Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ mutta liiallisten epävarmuustekijöiden takia ei kiitos. Kyllä tarvii olla selkeä osoite. Ajattelin saada nuken pois kuleksimasta, mutta ei mun elämä ole 85 eurosta kiinni. Periaatteet on myös tärkeitä, jos ostaja puliveivaa liikaa niin tulee vastemielinen tuntu ja antaa olla.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta No voi helevata sentään, laitoin "ostajalle" viestiä ihan asiallisesti että en myy sinulle...laitoin nuken uudelleen myyntiin ja taas se alkaa. Sähköpostisi ei toimi. ...toimii ihan normaalisti, mutta hyvä ettei toimi tuolle tyypille. Laitoin huutonetin asiakaspalveluun viestiä, saisiko kyseisen tyypin estettyä tms. Pilaa ilmoitukset sillä noi kysymykset on julkisia, ja siellä valittaa että "sähköpostisi ei toimi". Yritän vastata mahdollisimman asiallisesti.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta Kyllähän tuo vähän jurppii. Hammas ei ollut enää pelastettavissa, joten nyppäsivät eilen pois. Tokihan ne yläseiskan juuret ulottui poskionteloon, eli viiden millin reikä. Nyt sitten ei pariin viikkoon saa aivastaa tai niistää tai tehdä muutakaan paine-eroa aiheuttavaa, josko menisi umpeen ilman kirurgiaa. Syömiset sosekeiton muodossa ja hedelmätkin Pilttinä ainakin muutaman päivän ajan. Mutta positiivistakin: kivut on toistaiseksi pysyneet poissa. Ja nyt olisi hyvä sauma lopettaa tupakointi, jos en olisi tehnyt sitä jo viime vuosikymmenellä.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ no onpa ihme...iteltä on otettu hampaita pois ja implantinjuuria, eikä mitään ruokarajoituksia saati aivastusrajoituksia ( se vaan että se aivastus tulee, ei ole tahdonalaista toimintaa....) annettu. Implanttienleikkuun jälkeen sanottiin "ei rasittavaa liikuntaa" joten ajoin hitaasti satasen.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 8.9.2023 klo 14.47, VesaP kirjoitti: Ja ensiviikolla on eka kontrolli valkotakin kanssa, valitan oireista ja katotaan mitä keksii nappien suhteen korjausmooveja. Eniten ongelmia aiheuttaneen lääkkeen 2 x 3nappia/vrk setti muutettiin 1x4 nappia illalla ennen nukkumaanmenoa iltapalan yhteydessä. Ideana että paska olo ja lämpö mikä nousee niin nousis sit pelkästään yöllä ja kropassa olis sit virtaa taas seuraavana päivänä kuin pienessä pitäjässä. Toki pelkään että tälläkin setillä palautuminen heikkenee jos kroppa yön taistelee noita mömmöjä vastaan eikä saa "levätä" kunnolla. Mutta tällä mennään. Eipähän tarvii lähtee lievässä kuumeessa enää lenkille töiden jälkeen. Toivottavasti. Joten ontopic: Ehkä vähän vähemmän taas, näkee sit viikon parin sisällä taas miten kroppa toimii. Muokattu: 11. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ mitä lääkettä otetaan 2 x 3tablettia päivässä? 4 illallakin on tosi paljon mun mielestä. Kuumeessa, edes lievässä ei kannata lenkkeillä, eikä myöskään jos yöllä on kuumetta. Kohta on sydänlihastulehdus ja pitkä pakkolepo...
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta 16 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ no onpa ihme...iteltä on otettu hampaita pois ja implantinjuuria, eikä mitään ruokarajoituksia saati aivastusrajoituksia ( se vaan että se aivastus tulee, ei ole tahdonalaista toimintaa....) annettu. Implanttienleikkuun jälkeen sanottiin "ei rasittavaa liikuntaa" joten ajoin hitaasti satasen. Joo, omalla kohdalla varmaan pointtina se poskionteloperforaatio. Ei kiva, jos ruoka menee suusta poskiontelon kautta nenään, tai räkä yms. toiseen suuntaan. Sikäli aikomus totella kiltisti ohjeita, että menisi tuo reikä umpeen omillaan. -Kieltolistalla oli myös syvänmerensukellus ja trumpetinsoitto, mikä ei kauheasti kirpaise
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ kiitos tarkennuksesta. Olen siis onnekas kun käytössä on vakituisesti vain yhden tabletin kolmasosa ( joskus on ollut enemmän, mutta olikin terveysongelmia ).
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Samaan koomaan nyt kaikki ni sit voi keskittyy taas seuraa valkeaa viivaa... Eli viimeyö töitä ja nyt olemattomilla unilla uus duunipäivä niin nyt sit kellokortin OUT leimauksen jälkeen: Eli ei vituta! Young and fresh... kuten ittekin. Raihnanen keski-iän jo about ylittäny äijänkääpä. 🫨 Muokattu: 12. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta Vesalla toi mieliala heittelee kyllä hieman liian nopeasti puolelta toiselle. Itse olen luopunut viineistä - ei jaksa kokeilla ja todeta että ei hyvä. On muutama suosikkikuohuviini ja shamppanja. Mutta kyllä töissä #¤## otetaan koko ajan "väliin" ja sitten on 7 asiakasta tunnissa. Se on aivan liikaa. Työpäivän jälkeen olen ihan puhki eikä jaksa kun ateriajutut siivota ja sitten vaan olla. Ei vapaapäivinäkään mitään jaksa, sitä kammottaa jo tulevat työpäivät torstai ja perjantai.
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ saisiko suomeksi. Jos koskee minua, niin ei ole mitään päätäntävaltaaa töissä, ei voi edes esittää kritiikkiä. Kun sitä jotain työtä on hyvä olla t. palstanahkiainen ps. kun säästän 300ke niin siinä vaiheessa voi jo sanoa osittain soommoro. Muokattu: 12. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta Ei ketuta paljoa. Ensinnäkin selkä ei ole kipeä ekaa kertaa pariin viikkoon. Kesti hyvin pyöräilyäkin. Työasiat ketuttaa hieman.
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta 3 hours ago, tempokisu said: Vesalla toi mieliala heittelee kyllä hieman liian nopeasti puolelta toiselle. Vesa taitaa viettää päivänsä tietokoneen äärellä isompien järjestelmien parissa. Jos en aivan väärin muista. Noissa (ja osaltani siis "näissä") hommissa menee vitutus nollasta sataan Teslaa nopeammin kun sille päälle sattuu. Lentää hiiret, lentää näppäimistöt, irtoaa vi*ut ja per*eleet hyvin rivakkaan. Toiseen suuntaan sitten hitaammin ja alkoholi välistä on pakollinen hoitokeino. Lääkkeistä paras ja paskin samaan aikaan.
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Ei täällä mitään lennä. Ja ei nyt mielialat vaihtele sen kummemmin. Vituttaa jos kerrotaan että oot niin sairas että syöt lääkkeitä loppuelämäs, ei vituta ku saa pahan työputken maaliin ja voi nauttia laatujuomaa, jne. Eli tilanteen mukaan mennään. Huomenna vituttaa varmaan krapula mut viikon loppupuolella taas varmaan ei vituta ku pääsee suihkuun pakkosatasenkin jälkeen mikä joku päivä pitää käydä pois ajamasta jne jne. Tää on tätä elämän kiertokulkua. 😌
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään