Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20232 vuotta Kyllä. Aattelin paistaa kananmuneja häränsilmiksi ja svidu ihan jokaisessa meni keltuainen särki. Oli packå tehä koggelia.
Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 20232 vuotta ..mietin tuossa ajaissani että ensin poistui toimenpidehuone (Kuuloverkolle, mutta se firma lähti täältä pois) ja sitten en saa viedä fillaria lukollisen oven taa, kaikki keittiön kaapit on tyhjennetty, sitten vietiin puhelin. No tässä kirjoitusalustan muovin alla oli "tärkeitä" puhelinnumeroita kuten toimisto, mun huone, lähiapteekit ja tays. Laitoin sen lipukkeen pois. Riippikansio1:ssä on valtavasti kaikenlaisia potilasohjeita - joita ei ole ikinä tämän 19 vuoden aikana tarvittu. Riippukansio2:ssa on kaikenmoisia paperisia lähtteitä ( ei niitä enää käsin kirjoiteta) ja testauslippusia masennuksen suhteen. Ei ole ikinä käytetty, paitsi olen ite vastaillut. Lähete papa-kokeeseen yms. hoksasin että näitä voi käyttää suttupaperina!..JES-testi, mikähän tämä on..Jokapäiväisestä elämästä selviytyminen - itsearviointilomake. Mä teen tämän, kysytään mm. Kuinka kiinnostunut olet työstäsi?...mutta vastapainoksi Oletko kiinnostunut harrastuksista? jaha, pärjään elämässä nippa nappa, normaali vaihteluväli pisteissä on 35-52. Sain 37 pistettä. No ei ole kovin paljon "läheisiä ihmisiä" tai sosiaalista toimintaa, heti tuli nolla pistettä.. Muokattu: 26. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu just ja just elämästä selviytyy...
Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 20232 vuotta Melkein vastaanotin paketin. Postin auto tuli aika lähellä kotia vastaan. Laatikossa lappu Tavaran voi noutaa klo 12 eteenpäin... No ei sentään hatuta, mutta en viitsinyt kääntyä peräkärryn kanssa ympäri ja lähteä perään. Muokattu: 26. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta 13 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Missä ihmeessä se ylipäällikköys-titteli viipyy?? Natsoja jaetaan itsenäisyyspäivänä. Lähellä esikuntaa toimiville niitä heltiää helpommin. Ajotakkiin ? https://www.varusteleka.fi/fi/group/arvomerkit/1712 Muokattu: 27. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta Olin joskus kertausharjoituksissa ja siellä kovasti ihmettelin kun mukana oli jengiä jolla oli omat maastopuvut ja arvomerkit. Kaippa tuollaiseen oli joku perustelu olemassa. En kysynyt.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta ...käytännöllisempää että on ainakin sopivan kokoiset vaatteet, ja ei nyt muitten arvomerkkejä vaan omat?
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta Vienosti. Onnistuin maanantaina juoksulenkillä saamaan krampin tai jopa pienen revähdyksen tapaisen pohkeeseen, ja nyt kun se tuntui jo vähän paremmalta niin piti tänä aamuna juosta se uudelleen kipeäksi. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ tsemiä, toivottaa tyyppi jonka toinen nimi voisi olla "Jalkavamma" Mutta hyvä sää ja menen painavan kamera repussa Ratinaan....ei lokkeja. Ei myöskään hiekkakentällä. Lokit olivat Takon Soutajien puoleisella laiturilla, liian kaukana ja laituri on lukitun portin takana. Ja nyt kyllä paketit tulee todella hitaasti, 2 viikkoa sitten lähetetty eikä Posti tunnista vieläkään lähetystunnusta. Onneksi nukkekuvaus loppuu 99% varmuudella ensi talveen.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta Ja perkules sentään, minä en saanut hienoa lokinpoikaskuvaani julkaistettua paikallislehdessä - mutta TAAS oli minua ahdistelleen uimarimummon kuva uimapaikalta julkaistu. Ihan peruskuva aallonmurtajalta ( jonne menee autolla vaikka siinä on moottoriajoneuvolla ajo kielletty merkki, ja niin olen odottanu että tulisi ajokorttitodistus-tarkastukseen....jonka jälkeen ei ehkä aallonmurtajalle ajeta autolla..)
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta 4 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Olin joskus kertausharjoituksissa ja siellä kovasti ihmettelin kun mukana oli jengiä jolla oli omat maastopuvut ja arvomerkit. Kaippa tuollaiseen oli joku perustelu olemassa. En kysynyt. Maakuntajoukkoihin kuuluvilla taitaa olla kamppeet omasta takaa.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta 4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ...käytännöllisempää että on ainakin sopivan kokoiset vaatteet, ja ei nyt muitten arvomerkkejä vaan omat? Aina on kaikille löytynyt sopivankokoiset rätit ja lumput. Housut ja takki saatoi olla eri sävyä 😄
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Ei vituta just nyt. Eikä vituttanu tänään aikaisemminkaan.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20232 vuotta 2 hours ago, IncBuff said: Maakuntajoukkoihin kuuluvilla taitaa olla kamppeet omasta takaa. Ei tainnut olla maakuntajoukkoja vielä 90-luvun puolessa välissä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään