Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Melkein...

Ostin nopeaan nälän siirtoon pienen proteiinijuoman ja ravistin sitä ennen sen avaamista autossa.

No siitä petti korkki sen ravistuksen aikana... 

Mennään kuitenkin posin kautta... katossa EI ollut sitä minttusuklaajuomaa :D

no, tulipa siivottua sisusta toistamiseen pienen ajan sisään...

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

:( no kyllä nyt harmittaa ja olen tosi tosi pettynyt. Olisivat nyt edes voineet paikallislehdykäisessä julkaista "kuvia julkaistaan pitkin kesää" sen lähettämäni oikeesti hienon kuvan kolmesta lokinpoikasesta. 
No ei tietenkään sijoittunu. AINA voittajakuva on joku (lavastettu) lapsikuva, nytkin oli lapsi ihan selkeesti lavastettu onkimaan, olisi edes ollut tilanne jossa tulee kalaa. Kettu ja jotain ötököitä muissa palkituissa. 
Myös Pertti Oravasaaren kurkikuva oli hieno, ajattelin että se ja minun kuvani olisi ylivoimaisia, tai siis olivatkin. 

Onneksi Tiede&Luonto-lehdessä ymmärretään paremmin hyvän valokuvan päälle....

 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

(Valokuva)taidetta ei vaan voi vertailla. Oma ja raadin mielipide ovat kaksi eri asiaa.

Mutta eikö se sun koskelon hyppykuva julkaistu? 🤔

 

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

^ talvella oli pikku sinitiainen ja alkukesästä isokoskelon hyppy+perhekuva vieressä. Se on vähän, kun mua uhkailleen uimarimummelin uimapaikkakuvia on vähän väliä, samoin mainittu P.Oravasaaren otoksia, sekä Alan Shipwayn ( joka on joko ammatti- tai erittäin edistyt harrastajaluontokuvaaja) 
Olen yhden kerran elämässäni "pärjännyt" valokuvakisassa, no oli ainakin suuresti arvostamani tuomari eli Hannu Hautala. Olin kurssin kuvasisassa kolmas ja kun se oli semmoista näppäilyä ja "otanpa kuvan kortteesta kun sen päällä on timanttihuntu"...niin olin erittäin iloisesti yllättynyt.

No ensi kesänä uudemman kerran. Ja kahdella kuvalla, nyt laitoin kaikki yhden kuvan varaan. Tosin pääasia on se että olen itse tyytyväinen lokinpoikaskuviini ja ovat tuottaneet paljon iloa kesän aikana. Surullisia hetkiä myös.

Ja tästä päästäänkin toiseen harmitukseen, ajat sitten laitoin Pirkkalan ympäristöhuollolle sähköpostia, että kävisivät poistamassa sen lokinpesäkiven päälle kaatuneen puun. Ei voi, nyt on pesimäaika ja emo voi hylätä pesän. No siellä enää mitään pesimistä ollut, kaatunut puu olisi tarjonnut suojaa mutta lokkiperhe lähti. 
Nyt on pesimiset pesitty - mutta puu on siellä edelleeen. Pitää laittaa varmaan uutta viestiä, unohtunu koko asia.
Olisipa moottorisaha ja osaisipa käyttää, kävisin pilkkomassa puun ja siirtäisin palat muualle. 

Kävin myös Ratinassa lokkeja katsomassa....aivan liian kirkas sää ja häiritseviä varjoja. Yleisesti tällainen kirkas aurinkoinen päivä ei ole luontokuvaajan suosikkisää. 

Kirjoitettu

Kevään lapsena syksy vituttaa aina, onneksi vielä on lämpöä ja valoa.

Tytär marraskuussa syntyneenä on aivan riemuissaan. 3/4 elämääni

sidotuista naisihmisistä on marraskuun skorpioneja, äiti, sisko ja tytär.

 

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

^ syksyn lapsi, mutta syksyssä se on talkoot ja nahkiaiskausi joita odotan. Ennen pidin hämärästä, mutta nyt en pidä ollenkaan hämärässä tai pimeässäa ajamisesta ( fillari ja auto). Kämpässä sisällä on pimennysverhojen ansiosta aina hämärää.
Ennen inhosin kevättä, valoa ja linnunlaulua - nyt odotan innolla!

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kyllä. Lämpöä taas nostaa kroppaan ja olotila sen mukainen. VMP. Ja tämä joka vitun päivä tähän samaan aikaan just kun alkaa duunit loppua ja pitäs/pääsis lähteä reenaa. VMP. No, huomenna ajan kyllä, nyt ei jaksa. Ja ensiviikolla on eka kontrolli valkotakin kanssa, valitan oireista ja katotaan mitä keksii nappien suhteen korjausmooveja.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^ tsemiä. Mitä vähemmän lääkkeitä, sen parempi. 

Olen iloinen kun on nyt 4 päivää vapaata, ja kiva Nakkilan reissu ja nahkiainen maistui kyllä niin hyvältä. Oli myös kiva tutkia nahkiaisia, kun poikkeushavaintojakin tuli.

Kirjoitettu

Ketuttaa täälläkin. Selkä on vihoitellut pari viikkoa ja tänään koitin käydä pyöräilemässä. Kaksi tuntia kevyttä pyörätieajelua ja huonommaksi meni. No kyllä sitä ajaa pystyi mutta nyt lenkin jälkeen vihloo enemmän. 

Kirjoitettu

Vierusnaapurissa vanhemmat ovat varmaan muualla. 2-T persesuristimia piha pullollaan.

Katku tunkee sisälle, pitää sammuttaa ilmanvaihto. V*ttu. Pärinän ja teinistön älinän voi

onneksi kumota vahvistinteholla.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Mä muistan aina huomauttaa vaimolle mopojengien kohdalla, että mä en ikinä päristellyt tuolla tavalla. (mä päristelin enemmän). Tuo tietää aiheesta jotain, koska tapasimme jo 14 vuotiaina. Tosin ei seurusteltu vielä silloin.

Kirjoitettu

Pitkästä aikaa ei, tässä on mukavasti 4 päivän vapaat ja nahkeet leppoistat vapaat. 
Ensin Nakkilassa ( voi että tuntui kivalta ajaa Helsingin reissun jälkeen....) tänään, ja lintukävelyt huomena ja ylihuomena.
 

Kirjoitettu

^ juu tosi leppoista, jalat ihan kökkelöt ja voimattomat ajelusta ja kävelystä. 

Mutta mikä ihme puliveivaaminen, huutonetissä on mulla myynnissä nukke, vaate, nuken telineitä.
Joku ehotti nukelle hintaa 85e ( satanen) ja suostuin. No sitten haluaisi tavata Tampereella, ehkä ostaa minulta lisää nukkeja. Tämän yhden olen myymässä kun on tuplana ja tummaihoinen ( tummaihoiset nuket on liian vaikeita kuvattavia mulle, se on se syy miksi en oikein...) muita ei ole tulossa myyntiin kun ostankin enää harvoin.
Ja taas, haluaisin tavata.
Laitoin että jos ei postipakettina kelpaa, anna olla. Ja pyynnön olla viestittelemättä enää asian suhteen. Nämä kysymykset kun näkyy julkisesti niin ei ole kyllä kyselijän kannalta fiksuja kysymyksiä.

Ja rappukäytävän valot on nyt kokoajan päällä?

Kirjoitettu

No voi ihme sentään. Tyyppi osti nuken ja postipaketti käy - mutta vajaat osoitetiedot, ei voi olla xxtie 9 30, siinä on rapun numero välissä. Ei suostunut tarkentamaan.
Lisäksi kertoi ensin maksavansa pankki1 tänään, ja nyt se onkin pankki2 huomenna. Ja muka mun sähköposti ei toimi, no toimii se kun tuli ne kaikki ilmoitukset huutonetistä.
Liikaa epävarmuustekijöitä, laitoin että älä maksa, en lähetä nukkea. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.