesti on eroja, miten paljon (=kalliilla) tutkitaan. Ihmispuolella X1:tä ei anneta ihan herkästi. Lääkärin omat kompleksit saattavat päästä vaikuttamaan ihmispotilaan diagnosoimiseen - kaikki vieras oireilu mahtuu luulotaudin ja psykiatrian puolelle. Borrelioosi tuli laajemmin tietoon n. 1980. Sitä aiemmin sairastuneille lienee laitettu diagnoosiksi ties mitä. Mulla on ollut jo pitempään mielessä, että seuraavalla kerralla menen eläinlääkärin vastaanotolle. Yx nuoruudentuttu (nykyään EL) sanoi, että ihminen on vain yksi eläinlaji lisää. Terve kilpailu potilaista lisääntyisi, kun osa EL:stä erikoistuisi itsensä kaltaisiin lajeihin. Muokattu: 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta ^ vai kilpailu potilaista, mua harmittaa kun kuulemma joka paikassa ( tk, autokoulut..) suositellaan että menkää €L, tuntuu että olen Pirkanmaan ainut kun näitä ajokorttitodistuksia tekee. Ja kyllä sormi vaan koukistunut on ( ei tosin enää 90asteen kulmassa) ja ilman tukiteippiä tuntuu pinkeeltä turvotuksen takia. Mutta samaa mieltä; suolisto-ongelma olisi selvinny heti jos vaan joku olisi edes katsonut masua. Tekisi mieli kertoa koko juttu mutta jos nyt ei sitten kumminkaan...vein sitten yksityispuolella tehdyn leikkauksen leikkauskertomuksen Taysin lääkärille, tuumi siihen että olen väärentänyt leikkauskertomuksen. Just osaankin selostaa mitä paksusuolenpoistoleikkauksessa tehdään, ja jostain ( 1996) saan Diakonissalaitoksen logolla papereita ja niihin leikkaavan kirurgin leiman... Muokattu: 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu leikkaava, ei eikkaava...
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta Joo, monesti funtsinut tota samaa, että elukkatohtorin homma on ihmistä moninkerroin haastavampaa, se kun vaikkapa koni, ei se mitään kerro mistä vihloo ja miten alko. Sitten taas vaikkapa hampsterilla, sillä on ihan eri vaivat ja lehmälläkin niitä masuja on useampikin. Silti elukkatohtori ei saa ihmistä parannella. Se ihmetyttää.
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta 18 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Isälle hommattiin vapuksi uus Canyon ja on nyt innostunut polkemaan lähes päivittäin. No nyt siitä oli jarruletku paukahtanut kahvasta irti jarruttaessa. Onneksi ollut sattunut mitään, mutta kyllähän noiden kuuluis toimia vähän pidempään perkele. Tollasta ei kuuluis käydä missään tapauksessa. Onneksi ei tullut loukkaantumista!
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Joo, monesti funtsinut tota samaa, että elukkatohtorin homma on ihmistä moninkerroin haastavampaa, se kun vaikkapa koni, ei se mitään kerro mistä vihloo ja miten alko. Sitten taas vaikkapa hampsterilla, sillä on ihan eri vaivat ja lehmälläkin niitä masuja on useampikin. Silti elukkatohtori ei saa ihmistä parannella. Se ihmetyttää. Viidakkoperhe- sarjassa kyllä oli pari kertaa että tämä pää-eläinlääkäri toimi myös ihmis-lääkärinä, mutta ne oli hätätilanteita. Tulin talkoista kotiin niin viereisellä tiellä - kääk! joka puolella höyheniä ja sulkia ja - lokin pyrstö ja verta. Voi ei
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta Ja kyllähän Reinikaisessakin Sulo sai lopulta käymässä olleen elukkatohtorin siinä samalla vilkasemaan kipeetä Emmiä
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään