Kirjoitettu 6. Elokuuta, 20232 vuotta Miten sen nyt ottaa. Huomenna töihin 5vk kesäloman jälkeen. Sen verran kävin työpostia lukemassa, että onko aamulle jotain tärkeitä palavereita tiedossa niin firma on näemmä viikko sitten maanantaina aloittanut muutosneuvottelut kesälomasesongin päättämisen kunniaksi. Ei nyt silti niin kamalasti edes vituta. Muokattu: 7. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 7. Elokuuta, 20232 vuotta ^ olisihan vaikka viikon loma kiva. Mutta se tietää ettei ole senjälkeen töitä. Nyt on ollu 2 kertaa 4 päivän pituinen viikonloppu. Tarvii varmaan syyskuussakin olla joku "elintärkeä meno" perjantaina. Kipeeksi ei viittisi yhtäkkiä tulla kun se tietää ihan älytöntä aikojen perumista, mutta jos tietysti oikeesti tulee... Onhan se tietysti kiva että on töitä. Mutta kyllä se vaan usein rutilustuttaa kun on sitä samaa koko ajan, kysellä näkötaululta mitä näkee ja pyytää piirtään "pyöreänmuotoinen kellotaulu, siihen numeroilla kaikki tuntinumerot ja viisarit näyttämään aikaa kymmentä vaille kaksi". Usein lukee juttuja...työssä on kivaa ettei kahta samanlaista päivää ole. Mulla on kaikki päivät ihan samanlaisia. Ainoa hyvä ( ja se on kyllä kumminkin iso hyvä) että tämän helpommalla (työllä) rahaa ei tule. Ja todella paljon mieluummin tällaista tuttua ja turvallista työtä kun päivystyksessä jännittää ensiapupotilaita!
Kirjoitettu 7. Elokuuta, 20232 vuotta No vähän. Eka työpäivä, yksi parhaista työntekijöistä vaihtoikin kesällä firmaa, nyt se on pomon mukaan mun ongelma löytää uusi tekijä.... hetkinen?
Kirjoitettu 7. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Kyllä. Ensin sataa joka *idun päivä about ja sit kun ei sada niin on >30 lämmintä ja kosteusprosentti >90. VMP. Missä ne 18-21 asteiset kuivat, puolipilviset, tuulettomat ja kuivat päivät häh? 😡 Katsonut sääennusteita "sillä silmällä" nyt viikon ajan ja lupasi kokoajan päivälle X hyvää keliä joten kinusin lomapäiväksi ko päivän jotta voisi käydä ajelee vähän pitemmän siivun ihan reteesti arkipäivänä niin sillä samalla sekunnilla kun lomani pyysin, oli Foreca päivittänyt kelin auringosta täysin sateiseksi päiväksi. VTTU! (Edit: "sillä samalla sekunnilla" = "30min loma-anomuksen laiton jälkeen") Muokattu: 7. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20232 vuotta 5 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Kyllä. Ensin sataa joka *idun päivä about ja sit kun ei sada niin on >30 lämmintä ja kosteusprosentti >90. VMP. Missä ne 18-21 asteiset kuivat, puolipilviset, tuulettomat ja kuivat päivät häh? 😡 Älä muuta virka! ...ja kovaa tuulta koko ajan. No, pääsee ainakin fillarilla töihin ja voi tulla enempikin ajelua. Mutta kuuma siellä oli jo nyt, ja kääk! kova tuuli. Mutta Forecan sääennuste muuttuu päivän aikana monta kertaa ja yhtään ei tiedä mitä ylihuomenna.
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20232 vuotta Kyllä: kattelin mitä vittua on piirrelty asvalttiin punasella juurikin meidän tontin kohdalle... postilaatikossa oli lappu että huomenna kaivavat kadun auki kun joku naapuri oli halunnut valokuidun. Pahoittelevat häiriötä ja urakka ohi vuoden loppuun mennessä. Tossa menee juurikin kaukolämpöputket, niin jo on ihme josseivät niitä katkase, ainakin vesi tai sähkö menee. Koiralle tulee tukaalat päivät kun pelkää kolinoita varmaan... ja minkä takia? 2 lappua "meille tulee valokuitu" näin naapurustossa... loppuvuosi sitten tollasta, ei hyvää päivää. Kuka edes haluaa valokuitua kun et voi kohta ostaa liittymää ilman 5G-dataa, josta maksat jonku 30e kuussa anyway?
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20232 vuotta Meillä oli toi sama "uhka" , eli sekä sähkö, että teleyhtiö oli käynyt maalaamassa meidänkin pihan kivetystä (prkl) ja puskia. Soittelin läpi sitten noita toimijoita ja lopulta sain tiedon, että se ainoa kuituasiakas meidän tiellä olikin vedetty takana menevältä tieltä takapihojen puolelta, eikä katua siis ilmeisesti revitäkään auki. Ketuttaa vähän kyllä ne merkinnät, varsinkin pihakiveyksessä
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20232 vuotta Korvausvaatimusta vaan sinne... eihän noilta tod.näk. ikinä mitään saa, mutta ehkä jonkun vipuvarren tyyliin "miksette ole maksaneet sähkölaskua? - no teiltä on vielä pihakivet putsaamatta"
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20232 vuotta Meille tuli kuitu pari(?) vuotta sitten ja on edelleen ilmainen, ainoastaan KTV maksu menee, oliskos se joku 9,99 €/kk. Mutta ilmaisia lounaita ei ole, lounaslaskua odotellessa. Kuituhan oli taloon vedetty jo joitain vuosia sitten. Joka halusi, niin sieltä sitten omalla kustannuksella kämppään. Nyt sitten tuli tarjous, että vaihdetaan talon pääte toiseksi ja kaikille veloituksetta kuparia myöten yhteys kämppään. 30 M on kaistan leveys ja rahalla saa lisää. Pihvi on kai tässä se, että nyt asennettu talopääte estää kilpailevien yhteyksien tulemisen, talossa kun on jo yksi kuitu joka kattaa kaikki asunnot. Sitten kun on se monopoli saatu, on se lounaan laskun aika. Muokattu: 8. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta Rutiluksen rutilus sentään. TAAS sataa - ja olen paremmalla pyörällä liikkeellä. No en mene sitten kamerakaupan kautta. Sadetakkia ja pitkät housut sitten vaan ylle ja kotona pyörän pesu....tai onhan tässä vielä reilu tunti töissä.
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta Sadellut pitkin päivää, joutenoloa sitten. Tarttee varmaan turvautua dekkariin.
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta ^ sade ei ole este, mutta ei sateella pidempiä ajeluita viitti....
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta 6.8.2023 klo 18.39, IncBuff kirjoitti: Miten sen nyt ottaa. Huomenna töihin 5vk kesäloman jälkeen. Sen verran kävin työpostia lukemassa, että onko aamulle jotain tärkeitä palavereita tiedossa niin firma on näemmä viikko sitten maanantaina aloittanut muutosneuvottelut kesälomasesongin päättämisen kunniaksi. Ei nyt silti niin kamalasti edes vituta. Lomalappu tuli. Toisaalta vituttaa, toisaalta ei. Onpahan aikaa fillaroida.
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta ^Ohhoh... melkein itse toivoisi moista kohtaloa, toisaalta taas ei. Osaan ehkä vähän samaistua. Jos nyt vähääkään olen ymmärtänyt alasi oikein, ei uuden työn löytäminen ole kuitenkaan mahdottomuus.
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta Noh joo. Veikkaisin että puhelinsoiton takana on pari työpaikkaa. Ei voi tietää ennen kuin soittaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään