Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Aamulla kun heräilin, jees kello 02 voi vielä nukkua, sunnuntai ja huomena on vapaa....no eikä ole sununtai vaan maanantai ja huomenta taas töihin !! #¤#%

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ja taas joutui vesisateeseen.

Joo siis töissä se kun pyörä ei saa enää olla varastossa lukitussa huoneessa. Nyt on siis keittiössä, laitoin oven lukkoon mutta ei ollut enää kun menin pyörää hakemaan. 
Siis yrittääkö ne nyt vaan savustaa mut pois? Ei voi ymmärtää tota pyörä keittiöön. Sillä jos ja kun tuli kuraa tai vettä tms. niin pyyhin aina ne roiskeet pois ja siivosin myös varastosta jos sinne hiekkaa tms. jäi. EN SIIVOA ENÄÄ.
Entä jos huoneisiin tulee muita toimijoita, haluavat varmaan keittiön jääkaappiin eväitään ( poissa toiminnasta) ja keittää kahvia. Varasto oli tosi hyvä paikka.

Ja kun aloin mennä wc-tiloihin aulassa olevan jonkun ison kasvin takaa, kasvi siirrettiin siten että se reitti on tukittu,  pääsin mukavasti livahtamaan sieltä ja nyt pitää kiertää pitemmän kautta. 

Mä olen ollut koko ajan tämmöinen samanlainen, mutta omistajien päässä nyt joku napsahti, siis koska asenne ja suhtautuminen  muuttui ihan totaalisesti. 

 

Kirjoitettu

Vetelet rehujen siirtämisestä itseesi liittyviä johtopäätöksiä ? Tällä on kai peräti koodikin.

Laske, kuka teistä vetää taloon eniten liikevaihtoa ja päättele siitä, halutaanko susta eroon.

Mut toi sade. Onko Pietarilla on jotain sua vastaan ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^ nyt en ymmärrä, syön kyllä paljon vihanneksia ja salaattia. Ja kyllä tässä saadaan koodi itse kullekin jos oikein kaivetaan...


Kyllä siitä, miten omistajat minuun suhtautuvat, puhuvat ( ei puhuta, laitetaan lapulle) ja kohtelevat voi päätellä aika paljon. Rouva nyt ainakin ottaisi virolaisen tai kenet vaan miespuolisen sinne enemmän kuin ilomielin, ei ihminen nyt yhtäkkiä muutu ja seurannu tilannetta 19 vuoden ajan. Pomoa todennäköisesti hävettää että löi luurin korvaan eikä kehtaa tulla käymään. Vaikka ihan hyvin voisi, en aio palata taannoiseen välikohtaukseen.
Tosin virolainen on onneton tietokoneen kirjoittaja, sanelee käynnit, on todella paljon hitaampaa tekemistä ( ja siinä on Rouvallakin tekemistä kun pitää vielä kirjoittaa ne sanelut....), 
ja minä olen naputellut tiedot potilastietojärjestelmäänkin jo kun asiakas lähtee ja otan heti seuraavan...

Tuntuu että on, ei ollut vielä aika. 3 kertaa sairauden takia ollu ihan että päätätkö luovuttaa vai josko kumminkin...ja valitsin jälkimmäisen. 2017 syksyllä olin jo luovuttamassa, mutta Herra laittoi nahkiaiset auttamaan.
Muutama vuosi sitten verenpaine romahti ja makasin lattialla, oli pelottavan hyvä ja lämmin olo ja näin vain valoa - mutta siinä oli nahkiaiskausi ja kututalkoot tulossa. Kun pääsin ...ryömimään ja mittasin verenpaineen niin 55/36. 

Pitäisi nyt vaan tarkkaan miettiä mitä toivoo - sillä sen saa. 
Kas kun viimeksi toivoin ja rukoilin että "jotain tapahtuisi ja saisin lisää töitä" - tuli korona ja just, lisää töitä.
 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Firman porukalla suunnitellaan taas MTB-lenkkiä. Tekee mieli jättää väliin, kun on taas niin vaikeaa ja osa haluaa ajaa aina sitä omaa kovaa. Ei siinä mitään itse pysyn kyllä noiden kyydissä ongelmitta, mutta mun mielestä se ei ole porukkalenkkien idea, että osa porukasta joutuu miettimään jo ennen lenkkiä kannattaako lähteä.

Kirjoitettu

No kyllä! tämä keskisormen kramppi ei vaan mene ohi, ja vaikka vähän saisi suoristettua, kun alan kirjoittaaan niin menee kärkinivel ihan koukkuun.
Tuli ihan yhäkkiä kun vein vaatteita kuivumaan klo 10 jälkeen.

t. koukkusormi
 

Kirjoitettu

Toi on kyl paha, ei voi näyttää keskarii...  toisaalta jos se olis juuttunut sillain et näyttää keskarii koko ajan, voisi tilanne olla vielä pahempi. 

Joo asiaan, hiukan vituttaa: havahduin että en ole saanut firman joululahjaa. No, joku kälynen, pässinpökkimä huppari, mutta silti. Kyselin ja näin oli käynyt muillekin. Yllättävästi tällänen "menetetty etu" , oli se sitten ämpäri tai joku muu hyödytön roina, harmittaa. 

Kirjoitettu

Siis normaalisti ihminen ei edes ( en ainakaan minä) saa sormea tällaiseen asentoon, että vain kärkinivel taivutettuna. Normaalisti taipuu silloin myös keskinivel ( kokeilkaa!)
Täytyy sitten vaan tilata aika käsikirurgille. Yöksi pistän lastaan.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Meillä Rouva mätkähti Madeiralla ja sillä väänty nimetön sojottamaan n. 45 asteen kulmassa ylöspäin.

Käytiin sitten doc Dinon tykönä, joka ohjasi proteesipajaan ja sieltä sitten varaosat kainalossa terveyskeskukseen jossa Rouva sitten harsittiin läjään.

Puolen vuoden päästä sormi oli taas suora. 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Onko se sormissa noin hankalaa? Mulla on lähtenyt 2x olkapää sijoiltaan, niin vaimo sen on aina kiskaissut paikalleen. 

Kirjoitettu

En ole siis loukannut sormeani mitenkään. Tilasin kyllä Terveystaloon käsikirurgille ajan 20.6. ( jos se auttaisi kun on aika varattu...) ajaminen sujui hyvin, sormi lepää mukavasti kahvaan. Pystyin myös laittaan ruoat ja pesemään hiukset ja tässä olen opetellut kirjoittamaan kynällä ja tällä kotiläppärillä pystyy ihan normaalisti kirjoittamaan.
Vaikuttaa vaan "pinkeeltä" toi sormi.
Mä meen viikon päästä neurologille, botox-hoitoon ( migreeni) kysyn voiko yhden pienen pistoksen antaa sormeen...

 

Juu kurja kesä kun sataa ja tuulee.....ja kohta iskee vastapainoksi +33 asteen helteet. Ja taas kärsitään.

 

Pirkkalainen ja Tamperelainen-lehdet ovat jääneet jakamatta tänne jo 3 viikon ajan. Sitäkin ennen ollut todella monta keskiviikkoa kun ei ole jaettu. Ja uohdin miettiessäni tätä sormiongelmaa, hakea lehdet Citymarketista. Perjantaina niitä siellä enää ole...

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Eipä oikeastaan. Mutta väsyttää aika lailla. Olen paluumatkalla veeärrän kyydissä Kuopion työmatkalta. Meni lähimpien työkaverien kanssa yli yhteen Kuopion illassa ja aika huonosti tuli nukuttua sen jälkeen hotellissa. Varsinainen työpäivä Kuopiossa tänään oli onneksi onnistunut ja aika lyhyt. 14.20 junalla Helsinkiä kohti  

Kirjoitettu

No nyt jo hieman. Juna aivan täynnä ja on hieman kuuman kostea ilma. Ja seisotaan Kouvolassa odottamassa jotain toista junaa. Ilmeisesti vielä 15 minuuttia.

Kirjoitettu

^Positiivista on että näet Cheektownin kohta :D . Jos jaksais niin tulisin asemalle vilkuttamaan... mutta ei jaksa

Kirjoitettu

En hoksannut katsella aseman kohdalla ikkunasta. Katselen läppäriltä koostetta viime viikonlopun ews-kisasta. Aika lailla kyllä kuva on rakeinen ja pätkii kun netti on heikko. No kohta jo Tiksissä ja sit Pasilaan ja junan vaihto vielä kotiin. Kyllähän tää aikaa ottaa. 13.40 lähdin Kuopion toimistolta ja 19.30 arviolta himassa. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.