Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 20232 vuotta 4 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Ihan törkeen hitaasti kuluu vika työviikko ennen lomaa. Vähintään pitäis olla jo torstai mutta kun ei ole. No torstai on huomena jo, mutta eipä ole töistä lomaa. Aina aiempina vuosina on hiljentyny juhannukseen jälkeeen - nyt ei ole. Koko viikko jo ihan täynnä....pakko kehittää "toimenpide" 2 viiikon päähän Muokattu: 5. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 20232 vuotta Vr;n toiminta Vituttas. Eka myyvät lipun ja kun menen laiturille juna on peruttu. Myöhästyn jatkoyhteydestä. Lippu ei kelpaa seuraavaan junaan, koska halvemman junan. Ostin uuden lipun. Sain paikan eläinvaunuun. Ei paikkaa matkalaukulle. Konnari täysin kädetön, selittää *ootko toisesta päästä katsonut^ könyän sinne ja eihän siellä ole mitään matkslaukkutilaa myöskään. Pakko jättää laukku oven eteen potkittavaksi ja ihmisten iloksi. Lisäksi matka on sikahintainen. Tästä lähtee reklamaatiota ja junaan en astu ikinä enää
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta 30.6.2023 klo 23.38, Köfte kirjoitti: Semisiti, pitkän harkinnan jälkeen tilasin verkkoliikkeestä uudet puutarhakalusteet. Kriteerit tiikkiä tai vastaavaa, fsc tai vastaava sertti. Moinen combo löytyikin, rva hyväksyi myös tuotteen. Tilaus sisään, kaikki hyvin, kunnes DPD:n jälkeen homma siirtyi Postnordille... Huoh... 3 kollia, samalla tilauksella on nyt splitattu kolmeksi eri tilaukseksi. €+*tu. Niinhän siinä kävi, kuten aavistelinkin. Postnord/OAK kävi kolmena eri päivänä autoilemassa pihalla; logistiikkaa parhaimmillaan. Erittäin taloudellistakin...
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ Pikkasen on pojilla sitten vielä matkaa... mitä heidän visioihinsa tulee. Ylipäätään virmojen teeseissä kaikki ilmoittaa tavoitteekseen olla Maailman paras ja suunnan näyttäjä. Jos kaikki nyt sitten on viittelöimässä suuntiansa, niin mitähän siitäkin tulee. Ja kaikki ovat, ei Suomen, vaan Maailman parhaita. Uskoiskohan? https://www.postnord.fi/tietoa-postnordista/vastuullisuus/ilmastoystavalliset-kuljetukset-ja-toiminta Muokattu: 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 20232 vuotta Iltavuorojen(kin) välissä voisi nukkua vähän pidempään. La - aamu klo 06:45 pärähtää jiirisaha ja vasara alkaa takoa naulaa. Olisiko lieventäviä asianhaaroja, jos "venäläinen ikkuna" sattuisi siirtymään🤔
Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 20232 vuotta Cavendishin kohtalo vähän kyrsii. Manx Missilen viimeinen kausi meni sitten tyhmään kompurointiin.
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20232 vuotta Uusiin ravintosuosituksiin on survottu joku ilmastovaikutus. Miksi vitussa?
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ Jotkut elintarvikkeet pieruttaa enemmän kuin toiset ja jääkarhut kuolee.
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20232 vuotta 14 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Uusiin ravintosuosituksiin on survottu joku ilmastovaikutus. Miksi vitussa? Ihan sama, muut tekee mitä osaa ja tempokisu tekee mitä haluaa - sama ruokailussa, tempokisu syö mikä hyvältä maistuu ja tänään se oli makkaraa ja perunasalaattia,toki aluksi salaattia.
Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 20232 vuotta 9.7.2023 klo 06.40, mgcc kirjoitti: Uusiin ravintosuosituksiin on survottu joku ilmastovaikutus. Miksi vitussa? Eihän se muuten poliittinen viritys olisikaan. (Mtk:n perunakauppa) Helsingin yliopiston ravitsemustiede: Päivystävä ruokaproffa on agronomi. Sukset pahasti ristissä Antti Heikkilän kanssa. Jos kovin argumentti on se, että mä ole professori, niin huh huh. Varsin analyyttistä. PS. Jos haluat kattavaa tietoa E-koodeista, Ruokaviraston sivuilta sitä ei löydy. Kaikki lisäaineet ovat tarpeellisia tai ainakin hyödyllisiä. Pitää hakea saksaksi. Muokattu: 10. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 9 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Ei. No ei edelleenkään! Huomenna vituttanee kyllä... Stnan krapula. 🤮
Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ Noi hätä. Sillä se lähtee, millä se on tullutkin! Trust me!
Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 20232 vuotta Vp-mittarista murtui letku juuresta eikä pysty korjaan liimalla. On sen verran liukasta gummia letku et varmaan tehty jostain punpatusta barbarasta. Ostin uuen mittarin ja sen mansikki sopii vanhaan joten nyt on kaksi toimivaa mittaria mut yksi mansikki. Ei kovin ynpäristöystävällistä. vituttaa huonot materiaalit
Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 20232 vuotta 3 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti: Vp-mittarista murtui letku juuresta eikä pysty korjaan liimalla. On sen verran liukasta gummia letku et varmaan tehty jostain punpatusta barbarasta. Ostin uuen mittarin ja sen mansikki sopii vanhaan joten nyt on kaksi toimivaa mittaria mut yksi mansikki. Ei kovin ynpäristöystävällistä. vituttaa huonot materiaalit Juur katselin Liiterin kassajonossa, mitä tavaraa siinä kassan äärellä on tyrkyllä. Vp-mittari 19,90 tjsp. Aiempien kojeostojen perusteella vastaa varmasti muiden kauppojen 60 € tasoa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään