Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 20232 vuotta Joo, kyllä, on meinaan vika lomaviikko ja piti "täyttää se mielekkäällä tekemisellä". Nyt sää on paska, vaihtoivat kodinkoneiden toimitusaikaa siten että huomenna ollaan koko päivä passissa (ja Murphy kertoo että tuleeko ne edes...), hokasin etten ole kattonut ryömintätilaa ja öljynnyt puujuttuja, nämäkin on väännettävä tässä, perjantaina olenkin koiravahtina vaimon menojen kanssa... olis pitänyt lähtee jonnekin reissuun vaan. Suunnittelin viikonloppuna minireissua Kouvolaan, mikä lähinnä nyt vituttaa... mitä sielläkin sateessa tekee? Mä ottasin heti tälläsen Groundhog day-henkisen kesän, joka kelautuisi kesän lopussa alkuun. Vois hassata kaikki rahat ja ryypätä terveyden ja kesän lopussa kaikki nollautuisi taas. Miksei tällästä järjestetä, kysyn vaan? Tai mitä jos se onkin, muisti vaan tyhjentyy kans, eikä tota ite tajuu... tätä miettiessä ja sateen loppua venatessa.
Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 20232 vuotta No ei tuukkaan kodinkoneet huomenna, "yllätys". Samapa toi, mielummin otan ne sit joku duunipäivän iltana. Tuskin noi tulee ollenkaan.
Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 20232 vuotta On 7/30/2023 at 2:31 PM, bici74 said: Ei vituta koska LOMA! Huomenna viikon improvisoidulle road-tripille, ei mitään varattuna ja teltta takakonttiin. Rupes vituttamaan ohuesti. Road trip vaihtui paikallisempaan pyörimiseen. Ei silti muuta sitä faktaa että ollaan lomalla.
Kirjoitettu 1. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Lievästi. Kelit vituttaa. Lisäksi vituttaa ajella yöllä Hesan ytimeen lekurille näyttää silmää minne sain jotain moskaa tungettua. Ja nyt sit HUSsin silmäklinikalla päivystyksessä... Vttu. No, ei vakavaa mut vituttaa silti. Lievästi. Lisäksi vituttaa mikä labyrintti tää Meilahti on. Vaikka seisoo oikean talon edessä niin ei löydä sisäänkäyntiä. Vttu.
Kirjoitettu 1. Elokuuta, 20232 vuotta Pillusuihku on muuten kätsy silmämunien putsaukseen. Mulla usein silmissä jotain allergista ja on kuin hiekkaa olis ja visvaa valuu. Vaan kun kunnolla paineella suihkutelee ja pyörittelee silmiä, niin kirvelyt loppuu kuin leikaten. Usein suihkuttelun jälkeen jäänyt sitten sitä vaaleata tahmaa jostain silmäkuopan uumenista klöntteinä ripsikarvoihin kiinni. Kuivuessaan kauhean teräväsärmäistä tavaraa, mitä silmäkulmista tulee kaiveltua, unihiekkaa.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta ^^ Vesalle tsemiä. Ite olen eksynyt TAYS:ssa, miten pääsee neurologian polilta pois? Äiteetä katsomassa, miten pääsen sinne minne jätin fillarin - ja ensin olin etsinyt sisäänkäyntiä vaikka miten, onneksi pyörällä helpompi kierrellä kuin autolla tai kävellen.. No kaikki ok nyt mutta meni vaikeemman kautta. Rataspakka ja ketjut sekä etujarrupalat. Rataspakka ei millään menny, ei kiristy otetaan yksi prikka pois - no löysyy. Ei mene, onneksi kaverin miljoonalaatikosta löytyi ohkasia prikkoja niin lopulta pakka kiinni. Sitten ketjut, olin avannu muovipussin jossa ketjut on ja heitin se kärkiosan roskikseen. Missä on se ketjujen mukana tuleva "tappi" ??? kaveri alkoi sitten etsiä lukkopaloja, mutta pitäisi olla ysin palat. !! honasin että se "tappi" on ehkä siinä minkä heitin roskiin, ja siellähän se oli. Mutta kaveri laittoi sen väärään paikkaan....sitten loppujen lopuksi löytyi kaksi ysin lukkopalaa. Mutta kun kaveri sääti vaihteita, niin pienellä keskiöllä ketjut valahti ihan löysälle. Ketjujen kiristystä. ( joo piti olla semmoinen alle puolen tunnin juttu...) Jarrupalat sentään meni suht mukavasti, ainut vaan että vieläkin hankaa ja laitoin sitten ite leveempään asentoon. Sitten kävin hakeen Nygrenin kalatiskiltä Citymarketista savukalapala ja savulohiherkkua. Hei tuossa on lyhyt jono, kolme tyttöä joilla yksi joku lelu kullakin. Just. Mutta kun lelussa ei ollut hintaa. Siinä sitten kassaneitokainen tavoittelee toista myyjää joka yrittää etsiä minkälaiset lelut, missä.....siis todella kauan. Totesin että tyttö olisi tässä ajassa voinu käydä hakeen hintalapullisen tuotteen....joo onneksi ei ole jäätelöä ostoksina.. Koska tyttöjen ostoksia ei oltu lyöty kassalle, ja hinnan selvittäminen kesti tosi kauan, olisi oikea ratkaisu ollut että otetaan muut asiakkaan ja tytöt sitten kun hinta on selvinnyt. Menin toiselle kassalle. Tosi hankala keli. On nimittäin tosi lämmintä, mutta sadekamppeet pitää olla mukana, ja ne päällä kun ajelee niin kyllä hiostaa. En mä tuonne nyt enää jaksa lähteä vadelmiakaan poimimaan.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Voisiko keskus-/yliopistosairaalat suunnitella samalla tavalla kuin lentokenttäterminaalit ? Kilometrin pitkä halli, jossa on liki mahdotonta eksyä. Raitiotie kellariin. Kappeli ja krematorio vastakkaiseen päätyyn kuin sisääntulo. Kriittisimmät erikoisalat lähemmäs krematoriota. Muokattu: 2. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Päivystykseen pyrkivät, terveemmän oloiset ohjataan ovelle, jossa lukee joukkosidontapaikka. Oven takana soitetaan nauhaa, jolla kärsivät huutavat kivusta.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Taitaa olla sama joka paikassa, mutta Lahdessa päivystyksessä kun kävin viimeksi, niin jono oli 8 tuntia. Siellä oli vuolaasti verta valuva äijä, joka katsoi ilmeellä että "eikö kukaan auta". Ei auttanut. Olin sukulaisen kuskina, joka tiesi jonosta, sanoi että mene vaan kotiisi odottamaan. En voinut uskoa tätä, mutta onneksi lähdin. Hain sitten vajaan kymmenen tunnin jälkeen hänet kotiinsa. Tästä ainakin itselle seuraa se, etten mene ko. paikkaan ikinä omin jaloin. Jos tajuttomana vievät, okei. Muussa tapauksessa joko yksityinen tai sitten kärsitään ja otetaan vaikka muutama pullo itselääkitystä.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Viimeksi 3 vuotta sitten allerginen reaktio ja huuli turpoi about 5cm paksuiseksi...ensin terveyskeskukseen, jossa nuori mieslääkäri ei tietenkään voinut ottaa mun omaa diagnoosia allerginen reaktio todesta...mulla on joku HANE-tauti. Tayssiin. Soitin isäni kuskaamaan. Laitettiin tippaan, ja sain 2 Panacodia kun jalka oli toimintakyvytön adrenaliinipistoksen ( ite ) jälkeen. Ja sitten ei mitään, mulla on kuulemma joku vaikea munuaisten vajaatoiminta ja diabetes ja pitäisi jäädä osastolle ( > pahin painajaiseni). Ei rutilus sentään, me lähdetään kotiin. Kortisoni auttoi, onneksi oli varalla.. En kyllä vapaaehtoisesti lähde Täyssiin, kuolen mieluummin kotona. Muokattu: 2. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 3. Elokuuta, 20232 vuotta 15 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Viimeksi 3 vuotta sitten allerginen reaktio ja huuli turpoi about 5cm paksuiseksi...ensin terveyskeskukseen, jossa nuori mieslääkäri ei tietenkään voinut ottaa mun omaa diagnoosia allerginen reaktio todesta...mulla on joku HANE-tauti. Allergioissa on aikamoinen metsästäminen. Mulle ei sovi monet ruoan lisäaineet, varsinkaan säilytysaineet. E202, 211 ja sulfiittiryhmä etunenässä. Liiterissä myytävissä tuotteissa on vaikka mitä, vaikkei niistä ole mainintaa tuoteselosteessa. Eräs koillismaalainen meijeri läträä tuon 202:n kanssa vähän liikaa. Säilykekurkut hazart ! PS. Forssan perunasalaatti: Ainesosat .... kaliumsorbaatti, natriumbentsoaatti. Siis E202 ja 211. Muokattu: 3. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 3. Elokuuta, 20232 vuotta ^^ allerginen reaktio on tullut kolmasti. Ensin en tiennyt, mutta kädet täynnä tavaraa niin otin avaimen suuhun > huuli alkoi turvota. Toisen kerran vahingossa otin virkkuukoukun suuhun kun tuli ongelma siihen virkattavaan ja käsillä oli taas muuta tekemistä. Nämä meni itekseen ohi, ei ollut paha reaktio. Mutta tämä viimeisin, en kyllä yhtään tiedä miten tuli. Söin töissä vaan banaanin ja join kaffetta, ja banaania olen myöhemminkin syönyt ongelmitta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään