Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Kyllä. Aattelin paistaa kananmuneja häränsilmiksi ja svidu ihan jokaisessa meni keltuainen särki. Oli packå tehä koggelia.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

..mietin tuossa ajaissani että ensin poistui toimenpidehuone (Kuuloverkolle, mutta se firma lähti täältä pois) ja sitten en saa viedä fillaria lukollisen oven taa, kaikki keittiön kaapit on tyhjennetty, sitten vietiin puhelin.
No tässä kirjoitusalustan muovin alla oli "tärkeitä" puhelinnumeroita kuten toimisto, mun huone, lähiapteekit ja tays. Laitoin sen lipukkeen pois.
Riippikansio1:ssä on valtavasti kaikenlaisia potilasohjeita - joita ei ole ikinä tämän 19 vuoden aikana tarvittu. Riippukansio2:ssa on kaikenmoisia paperisia lähtteitä ( ei niitä enää käsin kirjoiteta) ja testauslippusia masennuksen suhteen. Ei ole ikinä käytetty, paitsi olen ite vastaillut. Lähete papa-kokeeseen yms. hoksasin että näitä voi käyttää suttupaperina!..JES-testi, mikähän tämä on..Jokapäiväisestä elämästä selviytyminen - itsearviointilomake. Mä teen tämän, kysytään mm. Kuinka kiinnostunut olet työstäsi?...mutta vastapainoksi Oletko kiinnostunut harrastuksista?

jaha, pärjään elämässä nippa nappa, normaali vaihteluväli pisteissä on 35-52. Sain 37 pistettä. No ei ole kovin paljon "läheisiä ihmisiä" tai sosiaalista toimintaa, heti tuli nolla pistettä..

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
just ja just elämästä selviytyy...

Kirjoitettu

Melkein vastaanotin paketin. Postin auto tuli aika lähellä kotia vastaan. Laatikossa lappu Tavaran voi noutaa klo 12 eteenpäin... No ei sentään hatuta, mutta en viitsinyt kääntyä peräkärryn kanssa ympäri ja lähteä perään.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Olin joskus kertausharjoituksissa ja siellä kovasti ihmettelin kun mukana oli jengiä jolla oli omat maastopuvut ja arvomerkit. Kaippa tuollaiseen oli joku perustelu olemassa. En kysynyt.

Kirjoitettu

...käytännöllisempää että on ainakin sopivan kokoiset vaatteet, ja ei nyt muitten arvomerkkejä vaan omat?

Kirjoitettu

Vienosti. Onnistuin maanantaina juoksulenkillä saamaan krampin tai jopa pienen revähdyksen tapaisen pohkeeseen, ja nyt kun se tuntui jo vähän paremmalta niin piti tänä aamuna juosta se uudelleen kipeäksi. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Kirjoitettu

^ tsemiä, toivottaa tyyppi jonka toinen nimi voisi olla "Jalkavamma"

Mutta hyvä sää ja menen painavan kamera repussa Ratinaan....ei lokkeja. Ei myöskään hiekkakentällä. Lokit olivat Takon Soutajien puoleisella laiturilla, liian kaukana ja laituri on lukitun portin takana. 

Ja nyt kyllä paketit tulee todella hitaasti, 2 viikkoa sitten lähetetty eikä Posti tunnista vieläkään lähetystunnusta. 
Onneksi nukkekuvaus loppuu 99% varmuudella ensi talveen. 

Kirjoitettu

Ja perkules sentään, minä en saanut hienoa lokinpoikaskuvaani julkaistettua paikallislehdessä - mutta TAAS oli minua ahdistelleen uimarimummon kuva uimapaikalta julkaistu. 
Ihan peruskuva aallonmurtajalta ( jonne menee autolla vaikka siinä on moottoriajoneuvolla ajo kielletty merkki, ja niin olen odottanu että tulisi ajokorttitodistus-tarkastukseen....jonka jälkeen ei ehkä aallonmurtajalle ajeta autolla..)
 

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Olin joskus kertausharjoituksissa ja siellä kovasti ihmettelin kun mukana oli jengiä jolla oli omat maastopuvut ja arvomerkit. Kaippa tuollaiseen oli joku perustelu olemassa. En kysynyt.

Maakuntajoukkoihin kuuluvilla taitaa olla kamppeet omasta takaa.

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

...käytännöllisempää että on ainakin sopivan kokoiset vaatteet, ja ei nyt muitten arvomerkkejä vaan omat?

Aina on kaikille löytynyt sopivankokoiset rätit ja lumput. Housut ja takki saatoi olla eri sävyä 😄

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ei vituta just nyt. Eikä vituttanu tänään aikaisemminkaan.

Kirjoitettu
2 hours ago, IncBuff said:

Maakuntajoukkoihin kuuluvilla taitaa olla kamppeet omasta takaa.

Ei tainnut olla maakuntajoukkoja vielä 90-luvun puolessa välissä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.