Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20233 vuotta 4 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Tollasta ei kuuluis käydä missään tapauksessa. Onneksi ei tullut loukkaantumista! Tämän pyörän kohdalla mennyt kyllä viimeistään luotto täysin Canyonin kokoonpanon laatuun. Stemmin ja tangon väliin oli jätetty muovit, ilmeisesti tangon myyntipussista. Satula oli puoliksi irti ja nyt vielä tämä. Näitä sitten mainostetaan, että kuka tahansa osaa kasata ja suoramyynnin edut.
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta Siellä on JO NYT kuuma. Vihaan sadetta kaikissa olomuodoissaan, mutta vihaan myös helteitä. Ja sormi on vaan pinkeä ( jos ottaa tukisiteen pois) ja kärki noi 40 asteen kulmassa alaspäin ( alkutilanne 90 astetta), tukisiteen kanssa tekeminen on suht normaalia, yöllä pidän lastassa. Ja jotenkin vaan töihin meno jännittää. Mitään jännitettävää ei ole ( kun ei meillä käy "sairaita" ) ilmeisesti se että on aikataulutettua toimintaa ( miten ehtii aamulla ajaa...) - yritän puhua itelleni järkeä että rahaa tarvitaan aina, ja kotonako oleminen olisi sitten kivaa?
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: Ja sormi on vaan pinkeä ( jos ottaa tukisiteen pois) ja kärki noi 40 asteen kulmassa alaspäin ( alkutilanne 90 astetta), tukisiteen kanssa tekeminen on suht normaalia, yöllä pidän lastassa. Onko sormen päästä lukien ekan ja tokan nivelen välissä patti, joka liikkuu sitä mukaa kuin sormea taivuttaa ?
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta ^ kiitos kiinnostuksestasi....ei ole. Turvonnut kyllä on, sanoisin että sormessa on "ruusu" ( erysipelas) samantyyppinen kun sääreen tulee, punoittaa turvottaa ja on pinkee. Sen hoitona on antibioottikuuri ( V-pen tai Kefexin) joten otan tähän nyt sitä Kefexiniä. Meen torstaina neurologille, onhan meillä sama peruskoulutus, kysyn olisiko hänellä mitään ajatusta mikä tämä on, ja miksi kärki sojottaa alaspäin. Mulle tulee aina kaikkea outoa, ja parantuminen ( jos edes parantuu) kestää todella kauan. Vasemmassa jalassakin ns. vaivaisenluun kohdalla on kipukohta, mutta rtg kuvissa ei mitään vanhaa murtumaa ( kaaduin, jonka jälkeen se paikka kipeytyi yli 10 v sitten) ei nivelrikkoa tai muutakaan. Särkee oikeastaan koko ajan vähän, usein joutuu laittaan kylmäpussin tassun ympärille. Ei kumminkaan inspiroi lähteä erikoislääkäri/magneettikuvatutkimuksiin, esimerkiksi leikkaus ei todellakaan inspiroi, sitten ei pääse minnekään ja nyt kumminkin voi suht normaalisti mennä.
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta Mites olisi Dupuytrenin kontraktuura? Se tosin kehittyy hitaasti kammenkalvon muutosten kautta. Vaivan nimi tulee Napoleonin jonkun armeijan lääkärin mukaan, joka keksi vaivan havaittuaan joidenkin yli viisikymppisten sotilaiden sormien vääntymisiä.
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta ^ kiitos ja voiei! tämä voi ihan hyvin olla sitä....mutta sormi on kumminkin turvonnut. Jos ei mene ohi niin tarvii sitten kuitenkin tilata aika käsikirurgille.
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja No ei stna. Kesälomaa kulunut vasta muutama tunti ja hyvä pyöräjuttu just loppusuoralla.... Ja ylihuomenna sit voi hypätä oikean pyörän päälle ja käydä testaa ekaa kertaa uudet Bontin kengät jos huomenna jaksaa ne vaan uunissa paistaa ensin. Yeah!
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta Kengät. Uunissa. Wife. => Ei hyvä kombo (osin eihän tuossa alkujaankaan mainittu, että Wife). Itse kuitenkin miettisin parikin kertaa, en edes salaa lähtis yrittämään. Tosin, ei mulla muutoinkaan tarvetta laittaa kenkiä uuniin. Vesalla toki hyvät ainekset kuningasajatusten hautomiseksi. Joku mopon moottorin osat ja APK kuulostaisi jo ihan toiselta ja onhan sellaistakin tapahtunut. Muokattu: 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Jos ei mene ohi niin tarvii sitten kuitenkin tilata aika käsikirurgille. Onko Kisulla sairaskuluvakuutus? Jos on niin ei muuta kuin maailman parhaalle kirurgille heti kun vaan on vähääkään tarve. Noi sairaan ahneet vakuutuslaitokset saa kerrankin maistaa omaa lääkettään. Itse olen saatanasti voitolla vaikka vuosimaksu on varsin miehekäs, mut ei mikään älytön todellakaan.
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 24 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kengät. Uunissa. Wife. => Ei hyvä kombo (osin eihän tuossa alkujaankaan mainittu, että Wife). Nooh, aikoinaan kun hynttyyt yhteen lyötiin niin vastapuoli kyllä tiesi minkälaisen hörhön kanssa lusikat oli yhteen laittamassa. Tosin silloin ei tainnut vielä omassa uunissa paistettavia ajokenkiä olla markkinoilla mut onneksi nykyään ei enää mikään ihmetytä häntä kun saan jotain "loistavia" ideoita kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan. ❤️ WiFe
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta 8 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Onko Kisulla sairaskuluvakuutus? Jos on niin ei muuta kuin maailman parhaalle kirurgille heti kun vaan on vähääkään tarve. Noi sairaan ahneet vakuutuslaitokset saa kerrankin maistaa omaa lääkettään. Itse olen saatanasti voitolla vaikka vuosimaksu on varsin miehekäs, mut ei mikään älytön todellakaan. No ei todellakaan ole. Joskus 80-luvulla tehtiin hakemus, mutta jalkavammoja oli jo silloin ollu niin paljo että olisi tullut vain että käsivammat korvataan. No nyt olisi sitten - ja aika kalliiksi tullut!...senverta on töitä että voin mennä ihan omalla kustannuksellani erikoislääkärille. Torstaina on neurologi ja botox-hoito ( migreenin estohoito siis ). Ja just, juuri oli Aamulehdessä että yrittäjienkin olisi tärkeää voida pitää edes se viikon loma. Jutun mukaan 14% yrittäjistä ei pidä lainkaan lomaa. Telkkarissa taas oli miten työyksinäisyys altistaa masennukselle ja työuupumukselle. Kiitos tiedetään ja on jo.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta Toden totta! Joutomiehenä olen saanut osakseni yksineläjän ja maaorjan ynnä remonttireiskan roolit jolla seurauksena syvä uupumus rankkojen uurastusten päätteeksi. Kyllä hommissa olis ollu helpompaa Menisköhä iltapaskoihin tippa silmässä kuinka "Toimettomana olo johti loppuun palamisen". Mutta ensin kai tarttis olla joku somepersoona status.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta Kenelläkään ei ole niin kiire kuin eläkeläisellä. Mä olen odotellut vastaavaa psykoosia, muttei meinaa tarttua. Somepersoonista: Näyttää siltä, että kun puhuu itsekseen vaikka muodista, kauneuden hoidosta, naismaailman diy-kikoista ja vuorilla patikoinnista, niin saa yli 1 milj, seuraajaa. Näistä 1000 seuraa patikointijuttuja ja loput tätä toista aluetta. Sun pitää alkaa räjäyttämään niitä kiviä, niin eiköhän seuraajasaldo ala kohentua. Kielikin voi olla syytä vaihtaa. Muokattu: 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta 5 hours ago, Jopotuinen said: Mutta ensin kai tarttis olla joku somepersoona status. 1) avaat OnlyFans tilin 2) lataat sinne rohkeaa sisältöä 3) profit!
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta 9.6.2023 klo 18.36, concorde kirjoitti: Vajaa 400eur ELL-laskua. Nyt vähän ketuttaa em. syystä. No, elämä on. Ja tänään vajaa 800eur. 😖 Toivottavasti nyt riitti hetkeksi aikaa...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään