Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Aikuiset jätkät lättähattujen hommissa. Painakaa sitä punaista luuria kun olette sanoneet ei kiitos. Tai estopalvelu hankintaan. Ihan turha noita on haitata erilaisilla vittuiluilla kun ne vain edes yrittävät tehdä työtä.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ no niin teenkin, kerron asiani että en vaihda ja kiitos näkemiin ja läppä kiinni. Ja näille "koulukiusaamisen puolesta" yms. jotka pyytää rahaa, sanon samoin että ei kiitos. 

Kirjoitettu

Aamulehden yleisönosastolta ote:
"Työssäjaksamisen lisääminen ja hyvän työilmapiirin ylläpitäminen pitäiisiolla jokaisen työnantajan tärkein tehtävä. Sillä kaikki me tiedämme, että jos kesäloma on vuoden ainoa lataushetki, matka jää lyhyeksi."

Joo ei ole kesälomaa tai muutakaan lomaa, pakko tässä on sitten vaan kehittää joku elintärkeä meno että olisi heinäkuussa 4 päivän vapaat. Niin mä teen. 
On ollu raskasta sekä vähäisen, että liian työmäärän takia mutta on tässä jo 19 vuotta kuljettu....


 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
sormi lastassa, tulee virheitä kirjoittaessa...

Kirjoitettu

Olen niin ikään oppinut sanomaan puhelinmyyjille aika alkuun "Anteeksi, mutta säästän meidän molempien aikaa: kiitos mutta ei kiitos. Hyvää päivän jatkoa!" ja luuri kiinni. Win-win, koska myyjältäkään ei tuhraannu tarpeettomasti aikaa turhaan työhön (minun kohdalla).

Kirjoitettu
11 hours ago, Densen said:

Meillä ainakin on ihan pakkokin pitää 2 viikkoa minimissään putkeen lomaa kesällä. 

Joo toi on ihan työehtosopimuseissa säädetty eli kesälomakautena touko-syyskuussa kymmenen päivää yhtäjaksoisesti. Itse pidän syyskuussa ja kesän olen töissä (kun on rauhallista :)

 

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

Kirjoitettu
1 tunti sitten, taski63 kirjoitti:

Olen niin ikään oppinut sanomaan puhelinmyyjille aika alkuun "Anteeksi, mutta säästän meidän molempien aikaa: kiitos mutta ei kiitos. Hyvää päivän jatkoa!" ja luuri kiinni. Win-win, koska myyjältäkään ei tuhraannu tarpeettomasti aikaa turhaan työhön (minun kohdalla).

Monilla niillä taitaa olla joku provikka siitä, jos saavat kerrottua valmispuheensa loppuun. Siksi väkisin jatkavat puhetta. Joku sanoi jopa kuuntelevansa ne just siksi säälistä. Yks tapa olis avata puhelu mutta laittaa se luuri vain pöydälle ja lakata kuuntelemasta. Siellähän höpöttelee ja jossain kohtaa sitten varmaan älyää sulkea yhteyden ihan itse.

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Vähän, kurkkujen taimet kuukahtivat; valitettavasti kesäkurpitsat eivät...

Talouden kasvivastaava on myös etänä yllättynyt.

Kirjoitettu
On 6/14/2023 at 1:55 PM, mgcc said:

Aikuiset jätkät lättähattujen hommissa. Painakaa sitä punaista luuria kun olette sanoneet ei kiitos. Tai estopalvelu hankintaan. Ihan turha noita on haitata erilaisilla vittuiluilla kun ne vain edes yrittävät tehdä työtä.

Jos samasta numerosta tulee 10 soittoa päivässä klo 09 ja 21 välillä niin vittuilulla vastataan kun/jos vastataan. Punainen luuri vastaamatta ei auta, soitot vaan jatkuu. Erittäin kiva jossain ulkomaan reissulla täysin eri aikavyöhykkeellä. Tehköön työnsä mutta voisivat yrittää ymmärtää ettei sitä kymmenettä soittoa päivässä tarvitse tehdä jos 9 edellistä jäi vastaamatta/tuli punaista luuria.

Kirjoitettu

Mulle riittäisi 5 päivän loma kaksi kertaa kesässä, viikko on jo liian pitkä. Mutta nyt olen järjestäny kaksi 4 päivän lomaa kesälle. Ensi viikolla on eka, ja 21.7. alkain toinen. 

Ei neurologikaan tiennyt mikä ihme sormessa on, reuma ei tule vain yhteen sormeen..voisiko olla jännetulehdus ( voi) ja ehdottamani kihti sekään poissuljettu ole. Sain nyt kuitenkin Pronaxen-reseptin ( se nimenomainen lääke auttoi aikanaan varpaan kihtiin) tulehdukseen viittaa kumminkin turvotus ja se että jääpussi tuntuu sormen ympärillä tosi hyvältä. No ehkä pinkeys on ihan vähän helpottanu...fillaroidessa on kuitenkin pakko laittaa lasta, ja pieni lasta se on nytkin. 
Mulla on aina jotain erikoista, ja jos jotain tulee niin se paranee todella hitaasti. Kihti yleensä parissa viikossa - mulla kesti puoli vuotta.

Tämä kuumuus - ei tosin vielä kämpässä mutta laitoin tuulettimet valmiiksi. Ärsyttävää kun muutenkin on tätä tavaraa niin sitten vielä tuulettimet ( tosin sirot tornimalliset).

Kirjoitettu

Pari puhelinmyyjä/asiakas tapahtumaa:

Kanavapakettia myyntihenkilö kauppaa, antenniverkkoon tietty.

45 min lärinää ja toinenkin olut menossa. Saatko näkymään kaapelista?'

 

...tuut,tuut...

Paras oli ehkä edesmenneen HiFi-lehden jäämistön jäljiltä, kun bittipuimurit

eivät iskeneet. Mies kauppasi lehteä paatoksella, ilmaisin halukkomuuteni

hyvin kohteliaasti sisältömuutokseen vedoten. No, sama heebo soittaa vielä

samna päivänä, samalla neutraalilla vastauksella:

Annas olla, ko. myyjä soittelee vielä seuraavanakin päivänä;

kohtuullisen painokkaasti ilmaisin julkaisun sisällön epäkiinnostavuuden,

suosittelin myös poistamaan numeron listoilta. Seuraava soitto samalta

hepulta aiheutti jo painokelvottoman reaktion; tämä epatto soitti vielä takaisin

ja alkoi uhkailemaan liivijengeillä. Oivallista toimintaa?

No, lähettelin sitten viestiä markkinointiin, myös puhelinmyyntiin.

Aika hiljaista oli noilta osin pari vuotta.

Kirjoitettu

Joku aika sitten tuli paljon näitä että "Hei, olet osallistunut kyselyymme/kilpailuun/ olet tilannut meiltä ja nyt haluamme tarjota...." Kysyn siinä että anteeksi, mihin olen osallistunut, muka?" ...no sitä en tästä näe...johon vastaan että ota selvää mihin olen osallistunut ja jatkamme sitten keskustelua. 

Mutta tämä oikean käden keskisormi. Ei tässä juurikaan edistystä ole. Siteen kanssa voi olla ja lasta helpottaa oloa tosi paljon joten ne nyt tässä on. 
Odotan nyt kuukauden ja tarvii sitten mennä erioislääkärille...
 

Kirjoitettu

Lopetin antibioottikuurin - ei olisi kannattanu. Aamulla oikean käden keskisormi oli melkoisen turvonnu, ja kipeä kun painaa > jatkan antibioottikuuria ja ehkä joutuu jatkokuurinkin ( esimerkiksi "ruusu"-infektiossa antibioottikuuri on 3 viikkoa)

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Lievästi. Ei oo palanut iho ees pitkillä lenkeillä tälle kesää mut nysväsin terassinöljyämisen ym pihahommien kanssa 6h niin unohdin tietysti laittaa aurinkoöljyt kroppaan kuten aina teen lenkille lähtiessä. Nyt punottaa ja kirvelee kivasti. Vttu.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.