Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta Menin ostamaan lippu.fi myyntipisteestä Ismo Leikolan keikalle lippuja kun netissä ei voi käyttä e-passia.. kävin burgerilla siinä ennen ja sitten kotona muistin että jaa... en käynytkään ostamassa lippuja. Netistä katottuna toinen keikka jo lähes loppuunmyyty... Asiaa keskustaan viikon kuluttua taas. Tais mennä liput siinä. Ei olis nauru maittanutkaan.
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta Tulet n. klo 22:20 kotiin iltavuorosta, haluat suihkuun/pesulle ennen pyjama-osastoa. Poistuessasi ryöpytyslaitteesta huomaat pyyhkeesi kadonneen pyykkikorin uumeniin. Vastuuhenkilö on jo unten mailla, eikä oikein kehtaa herättääkään tuon vuoksi... WC-paperin loppuminen/varantojen täydennyksen laiminlyönti on vielä pahempaa. Onneksi rouvashenkilön työmatkaillessa pyyheosasto pysyy hanskassa, myönnän itse joskus ryssineeni paperitäydennyksen. Sattui omaan hanuriin.
Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 20232 vuotta Ja TAAS sataa. No onneksi talkoissa EI satanu ( paitsi matkalla, hiekkatietä jonka ansioista auto on liukuvärjätty ruskehtavaksi...) piti lintuhavannointiretkeillä ( vaikka en "tiiraan" nyt sitten pääsekään ) eikä nyt hyvältä näytä, eikä tunnu sillä käsivarret on ihan itikansyömät ja kutisee. Muokattu: 30. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 20232 vuotta Semisti. Houmenna pitäs jaksaa nousea työhin loman jälkeen. Toinen vitutusin aihe on toimimaton takavalo phillarissa. Sitäkään ei houmannut kun se ei ole näkökentässä. Toivottavasti joku helpo korjattava, johto löysä tai jotai.
Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 20232 vuotta Ei, nyt on +26 Päivällä 31 :(, no sitten. Muokattu: 1. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ liian kuumaa, ei käy kateeksi. Mutta #¤% viedään puhelin työpöydältä, ja sitten TAAS pitää Rouvan Helsingissä asuvalle pojalle kirjoittaa jotain reseptejä. Just kirjoitin hieman enemmän ettei koko ajan....tosi kiusallista omistajien sukulaisille ja omistajallekin kirjoittaa reseptejä, tai jos tulevat vastaanotolle.
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta Ihminen on orja ja apina vain niin kauan kuin itse hyväksyy tilanteen.
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ no niin olen, mutta kun olisi hyvä olla töitäkin. En minä tämmöistä hyväksykään, mutta mitä vaihtoehtoja on? Pitää myös olla realisti ja valita se pienempi paha. Just vein paperit ja totesin että puhelin olisi hyvä saada. Nauroi vain että etpä taida saada. Totesin että jos tulee asiaa esimerkiksi pitää soittaa apteekkiin lääkkeen saatavuudesta tms. niin omalla puhelimellani en niitä puheluita soita. ( **ttu menkää muualle lääkeasioittenne kanssa )
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta Lääkkeiden saatavuuden näkee laakehaku.fi, kertoo lähimmän putiikin mistä löytyy, jos löytyy.
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ se oli vaan esimerkki. Ihan naurettavaa jos apteekista soitetaan ( lääkettä ei ole, voiko vaihtaa tms.) niin Rouva tuo minulle punaisen pikku-Doro-puhelimen. Siinä sitten kerran oli asiakas todistamassa, aattelee että voi raukkaa kun ei ole edes huoneessa puhelinta. Sitten ### kun viimeinen asiakas ei ole ajoissa. Ei ole tämä viikko alkanu hyvin, toivottavasti loppuviikosta sentäs merkkipäivä sujuu. Otin sen vapaaksi ( siksi ole nyt maanantaina poikkeuksellisesti töissä) .
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta ..kotimatkalla vielä. Oli jo jalka maassa ja auto pysähtyi, tai niin ainakin kuvittelin kun hiljensi ja meinasin lähteä tien yli, mutta auto jatkoikin matkaa. Tämäkin kääk! vielä. Autoa seuraava auto antoi tietä. Mikä ihme että ollaan niinkun pysähtyvinään, mutta ei kumminkaan. Olisi sitten vaan mennyt, kun olin jo pysähtynyt.
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta 6 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Ihminen on orja ja apina vain niin kauan kuin itse hyväksyy tilanteen. No, orja harvemmin saa tällaista palkkaa ja vieläpä helpolla työllä. Ja vaikka miten haluaisi sanoa "suorat sanat" niin ehkä kannattaa ajatella omaa parastaan; en ole alani niin huippu että saisin tätä palkkaa missään muualla, ei Rouvaa ole järkevää suututtaa, kun oikeastihan hän ei minusta pidä ( se tuli harvinaisen selväksi vuosien 2004-2021 aikana eikä se siitä ole mihinkään muuttunut mutta pakkotilanne kummallakin...) . Vapaa-ajalla ( 4 päivää viikossa) ei tarvitse ajatella töitä, sensijaan Rouva joutuu pitämään ajanvarauspuhelinta jatkuvasti taskussaan kotonakin.
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ No, sullehan kuuluisi sitten työsuhde-etuna puhelin, puhelin + netti ja puhelinliittymä on meillä 20€ arvoinen, eli tuosta määrästä maksetaan vain verot, oliskos se sitten luokkaa joku 5-7 €/kk veroprosentin mukaan. Muokattu: 2. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ juu....kyllä huoneessa pitäisi puhelin olla, mutta säästö se on pienikin säästö näköjään. Onneksi sentäs on netti... Oikeesti, aika naurettavaa toimintaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään