Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ itselläni onnistui torikaupat hyvin. Mutta niitä toisenlaisiakin kokemuksia on....saisiko kympillä ( satasen setti), voitko tuoda tänne...huutonet on parempi, siellä voi myös myydä "osta nyt"-periaatteella. TAAS sataa ##
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20232 vuotta ^tämä oli että tulen hakemaan varaatko ja sitten kun sovittiin noutopaikka niin 5 min ennen sovittua aikaa laittaa viestin, että en ostakaan. Loukkasin lenkillä toista kättäkin vähän. Aavistuksen sekin nyt tympii kuten myös se, että fillari on rikki.
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ just, isälleni on käynyt muutama kerta samoin että joo tullaan hakeen ( annetaan ilman) ja sitten että ei onnistu, tulen huomenna...eikä sekään onnistu voitko tuoda...antaa olla. Tsemiä.
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20232 vuotta Mä myin alle viidenkympin kelloa, niin olisi pitänyt samaan rahaan viedä se Forssaan. Ostaja soitteli koko ajan (oma moga kun pistin puhelinnron) joten oli pakko merkata kello myydyksi. Lopulta heitin sen roskiin. Mä en myy oikeestaan mitään enää, vaihdan kavereiden kanssa jonkun verran ja sitten lahjotan jos joku huolii ja loput roskiin tai kierrätykseen. Fillariosissa olen hamsteri tosin, on noita runkoja vapaana sen verran että aina tulee jämä osista välillä kasattua jotain ihanaa.
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20232 vuotta Mulla on ollut jo vuosia heittää "arvokama" lahjoituksena lähetystön kirpparille. Pääsee näppärästi kamasta eroon ja saa jalan taivaspaikan ovenrakoon
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20232 vuotta Mulla on ollut jo vuosia heittää "arvokama" lahjoituksena lähetystön kirpparille. Pääsee näppärästi kamasta eroon ja saa jalan taivaspaikan ovenrakoon
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20232 vuotta Joo. Aamuyöllä alkanut pääkipu/migreeni ei talttunut särkylääkkeellä. Sairaspäiväksi meni.
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20232 vuotta Vähenevässä määrin onneksi. Tyttären terveysmurheet aiheuttivat ylimääräistä härdelliä. Potilas pääsi eilen kotitarkkailuun sairaalasta.
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ tsemiä toivottavasti lepo auttaa, migreeni tosin on jotain ihan muuta kuin pääkipu/päänsärky....Kun migreeni antaa ensimerkkejään, heti kannattaa ottaa reilusti särkylääkettä. Piti ajella tänään vähän enempi kuin se 20km...kävin kaupassa yht 10km. Aamulla huimasi, väsytti eikä oikein pysynyt pystyssäkään. Verenpaine oli 200/108, otin verenpainelääkkeen. Tuntuu että työviikon jälkeen menee la-su-ma palautumiseen, vapaapäivinä ei jaksa ajaa mitään. Jalat jaksaisi, mutta muuten ei. Vanhuus...
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta Eikä! heräsin vasta nyt, merisääkin meni. Ja kammottava painajaninen, yhtäkkiä en löytänyt kotia - kaikki on mennyt. Ihan erilainen talo mutta omaa kotia en enää ollut. Ei puhelinta, ei autoa....sitten totesimme että jos ollaan vaan väärässä paikassa, pyysin isää soittamaan työpaikalle mutta ongelmaa siinäkin... Ja siis aamupalan söin neljältä, mutta sitten huimausta ja heikotusta niin menin takasin nukkumaan...
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta No voi että taas #¤% kapulakielikirjettä....jotain että osakekirjat pitää muuttaa sähköiseen muotoon ja lähettää hakemus Maanmittaushallitukselle, liitä mukaan osakekirja - no ei mulle semmoista ole! Mitä tämä nyt taas on, maksaakin 60e täysin tyhjästä jostain byrokratian kuningasideasta ### 10 vuotta aikaa - saattaa olla etten elä niin kauan, mutta tarttee kysyä isältä. Ja olen ihan varma että on muitakin ikäihmisiä kun ei tästä tajua yhtään mitään. Mitä tapahtuu jos ei tee mitään?
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta 1 hour ago, tempokisu said: No voi että taas #¤% kapulakielikirjettä....jotain että osakekirjat pitää muuttaa sähköiseen muotoon ja lähettää hakemus Maanmittaushallitukselle, liitä mukaan osakekirja - no ei mulle semmoista ole! Mitä tämä nyt taas on, maksaakin 60e täysin tyhjästä jostain byrokratian kuningasideasta ### 10 vuotta aikaa - saattaa olla etten elä niin kauan, mutta tarttee kysyä isältä. Ja olen ihan varma että on muitakin ikäihmisiä kun ei tästä tajua yhtään mitään. Mitä tapahtuu jos ei tee mitään? Se on Maanmittauslaitos. Siellä lukee, että "Missä paperinen osakekirja on? Osakekirja voi olla pankissa tai säilytyksessä itsellä. Jos paperinen osakekirja on kadonnut, sinun pitää ennen omistuksen rekisteröintiä kuolettaa se käräjäoikeudessa." Kai sinulla jokin todistus on huoneiston osakkeiden omistuksesta?
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta Ainakin viime vuonna vielä maanmittauslaitoksessa maksettiin vuosittaisia bonuksia per henkilö jopa satoja euroja. Se on merkillistä, kun laitoksen toiminta perustuu verorahoitukseen ja pakollisiin maksuihin. Olen sitä mieltä, että noita maksuja voisi pienentää bonuksiin käytetyllä rahamäärällä.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, rjr kirjoitti: Se on Maanmittauslaitos. Siellä lukee, että "Missä paperinen osakekirja on? Osakekirja voi olla pankissa tai säilytyksessä itsellä. Jos paperinen osakekirja on kadonnut, sinun pitää ennen omistuksen rekisteröintiä kuolettaa se käräjäoikeudessa." Kai sinulla jokin todistus on huoneiston osakkeiden omistuksesta? varmaan pankissa kun asuntolaina....ei mitään havaintoa koko paperista, tai tietoa että semmoinenkin olisi...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään