Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Menin ostamaan lippu.fi myyntipisteestä Ismo Leikolan keikalle lippuja kun netissä ei voi käyttä e-passia.. kävin burgerilla siinä ennen ja sitten kotona muistin että jaa... en käynytkään ostamassa lippuja. Netistä katottuna toinen keikka jo lähes loppuunmyyty... Asiaa keskustaan viikon kuluttua taas. Tais mennä liput siinä. Ei olis nauru maittanutkaan. 

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tulet n. klo 22:20 kotiin iltavuorosta, haluat suihkuun/pesulle ennen pyjama-osastoa.

Poistuessasi ryöpytyslaitteesta huomaat pyyhkeesi kadonneen pyykkikorin uumeniin.

Vastuuhenkilö on jo unten mailla, eikä oikein kehtaa herättääkään tuon vuoksi...

WC-paperin loppuminen/varantojen täydennyksen laiminlyönti on vielä pahempaa.

Onneksi rouvashenkilön työmatkaillessa pyyheosasto pysyy hanskassa, myönnän itse

joskus ryssineeni paperitäydennyksen. Sattui omaan hanuriin.

Kirjoitettu

Ja TAAS sataa. No onneksi talkoissa EI satanu ( paitsi matkalla, hiekkatietä jonka ansioista auto on liukuvärjätty ruskehtavaksi...)  piti lintuhavannointiretkeillä ( vaikka en "tiiraan" nyt sitten pääsekään ) eikä nyt hyvältä näytä, eikä tunnu sillä käsivarret on ihan itikansyömät ja kutisee.
 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Semisti. Houmenna pitäs jaksaa nousea työhin loman jälkeen.

 

Toinen vitutusin aihe on toimimaton takavalo phillarissa. Sitäkään ei houmannut kun se ei ole näkökentässä. Toivottavasti joku helpo korjattava, johto löysä tai jotai.

Kirjoitettu

^ liian kuumaa, ei käy kateeksi.

Mutta #¤% viedään puhelin työpöydältä, ja sitten TAAS pitää Rouvan Helsingissä asuvalle pojalle kirjoittaa jotain reseptejä.
Just kirjoitin hieman enemmän ettei  koko ajan....tosi kiusallista omistajien sukulaisille ja omistajallekin kirjoittaa reseptejä, tai jos tulevat vastaanotolle.

Kirjoitettu

^ no niin olen, mutta kun olisi hyvä olla töitäkin. En minä tämmöistä hyväksykään, mutta mitä vaihtoehtoja on? Pitää myös olla realisti ja valita se pienempi paha.
Just vein paperit ja totesin että puhelin olisi hyvä saada. Nauroi vain että etpä taida saada. Totesin että jos tulee asiaa esimerkiksi pitää soittaa apteekkiin lääkkeen saatavuudesta tms. niin omalla puhelimellani en niitä puheluita soita.

(  **ttu menkää muualle lääkeasioittenne kanssa )

Kirjoitettu

^ se oli vaan esimerkki. Ihan naurettavaa jos apteekista soitetaan ( lääkettä ei ole, voiko vaihtaa tms.) niin Rouva tuo minulle punaisen pikku-Doro-puhelimen. Siinä sitten kerran oli asiakas todistamassa, aattelee että voi raukkaa kun ei ole edes huoneessa puhelinta.

Sitten ### kun viimeinen asiakas ei ole ajoissa. Ei ole tämä viikko alkanu hyvin, toivottavasti loppuviikosta sentäs merkkipäivä sujuu. Otin sen vapaaksi ( siksi ole nyt maanantaina poikkeuksellisesti töissä) .

Kirjoitettu

..kotimatkalla vielä. Oli jo jalka maassa ja auto pysähtyi, tai niin ainakin kuvittelin kun hiljensi ja meinasin lähteä tien yli, mutta auto jatkoikin matkaa. Tämäkin kääk! vielä. Autoa seuraava auto antoi tietä.
Mikä ihme että ollaan niinkun pysähtyvinään, mutta ei kumminkaan. Olisi sitten vaan mennyt, kun olin jo pysähtynyt. 

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Ihminen on orja ja apina vain niin kauan kuin itse hyväksyy tilanteen.

No, orja harvemmin saa tällaista palkkaa ja vieläpä helpolla työllä. Ja vaikka miten haluaisi sanoa "suorat sanat" niin ehkä kannattaa ajatella omaa parastaan; en ole alani niin huippu että saisin tätä palkkaa missään muualla, ei Rouvaa ole järkevää suututtaa, kun oikeastihan hän ei minusta pidä ( se tuli harvinaisen selväksi vuosien 2004-2021 aikana eikä se siitä ole mihinkään muuttunut mutta pakkotilanne kummallakin...) . 
Vapaa-ajalla ( 4 päivää viikossa) ei tarvitse ajatella töitä, sensijaan Rouva joutuu pitämään ajanvarauspuhelinta jatkuvasti taskussaan kotonakin.

Kirjoitettu

^ No, sullehan kuuluisi sitten työsuhde-etuna puhelin, puhelin + netti ja puhelinliittymä on meillä 20€ arvoinen, eli tuosta määrästä maksetaan vain verot, oliskos se sitten luokkaa joku 5-7 €/kk veroprosentin mukaan.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

^ juu....kyllä huoneessa pitäisi puhelin olla, mutta säästö se on pienikin säästö näköjään. Onneksi sentäs on netti...
Oikeesti, aika naurettavaa toimintaa. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.