Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20232 vuotta Ja jatkuvasti tulee näitä: -keskeytetyn paketin toimitus - pitäisi vahvistaa tms. -netflix-tilaukseni maksu ei menny, saatat menettää tilauksesi. En ole tilannu mitään. Tai HBO-joku tilaus. -McAfee tilaukseni maksu ei menny....en ole tilannutkaan. -lainahakemuksesi on hyväksytty - en ole hakenut lainaa Saa olla koko ajan heittämässä roskakoriin näitä.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20232 vuotta Merkkaatko samalla junk mailiksi, että seuraavat vastaavat painuvat automaagisesti myös roskiin?
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20232 vuotta ? kiitos vinkistä, onko semmoistakin toimintoa.... Niin, nyt mulla muuten on roskapostilaatikko, sinnekin on lainahakemusposteja jo menny...
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20232 vuotta No ei mitenkään, Aurinkonpaistetta ja +20 Aamukympiltä lakkasi sade ja pääsin takaisin jo pitkittyneisiin raksahommiin. Kesän alussa piti vain maalta varaston sisäpinnat, mutta lähti sitten turpoamaan. Rouva sanoi lopettavansa hommansa (toistaiseksi) ja vaihtavansa TE-keskuksen leipiin muutamaksi kuukaudeksi, oliskos ollu johonkin marraskuun loppuun asti. Suattaapi tarkoittaa Espanjan oppikirjojen pikaista kertausta ja kuukauden komennusta Torrevieja tai Kanaria suuntaan, on vähän keli ja hinta kysymys. Mutku täälläkin on paikat vielä "ihan vähän" rempallaan. Muokattu: 1. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20232 vuotta ^näistä vaihtoehdoista ääni Kanarialle, pitää vaan katsoa mihin menee kun siellä sitä metsää palanut tolkuttomasti. Täällä mantereella syksy voi olla enemmän tai vähemmän hanurista mitä keleihin tulee, saarilla stabiilimmat säät. Jätät rempan kesken ja voit hyvällä omallatunnolla vakuuttaa itsellesi olleesi tuhansien kilsojen päässä jonka vuoksi hommat oli jäissä. Toisaalta, eihän noi hommat tekemällä lopu ja jos liian hyvin teet, tulee listalle iso määrä lisää hommia. Balanssi pitää löytyä.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20232 vuotta ^^ G-mail on varattu vain Integrity Toyssin posteille. Ja isä on sinne laittanu. Muut tahot eivät tiedä koko osoitetta. On inet.fi. No, ei tämä nyt suuri ongelma ole. Mutta rutilus sentään huominen. Onneksi se on huomenna myös ohi. Nimittäin pitää mennä Helsinkiin rippiäisiin. Menen vain kirkkoon ja - toivottavasti paluureitti löytyy. Ja luvassa rankkasateita ( aamulla ehkä pääsee ajaan pienen lenkin ei-sateessa?) Ja se toimitus pidetään - ruåtsiksi. Yksi vuoden kammottavimmista päivistä ---- tai kammottavin on edessä. Milloin se Ylipäällikköys tulee? se yksi askel Mestarista oli lyhyt, nyt on tosi pitkä... Muokattu: 1. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 20232 vuotta Vituttaa nää turhan huutelijat internetin kauppapaikoilla, jotka ilmoittaa ostavansa, mutta kun maksun aika tulee niin katoavat kuin tuhka tuuleen.
Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 20232 vuotta Ei paljon mutta hieman. Selkä on kipeä mutta ei estä varsinaisesti liikkumista. Tuli kun viikko sitten nostinr pianoa.
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta Tänään otin jo särkylääkettä selkään niin saa liikuttua vähän ketterämmin. Mutta ketuttaa sekin, että kotona on taas hirveä sotku. Vaimo oli reissussa viikonlopun ja minä lasten kanssa kotona. Eilen illalla hänen kotiin tullessaan täällä oli siistiä. Imuroitu, vessat pesty, pyykkikorit lähes tyhjiä ja tavaroitakin hieman järjestelty. Lisäksi ravattu harrastuksissa ja osallistuttu talonyhtiön talkoisiin. Ja nyt maanantaina kun hän on ollut päivän kotona ja minä töissä on talo taas pommin jäljiltä. Likaiset astiat ja maitopurkit täyttää keittiön ja lehtiä ja papereita pöytäpinnat täynnä. Tuolit ja nuottitelineet hujan hajan, eteisestä ei mahdu kenkien takia sisään ja ylhäällä pyykkihommat levällään. Sama tilanne on aina myös sunnuntaisin jos itse olen ollut viikonlopun reissussa ja hän lasten kanssa kotona.
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta Biojätepussukat. Ketä perkele ne on käskeny tekemään niin ohuesta muovista ja miksi ne eivät kestä minkäänlaista kosteutta? Ei puhettakaan että voisi ottaa täyden pussukan ja kantaa se biojäteastiaan. Pussukka repeää aina kun sen nostaa biojäteämpäristä ja koko ämpäri on täynnä hedelmäkärpäsrehua. Nyt ei auta muu kuin kantaa koko ämpäri ja kumota sen pussukka biojätteeseen. Ämpärin mukana raahaaminen estää pussukan hävittämisen kotoa lähtiessä kun ämpäri pitää aina tuoda takaisin. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta Ratkaisu on kertakäyttöämpäri!!!11!! Sen hävität kätevästi viemällä jäteaseman ongelmajätteeseen pientä korvausta vastaan.
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta Kaapissa olisi litran sammio Talisker Dark Stormia, Ehto oli älä koske... Onnneksi on työpäiviä ja muitakin velvotteita. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään