Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Kyllä. Olin jo klo 16 varaston ovella kypärä päässä, ajolasit silmillä, polvarit jalassa (housujen lisäksi) jne ja aioin mennä edes tunnin maastolenkille ja sit vasts perheelle ruokaa tekemään. No puhelin sit soi ja vaimo ilmoitti ettet sä mihkään voi lähteä. Hänet pitää heittää metrolle kun lähtee ravinteliin ja poika pitää mun viedä samalla soittotunnille viideksi Tapiolaan. Ei muuta kuin takas sisään ja siviilit päälle ja matkaan. Nyt istun autossa parkkihallissa ja odotan lapsen harrastuksen päättymistä.
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Lähetä tänne se eel-juttu. Ajattelin kyllä käytännönläheisempää nahkiaisten tutkimusta; just siellä Oregonissa jossa on lamprey-passageja, passagen vieressä on koppi ja siellä ukko joka seuraa passagella kulkevia nahkiaisia, ottaa mitat ja kuvan. Vähän sen tapaista olen sitten toteuttanut Nakkilan Nahkiaispaistamolla, tarkoitus seuraavalla kerralla juurikin mitata ja punnita, katsoa 2. selkäevä, suun läpimitta ja jos saisi suusta lasia vasten kuvan, onko poikkeamia? Voisi sitä ihan työkseenkin tehdä. Mutta koko loppuviikko luvattu sateista. On lauantaina talkoot Virroilla ( 95km suuntaansa, ikävä ajaa sateessa mutta sade EI ole syy olla menemättä talkoisiin ) no, nyt on tiistai ja sääennuste todennäköisesti muuttuu vielä kymmenen kertaa. Ja mitä on tapahtunut läheiselle St1-bensuasemalle. Ikkunat kaikki peitetty ja pulju suljettu. Mulla jäi yksi tornadopesukerta sitten käyttämättä? Siellä on myös postin ja matkahuollon pakettiautomaatti, no hyvä ettei ole juuri sinne menny mun paketti. ^ tsemiä jäsen Densenille. IkiSinkkuna ei ole moisia harmeja! Muokattu: 22. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta 36 minutes ago, tempokisu said: Lähetä tänne se eel-juttu. En tiedä onko siitä versiota verkossa, se on kuitenkin vuodelta 1994. Toisaalta se on espanjaksi kirjoitettu mikä aiheuttanee hankaluuksia 🙂.
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta 21 minuuttia sitten, bici74 kirjoitti: En tiedä onko siitä versiota verkossa, se on kuitenkin vuodelta 1994. Toisaalta se on espanjaksi kirjoitettu mikä aiheuttanee hankaluuksia 🙂. Englanniksi olisi vielä menny mutta espanjaksi ei.
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta ^ netissä oli yksi juttu..siinä oli osmoregulaatiosta....ihan kummallisia asioita ja ilmauksia. Sitten huomasin että oli just joku "ohjelma" kääntänyt. Netistä olen ostanut kaikki nahkiaiskirjat mitä olen löytänyt. Ainoastaan yksi "Biology of Lampreys" osa4 puuttuu kun oli koko sarja ( josta jo oli 1,2,3) ja hintaa 750usd. Ja senverta vanhat painokset että - tutkimuksissa ja taksonomiassa ollaan ihan eri tasolla nyt. Keräilymielessä ostin noin osat 1,2,3. Joo mutta tältä se sitten tuntuu kun näppärä lähipalvelu poistuu. Kävin läheisen St1-aseman luona, lakkautettu on ( toivoin jos olisi vaikka remonttia tms.) Oli niin kiva pakettipiste 300m lähellä. Käyttämättömät pesukoodit voi vaihtaa Lahdenperänkadun tai Ylöjärven Shellillä. No, sentäs saan vielä yhden pesun, tarvii etsiä missä on Lahdenperänkatu.
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Lievästi. Todettiin sit viimeviikolla yhden erikoislääkärin suulla että se on loppuelämä vedettävä useita eri nappeja useemman kerran päivässä. Rajoittaa elämää aika vitusti kun napit pitää ajoittaa just oikeaan aikaan jne. Kiva. Ja tähän en edes laske syömiäni allergialääkkeitä mitä otan isoa arsenaalia jo nyt jatkuvalla syötöllä. Nyt sit viikko ollaan edellisen pakkosatasen jälkeen ajettu lääkkeitä sisään ja ehkä viikonloppuna uskallan käydä ekan kerran ajamassa taas, ja pitäs samantien tämän viikon pakko vetästä alta pois. No, tällä mennään. Ketjua vaan kireälle kunhan uskaltaa taas istua satulaan seuraavan kerran. Saatana. Eiku Vittu, sori tää ei ollu Saatana-ketju. Edit: Ja tähän ei pitäs nyt sotkea viinaksia mutta kyllä nyt polttelee vittu yksi joku kunnon vinkkupullo, ihan suoraan vitutukseen. Jos loppuelämä on nappeja, mitä vittua yksi pullo siihen vaikuttaa.... Muokattu: 23. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta ^ no niinpä, tsemiä ~ Kuitenkaan se lääkkeiden otto ei ole ihan kiveen kirjoitettu, kyllä siinä liikkumavaraa on ja sovitettavissa omaan elämänrytmiin. Oli aika kun oli pilleriä vähän joka asiaan, myös siten että sairaalasta määrättiin mutta en hakenut enkä käyttänyt ja siinä oli ihan mahdoton tilanne myöhemmin kun eivät uskoneet ettei käytössä ole näitä. Olen itse sitä mieltä että anoreksia parantuu ite hoksaamalla, ei lääkkeillä. Todella iloinen että mitään pakollista lääkettä ei ole. Migreeninestolääkettä otan neljänneksen, varmuuden vuoksi ja auttaa nukkumaan.
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Thanks. Ja joo, näitä nappeja ei passaa jättää väliin kyllä, ei korjaannu tämä kroppa pyhällä hengellä. Ja onneksi arsenaalissa on tarvittaessa kuulemma vielä tykimpää kamaa jos myöhemmin alkaa vittuilemaan kroppa vieläkin enemmän näistä nykymyrkyistä huolimatta, tosin sit puhutaan jo semmoisista myrkyistä että liekö pienempi paha itse ongelma/tauti kuin niiden myrkkylääkkeiden sivuoireet, tosin jos ilmankaan ei pärjää... Nooh, mut nyt näin, kyllä se tästä.
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta Siis asiahan ei minulle kuulu, mutta kyllä vähän kiinnostaisi tietää mihin vaivaan?
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja ^En viitti täällä tämän enempää avautua. Jotain piti laittaa vitutusketjuun kun on kunnon aihe kerrankin. Nuorille <50v voisi sanoa että nauttikaa elämästä nuorena, kun tulee ikää niin kroppa lahoaa alta ja sit se on kärvistelyä maaliin asti.
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta Tämä täysin cool. Tsemppiä ja jos se pilleireillä pysyy siedettävänä, niin on niitä huonompiakin kohtaloita, mitenkään vaivaasi vähättelemättä.
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Joo, ei tässä toki pahimpia kortteja ole jaettu todellakaan ja maailma täynnä kohtaloita joissa joku pyörällä ajokin on viimeisin asia joka olisi mielessä. Omassa pienessä viitekehyksessä vaan aiheuttaa isoa säätämistä ja stressiä ja kaikkee. Mutta joo, elämä jatkuu ja tsemppiä tietysti kaikille enemmän tai vähemmän vaivaisille!
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta No kiinnostaa täälläkin että mitä, mutta tässä ite kaikkea vammaa ja kipua sun muuta terveysongelmaa kokeneena, älä Vesa vaan sitten ikinä ota käyttöön morfiinia tai oxyconditinia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään