Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Ihan törkeen hitaasti kuluu vika työviikko ennen lomaa. Vähintään pitäis olla jo torstai mutta kun ei ole. 

No torstai on huomena jo, mutta eipä ole töistä lomaa. 
Aina aiempina vuosina on hiljentyny juhannukseen jälkeeen - nyt ei ole. Koko viikko jo ihan täynnä....pakko kehittää "toimenpide" 2 viiikon päähän

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Vr;n toiminta Vituttas. Eka myyvät lipun ja kun menen laiturille juna on peruttu. Myöhästyn jatkoyhteydestä. Lippu ei kelpaa seuraavaan junaan, koska halvemman junan. Ostin uuden lipun. Sain paikan eläinvaunuun. Ei paikkaa matkalaukulle. Konnari täysin kädetön, selittää *ootko toisesta päästä katsonut^ könyän sinne ja eihän siellä ole mitään matkslaukkutilaa myöskään. Pakko jättää laukku oven eteen potkittavaksi ja ihmisten iloksi. Lisäksi matka on sikahintainen. Tästä lähtee reklamaatiota ja junaan en astu ikinä enää

Kirjoitettu
30.6.2023 klo 23.38, Köfte kirjoitti:

Semisiti, pitkän harkinnan jälkeen tilasin verkkoliikkeestä uudet puutarhakalusteet. Kriteerit tiikkiä tai vastaavaa, fsc tai vastaava sertti. Moinen combo löytyikin, rva hyväksyi myös tuotteen.

Tilaus sisään, kaikki hyvin, kunnes DPD:n jälkeen homma siirtyi Postnordille... Huoh... 3 kollia, samalla tilauksella on nyt splitattu kolmeksi eri tilaukseksi. €+*tu. 

 

Niinhän siinä kävi, kuten aavistelinkin. Postnord/OAK kävi kolmena eri päivänä

autoilemassa pihalla; logistiikkaa parhaimmillaan. Erittäin taloudellistakin...

 

 

 

Kirjoitettu

^ Pikkasen on pojilla sitten vielä matkaa... mitä heidän visioihinsa tulee.

Ylipäätään virmojen teeseissä kaikki ilmoittaa tavoitteekseen olla Maailman paras ja suunnan näyttäjä.
Jos kaikki nyt sitten on viittelöimässä suuntiansa, niin mitähän siitäkin tulee. Ja kaikki ovat, ei Suomen, vaan Maailman parhaita. Uskoiskohan?


https://www.postnord.fi/tietoa-postnordista/vastuullisuus/ilmastoystavalliset-kuljetukset-ja-toiminta

v-I3Gt7uG.png

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Iltavuorojen(kin) välissä voisi nukkua vähän pidempään. La - aamu klo 06:45 pärähtää jiirisaha ja vasara alkaa takoa naulaa. Olisiko lieventäviä asianhaaroja, jos "venäläinen ikkuna" sattuisi siirtymään🤔

Kirjoitettu

Cavendishin kohtalo vähän kyrsii. Manx Missilen viimeinen kausi meni sitten tyhmään kompurointiin. 

Kirjoitettu
14 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Uusiin ravintosuosituksiin on survottu joku ilmastovaikutus. Miksi vitussa?

Ihan sama, muut tekee mitä osaa ja tempokisu tekee mitä haluaa - sama ruokailussa, tempokisu syö mikä hyvältä maistuu ja tänään se oli makkaraa ja perunasalaattia,toki aluksi salaattia.

Kirjoitettu
9.7.2023 klo 06.40, mgcc kirjoitti:

Uusiin ravintosuosituksiin on survottu joku ilmastovaikutus. Miksi vitussa?

Eihän se muuten poliittinen viritys olisikaan. (Mtk:n perunakauppa)

Helsingin yliopiston ravitsemustiede: Päivystävä ruokaproffa on agronomi. Sukset pahasti ristissä Antti Heikkilän kanssa. Jos kovin argumentti on se, että mä ole professori, niin huh huh. Varsin analyyttistä.

PS. Jos haluat kattavaa tietoa E-koodeista, Ruokaviraston sivuilta sitä ei löydy. Kaikki lisäaineet ovat tarpeellisia tai ainakin hyödyllisiä. Pitää hakea saksaksi.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
9 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Ei.

No ei edelleenkään! Huomenna vituttanee kyllä... Stnan krapula. 🤮

Kirjoitettu

Vp-mittarista murtui letku juuresta eikä pysty korjaan liimalla. On sen verran liukasta gummia letku et varmaan tehty jostain punpatusta barbarasta. Ostin uuen mittarin ja sen mansikki sopii vanhaan joten nyt on kaksi toimivaa mittaria mut yksi mansikki. Ei kovin ynpäristöystävällistä. vituttaa huonot materiaalit

 

Kirjoitettu
3 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti:

Vp-mittarista murtui letku juuresta eikä pysty korjaan liimalla. On sen verran liukasta gummia letku et varmaan tehty jostain punpatusta barbarasta. Ostin uuen mittarin ja sen mansikki sopii vanhaan joten nyt on kaksi toimivaa mittaria mut yksi mansikki. Ei kovin ynpäristöystävällistä. vituttaa huonot materiaalit

 

Juur katselin Liiterin kassajonossa, mitä tavaraa siinä kassan äärellä on tyrkyllä. Vp-mittari 19,90 tjsp. Aiempien kojeostojen perusteella vastaa varmasti muiden kauppojen 60 € tasoa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.