Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

No joo, kumma flunssa, lintuflunssa varmaankin.
Day1
Torstaita vasten yöllä alko
Maksa alko kipuilemaan ja teki sitä pari päivää
Day2
Toisena yönä tuli ruokatorven suonenveto, aika mielenkiintoinen. Siihen vaan kaulan ja rintakehän vääntelyä torven suoristamiseksi. Veden lipittely auttoi hieman, kun lihaksistolle perinteisempää puuhastelua, mutta määränsä sillekin. Puolisen tuntia tuon kanssa meni.
Day3 
Kolmantena yönä suonenveto iski sitten tuonne loppupään suolistoon, sieltä kipu ja tuska jatkoi jalkapohjaan asti. Erilainen kehon vääntely saattoi auttaa tai sitten ei. Puolisentuntia kai tuossakin meni.
Day4
Eilen lihaksisto kauttaaltaan kuin junan alta vedetty ja hengästynyt olo keuhkoputken ärsyyntymisen tähden. Pienestäkin puuhastelusta armoton hiki.
Illalla alkoi lämpö nousta ja kohdassa 37,8 otin 1x Burana 600 ja 1x Panadol 1000.
Day5
Aamulla ukkeli taas iskussaan.
Mikähän lie ollut, ei edes olut maistunut koko jakson aikana. Eikä maistu vieläkään, jotain vakavaa täytyy olla.

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tänään huomasin että Lidlin Kania Remoulade on palannut hyllylle. 100 ml:aa aiempaa pienemmässä pakkauksessa. Hinta 2,49 € pullo; 6,23/litra. Aiemmin 500 ml ja hinta 2,69 € pullo; 5,38/litra.

Apinaa koijataan aina.

Kirjoitettu
14.8.2023 klo 16.08, Jopotuinen kirjoitti:

Siis, kyllähän siinä tautia edelsi elementit terva (bitumi), sauna ja viina (salmari), mutta eivät ne auttaneet.

Verisuonitautien luokka. Häly häly

Kirjoitettu

Tulen ihan tarkoituksella töihin aikaisemmin, yleensä siinä on pitempää lenkkiä takana ja juon ensin kaffeet ja syön suklaata.
Muutenkin haluan hetken levähtää ajelun jälkeen.
Nyt olisi pitäny siinä ottanu aikaa varaamaan tullut asiakas.
Sanoin että juon nyt ensin kaffet ja soitan puhelun.
En myöskään tykkää kun on liian kiire, koskaan ei tiedä onko vaikka huonokuntoinen asiakas ( laajennettu ajokorttitarkastus) jolloin siinä voi mennä pitempikin aika.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

Tulen ihan tarkoituksella töihin aikaisemmin,...haluan hetken levähtää ajelun jälkeen.
Nyt olisi pitäny siinä ottanu aikaa varaamaan tullut asiakas.

Terveydenhoitoalan ammatit eivät ole ns. kiva-ammatteja. Asiakkaat lienevät useammin stressaantuneita ja ärtyneitä kuin kiva-moodi päällä. Voisiko näyttelijän ammatti olla kiva-ammatti ? Tunnen vain yhden näyttelijän = Imppa Ryynäsen. Tai sitten että kun työ ja harrastus on sama, niin voi olla usein kivaa (karjanhoito 😁. PS. Ei kannata uskoa mtk:ta.)

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^ no kyllä moni ainakin haastattelussa vakuuttaa että on kutsumustyö ja mielenkiintoista "kun ei ole kahta samanlaista päivää". Mun töissä kaikki päivät on samanlaisia - ja se on kyllä hyvä asia, muuten jännittäisi liikaa.
En tykkäisi jos urheilu olisi mun ammatti. Aina saisi stressata jos tulee vamma tai sairastelua, tai ei tule tulosta.
Valokuvaaja ( siis luontokuvaaja) olisi hieno olla niin hyvä kuvaaja että siitä tulisi ammatti, mutta stressaavaa sekin olisi jos ei saakaan hyviä kuvia.

Omalta kannaltani on ehkä paras että työ on helppoa ( kiitos ajokorttitodistusten) ja vapaa-ajalla sitten on mukavia harrastuksia.
Ai niin, nahkiaisten tutkija olisi kiva työ.

Kirjoitettu
1 hour ago, tempokisu said:

Ai niin, nahkiaisten tutkija olisi kiva työ.

Lankomies teki väitöskirjan ankeriaista mutta tutkijan ura loppui just tasan väitöstilaisuuteen. Ryhtyi opettajaksi ja toimii nykyisin lukion rehtorina + joku virka yliopistossa jotta pääsee opponenttina änkyröimään muiden väitöstilaisuuksissa. Väitöskirjan tekeminen kuulemma kivaa mutta sitten tulivat kuvaan realiteetit, ei hirveästi kiinnostavaa ankeriaisaiheista duunia tarjolla...

Kirjoitettu

Ja TAAS otetaan "väliin" ja vielä laajennettu tarkastus. On kyllä ihan tappotahtista #¤

sekä tullut tänään(kin) jo 4 ilmoitusta että "pakettisi on matkalla" - tosin näitten lisäksi oikea saapumisilmoitus.
Koko ajan saa olla roskapostia poistamassa.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Mulla olis yks kuusikohtainen työhomma jonka muut vastaavassa tehtävässä olevat työkaverini tekis alle tunnissa mutta itse tuhrasin ekaan kahteen tapaukseeni puolitoista tuntia ainakin. Ja luultavasti sain tehtyä ne enintään keskinkertaisesti. Muut teki omat osuutensa (niillä oli 7-9 tapausta) jo eilen. Mutta minäpä lopetan tältä erää tähän työpäivän. Tai siis voishan sitä jatkaa tässä vielä pari tuntia lisää ja saada ehkä loput hoidettua mutta en viitsi. Päivän tunnit on täynnä. Ja huomennakaan en ehdi jatkaa kun on paljon muuta työpäivä jo täynnä. No itsehän halusivat että minäkin teen osuuteni. Ehkä ens kerralla tekevät taas itse. 

Kirjoitettu
2 hours ago, bici74 said:

Lankomies teki väitöskirjan ankeriaista mutta tutkijan ura loppui just tasan väitöstilaisuuteen. Ryhtyi opettajaksi ja toimii nykyisin lukion rehtorina + joku virka yliopistossa jotta pääsee opponenttina änkyröimään muiden väitöstilaisuuksissa. Väitöskirjan tekeminen kuulemma kivaa mutta sitten tulivat kuvaan realiteetit, ei hirveästi kiinnostavaa ankeriaisaiheista duunia tarjolla...

Noivvoi käyä joskus. Yleensä tohtoreilla on hyvinkin kapea tutkimusala ja tasan tarkkaan ei löydy oman alan työtä, mutta homma perustuukin tutkijankoulutukseen ja metodeiden hanskaamiseen eli muitakin aloja voi tutkia kun aineistoa on. Valitettavasti viime vuosina ovat yleistyneet ns. nippuväitökset eli kasataan väitöskirjaksi joukko omia tai kavereiden artikkeleita ja sitten väitellään. Tutkimusta ei pahemmin kerry, enemmänkin kivoja kollaaseja. Monografioiden aika taitaa pitkälti olla ohi.

Kirjoitettu
28 minutes ago, mgcc said:

Noivvoi käyä joskus. Yleensä tohtoreilla on hyvinkin kapea tutkimusala ja tasan tarkkaan ei löydy oman alan työtä, mutta homma perustuukin tutkijankoulutukseen ja metodeiden hanskaamiseen eli muitakin aloja voi tutkia kun aineistoa on. Valitettavasti viime vuosina ovat yleistyneet ns. nippuväitökset eli kasataan väitöskirjaksi joukko omia tai kavereiden artikkeleita ja sitten väitellään. Tutkimusta ei pahemmin kerry, enemmänkin kivoja kollaaseja. Monografioiden aika taitaa pitkälti olla ohi.

Jep, tästä tulee ensi vuonna 30 vuotta täyteen eli ei ihan tuore tapaus. Enkä koskaan ole edes siihen hyllyssä pölyttyvään väikkärin kopioon koskenut.

Meillä kotona monografioiden aika ei ole vielä ohi, juniori väsää sellaista osana IB-tutkintoa. Eihän se mihinkään väitöskirjaan tietysti ole verrattavissa mutta jännää seurata näin sivusta; se on käytännössä puolentoista vuoden projekti ja siinä joutuu pientä tutkimustakin tekemään.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.