Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 20232 vuotta Itseään vahvistava kierre tarjolla ? Ukot tarvitsevat vain tölkin olutta. Propralin yleiset haittavaikutukset (voi esiintyä enintään 1 käyttäjällä 10:stä): unihäiriöt, painajaisunet sydämen harvalyöntisyys ääreisverenkierron heikkeneminen hengästyminen lihasheikkous väsymys
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta Aaaarrrggghhh... kahvinkeitin ei toimi - ei ole sähköä! Saatanan Garuna, olette kaivaneet täällä maakaapeleita käkkärämäntyjä kasvavaan kallioiseen maastoon isolla rahalla ja teette sillä isompaa rahaa kuin sähkön siirrolla, ettei mukamas tule myrskyn tähden sähkökatkoja. Ne pylväätkö siellä tuulessa sitten ittekseen kaatuilee? Nyt on silti sähköt edelleen poikki jo eilisestä klo 21.50 lähtien, eikä edes lehti puussa värähdä, eikä salama välähdä. Mutta ne KAHVIT!
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta 27.6.2023 klo 08.00, alpensau kirjoitti: Itseään vahvistava kierre tarjolla ? Ukot tarvitsevat vain tölkin olutta. Propralin yleiset haittavaikutukset (voi esiintyä enintään 1 käyttäjällä 10:stä😞 unihäiriöt, painajaisunet sydämen harvalyöntisyys ääreisverenkierron heikkeneminen hengästyminen lihasheikkous väsymys Niin siis lääke ei ole jatkuvassa käytössä, silloin tällöin varalla, harvemmin kuin kerran viikossa mutta nyt tuli tarve. Ja mitä katselin viime kesäkuun merkintöjä....väsy, väsy. Se väsy lisääntyi ihan oleellisesti 3. koronarokotteen jälkeen. Ja suuri osa on myös henkistä väsymystä/stressiä/ pelkoa tulevasta. Syke on korkea, aina ja kun tulee paha tilanne eli jännittää, tuntuu että syke tulee kaulasta ulos. Aiemmin oli huono ääreisverenkierto, mutta nyt joutuu yöllä käymään huljuttelemassa varpaita kylmässä vedessä kun tuntuu että palaa. Jalat on nyt ihan normaalit, todennäköisin syys että valtava nestehukka ( joo ajelin pitkää lämpöisesssä eikä mitään juotavaa...) Se mihin Propral minulla auttaa - juurikin ei ihan niin sykitä, eikä käsi vapise. Lääkekaapissa on muutamia, tavanomaisia lääkkeitä mutta mikään ei ole sellainen että pitäisi välttämättä vakituisesti joka päivä ottaa. Pienen murusen Triptyliä otan kun auttaa unensaamiseen, ja on samalla migreeninestolääke. Muokattu: 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta ^^ Kahveet syntyi kuin syntyikin keittimellä ilman sähköä Kuumottelin kaasulla nokipannussa vettä ja siitä sitten keittimen suodattimeen. Mutta joo, perse. Itseaiheutettuun vitutukseen tää menee. Se APK sitten nostaa auton perään kun tulikin äkkilähtö kotikulmille jo tänään hakemaan se Bikesterin paketti, kun huomenna pitääkin olla sähköukkelia vastassa. No, eipä se korjaajakaan ole reagoinut sähköpostiini aiheeseen liittyen, taitaa sekin vain makoilla jossain ilman paitaa. Uusi yritys sitten viikon päästä. Edit Carunalla onkin valmiina oikein lomake tuota varten. https://plus.caruna.fi/compensation Muokattu: 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta Tässä säikeessäkös sitä Kisun toimimatonta keskisormea ruodittu? Joka tapauksessa, sen heristelyllekin on nyt sitten määritelty hinta: 2x päiväsakko, aika paljon. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009681704.html
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta Joku viikko sitten oli oikeastaan hauska keskisormitapaus - pk-seudulla tietysti. Vantaalla kehä kolmosella korjattiin yhtä siltaa, valo-ohjauksella vain toinen kaista käytössä. Odoteltiin vihreätä (3-4 autoa) ja kun syttyi, niin menoksi. Sillan puolivälissä tuli yksinäinen volvo vastaan - heppu pysäytti autonsa ja ulos räyhäämään. Koitti kovasti saada 3-4 autoa peruuttamaan, kun luuli itsellään olleen vihreä valo. Luovutti lopulta, mutta keskisormea vielä kaikille. Muoks. rikospaikka Vantaalla. Muokattu: 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta No tänään klo 13.40 on aika käsikirurgille. Vitsit kun jännittää...ja sitten se voi olla että sormi jää tämmöiseksi että pidettävä tukisidettä koko ajan ja jos joskus 5 vuoden päästä paranee. Tai jos se pitää leikata, se tosin sitten vasta talkoitten jälkeen syksyllä. Mietin ensin pahinta. Ja jos pitää leikata, niin on ihan hyvä että on töitä kun yksityiset leikkaukset on vääjäämättä nelinumeroinen luku.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta Mitä Pirkanmaan pahoinvointialueella oikein touhutaan ? Länsi-Uudellamaallakin on leikkausjonot, mutta ne kuitenkin liikkuu. Juur olisin päässyt peruutuspaikalle, mutta pakitin itse. Ukkojen höyläyksistä joka viides epäonnistuu. Pärjää tässä ilmankin. Muokattu: 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kyllä. Pää kipeä. Buranaa ja kahvia siis nyt aamupalaksi. Työpäiväkin vielä.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta Näen sieluni silmillä miten siellä odotetaan, miten kävi..... Käsikirurgi sanoi heti että jaha, ojentajänne menny. Piti sitten käydä kuvissa ( jonne onneksi hänen arvovaltansa ansiosta pääsin "väliin") mutta luupalaa ei ollu irronnu. Nyt on sitten lastassal, ja ikävää tässä on se että ei sitten mennä uimaan ja joka lenkillä pitää olla kurarukkanen mukana koska ei saisi kastua. 6 viikkoa, eli nahkiaiskauden alkuun. Kolmen viikon kuluttua lastan vaihto. Jos ei ole jänteenpäät löytäneet yhteen, leikataan. Kokonaisuudessaan tunti, yllätys oli että vain 400e.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta 47 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Näen sieluni silmillä miten siellä odotetaan, miten kävi..... Käsikirurgi sanoi heti että jaha, ojentajänne menny. Piti sitten käydä kuvissa ( jonne onneksi hänen arvovaltansa ansiosta pääsin "väliin") mutta luupalaa ei ollu irronnu. Nyt on sitten lastassal, ja ikävää tässä on se että ei sitten mennä uimaan ja joka lenkillä pitää olla kurarukkanen mukana koska ei saisi kastua. 6 viikkoa, eli nahkiaiskauden alkuun. Kolmen viikon kuluttua lastan vaihto. Jos ei ole jänteenpäät löytäneet yhteen, leikataan. Kokonaisuudessaan tunti, yllätys oli että vain 400e. Miten ne voi itsestään mennä ne jänteet? Ja miten sitten korjasivat asiaa jos eivät vielä leikanneet. Vai tarkoititko, että leikataan uudelleen jos tällä kertaa ei vielä jänteenpäät löytäneet toisiaan? En pysynyt nyt ihan kärryillä.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta ^ no hyvää päivää luetunuymmärräystä sentään. En minä tiedä miten jänteet meni, mutta näköjään meni, mun tapauksessani kaikkea voi tapahtua. Jos on pieni vaurio ja luusta ei irronnu palaa, jänne voi tuetusti kasvaa uusiksi ( I would rather be a lamprey, tuhoutunut osa kasvaa uusiksi...) ja tätä nyt sitten yritetään.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta ^mutsilla kävi jotain samankaltaista jänteiden kanssa viime vuonna. Eräänä aamuna ei vain yksi sormi toiminut/taipunut ja muutaman päivän päästä samoin kävi toisellekin sormelle. En muista tarkalleen millä nimellä moinen liikkuu mutta kirurgin mukaan ei edes kovin harvinainen (mutsilla toki ikää varmaan parikymmentä vuotta enemmän kuin kisulla). Kirurgi laittoi jänteet kuntoon pienellä operaatiolla ja käsi on jälleen kunnossa. Tosiaan meni niin ettei mitään sattunut, yhtenä aamuna sormi ei vaan toiminut.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Käsikirurgi sanoi heti että jaha, ojentajänne menny. Piti sitten käydä kuvissa Millä tekniikalla kuvannettiin ?
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta ^ ihan tavallinen röntgenkuvaus ( onneksi, muuten olisi ollu kallista ) En mä oikeesti tykkääkään käydä uimassa...vasemmalla kädellä voi tehdä paljon asioita...onneksi ei ole valokuvauksessa tärkeä etusormi...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään